Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Mielipidettä sääntöuudistukseen.

Omissa peleissä ei ole tullut vastaan mitään valittamisen aihetta läpiajoissa. Omasta mielestäni on kuitenkin käsittämätöntä, jos tämä sääntö nyt tulee voimaan sen takia, että pelaaja A huudahtaa "Hei, minä pääsen läpi!" ja alkaa tuijottaa ohjaintaan, jotta backhand-forehand onnistuu varmasti. Samassa pelaaja B kiroaa pakkejaan, jotka edelleen seisovat siniviivalla suorin jaloin ja päättää ottaa ohjat omiin käsiinsä. Pelaaja A tuijottaa edelleen ohjaintaan ja samassa pelaaja B on jo riistänyt kiekon syöksymällä uhkarohkeasti jalkoihin. Pelaaja A suuttuu ja lähettää komissaarille viestin kuinka häneltä riistettiin varma maali.

Tuon tiikeriloikan ja tavallisen syöksyn kiertää satavarmasti jos on edes varautunut tekemään jotain muuta, kuin vasen-oikea liikkeen juuri ennen maalivahtia. Ja jos ihmismolari jää sinne maaliviivalle odottelemaan niin minä ainakin miettisin kannattaako sitten tehdä sitä etukulmaveiviä? Väitän, että luovempia läpiajo ratkaisuja tulee nykyisillä säännöillä. Kynnys laittaa "varma" häkki on liian matalalla jos siihen saa aina rauhassa mahdollisuuden.

Jäähyjen kalastelu ja esim. pitkän kiekon hakemisen estäminen maalivahdilla nyt pitäisi ainakin olla päivänselviä juttuja ettei niitä tehdä ja näiden käyttäjien paikka ei ole tässä liigassa. Jos tämä kerran on yleistäkin niin miksei näiden käyttäjiä rangaista? Rehdit pelaajat kärsivät parista sääntöjen venyttäjästä.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Ehdottomasti maalivahti pitää saada ottaa haltuun jatkossakin läpiajossa! Kuka tästä edes on valittanut?

Itseäni tässä ärsyttää eniten se, kuinka helppo tässäkin versiossa on maalivahdilla kiekko laittaa peliin. Suurin osa sitä tekee, mutta on niitäkin, jotka realistisesti useimmin ottavat pelikatkon. (valitettavan harvassa kuitenkin.)
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Ehdottomasti maalivahti pitää saada ottaa haltuun jatkossakin läpiajossa! Kuka tästä edes on valittanut?

Itseäni tässä ärsyttää eniten se, kuinka helppo tässäkin versiossa on maalivahdilla kiekko laittaa peliin. Suurin osa sitä tekee, mutta on niitäkin, jotka realistisesti useimmin ottavat pelikatkon. (valitettavan harvassa kuitenkin.)

Jep, itseä nyppii myös jatkuva pelinavaaminen molkella, sekä etenkin dumpit joilla tietoisesti haetaan läpiajoa...
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Itseäni tässä ärsyttää eniten se, kuinka helppo tässäkin versiossa on maalivahdilla kiekko laittaa peliin. Suurin osa sitä tekee, mutta on niitäkin, jotka realistisesti useimmin ottavat pelikatkon. (valitettavan harvassa kuitenkin.)

Tämä sama homma nyppii itseänikin, mutta tälle ei varmaan mitään ole tehtävissä. Suurin osa tuntuu kuitenkin valitettavasti laittavan kiekkoa tilanteessa kuin tilanteessa peliin.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Lisää listaa asioista.

- Washingtonin voittokulku. Epäaitoa, että yksi joukkue voittaa näin paljon. Pitäisi sopia, että tiputtaa pisteitä muillekin joukkueille.
- Maalivahdin syöttely. Eihän veskarit syöttele.
- Huonoilla pelaajilla harhauttaminen. Mike Browneilla kiekko päätyyn ja tappelemaan.
- Enemmän vetoja. Ei naatiskella vaan tiukkaa tykitystä läpi pelin.
- Vancouverin tai San Josen pitäisi voittaa runkosarja ja tippua heti ekalla kierroksella. Aitoa.
- Liikaa vetoja yläkulmiin. Jutin opit menneet perille, mutta enemmän pitäisi vetää juuri patjan yläpuolelle.
- Liian vähän jäähyjä. Missä myllyt ja joku jäähykiintiö ois hyvä.
- Islandersin pelaajille paremmat luistimet, sillä luistin ei kulje.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Lisää listaa asioista.

- Washingtonin voittokulku. Epäaitoa, että yksi joukkue voittaa näin paljon. Pitäisi sopia, että tiputtaa pisteitä muillekin joukkueille.
- Maalivahdin syöttely. Eihän veskarit syöttele.
- Huonoilla pelaajilla harhauttaminen. Mike Browneilla kiekko päätyyn ja tappelemaan.
- Enemmän vetoja. Ei naatiskella vaan tiukkaa tykitystä läpi pelin.
- Vancouverin tai San Josen pitäisi voittaa runkosarja ja tippua heti ekalla kierroksella. Aitoa.
- Liikaa vetoja yläkulmiin. Jutin opit menneet perille, mutta enemmän pitäisi vetää juuri patjan yläpuolelle.
- Liian vähän jäähyjä. Missä myllyt ja joku jäähykiintiö ois hyvä.
- Islandersin pelaajille paremmat luistimet, sillä luistin ei kulje.

Hah hah, repesin :D muuten ihan hyvä mut san Jose ei oo pääässy edes ekalle kierrokselle :D

Mielipidettä mv ohjauksesta. Mulle oikeestaan ihan sama kun tuota etukulmaa hinkataan muutenkin niin ahkerasti, oli vastustajat läpi tai 1/2 tilanne. Mä en edes tajuu miten porukka saa sen menee sisään niin useesti? Miksi päästää yksin läpi on mun vastaus aiheeseen.

Tikkeri tähän mennessä, voitto ja 4 tappiota. Mä en vaan ymmärrä et miks ekan 10min aikana veskan pitää aina imeä sellanen lörppö, jos selviän 10min imasu seteistä niin olen melkein aina voittanu. Useaasti en ole siitä selvinny. Esim: WPG vastaan eka / toka veto kilvestä liruu maaliin ja vitutus taas sellanen että pelistä tullun yhtään mitää.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Ymmärrän sen että veskarin haltuunottamisella halutaan estää varmoja läpiajomaaleja, mutta se ei ole oikein että veskari otetaan haltuun kun toinen pääsee läpi ja sitteku ollaan ihan maalin edessä otetaan taas hallinta pois, se menee jo aika rumasti peeloilun puolelle.

Mun mielestä sääntöä ei tarvis muuttaa, mutta ne jotka ei sillä veskarilla oikeasti osaa mitään torjua ni antakaa tietokoneen hoitaa ne hommat.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Ymmärrän sen että veskarin haltuunottamisella halutaan estää varmoja läpiajomaaleja, mutta se ei ole oikein että veskari otetaan haltuun kun toinen pääsee läpi ja sitteku ollaan ihan maalin edessä otetaan taas hallinta pois, se menee jo aika rumasti peeloilun puolelle.

Mun mielestä sääntöä ei tarvis muuttaa, mutta ne jotka ei sillä veskarilla oikeasti osaa mitään torjua ni antakaa tietokoneen hoitaa ne hommat.

Samaa mieltä.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Lisää listaa asioista.

- Islandersin pelaajille paremmat luistimet, sillä luistin ei kulje.
- Tällä kaudella ei onneks nopeus ja maalivahdit ole ollut ongelma. Tämän tickin jälkeen alan syyttämään mailoja kun ei maaleja ole tullut. Philadelphiaa vastaan 2 kertaa 0 maalia. Eli 4 pelin saldo 1 piste 0-0 pelillä ja 4:ssä 1 maali. Eilisen viimenen peli Philadelphiaa vastaan meni jo niin ***** otsassa että siinä ei tullut edes enää paikkoihin päästyä.

Islanders kohtapuoliin linjoilla. Tänään onnistuu pelit 16.15-20.30 Tosin boxi ei välttämättä ole päällä niin sitten katson täältä onko ilmoituksia tullut vastustajan joukkueiden aikatauluista.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Oma kantani on se, että maalivahdin saa ottaa haltuun ja saa syöksyä.

Veskalla pelaajien blokkailuakin on tullut muutaman kerran vastaan tässä liigassa, mutta en niistä ole koskaan valittanut enkä valitakkaan koska se ei vaan kuulu mun tapoihin.

Käynnistän myös boxin nyt, eli vastustajia linjoille :) Phx, Flo, LA, Min
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Veskalla pelaajien blokkailuakin on tullut muutaman kerran vastaan tässä liigassa, mutta en niistä ole koskaan valittanut enkä valitakkaan koska se ei vaan kuulu mun tapoihin.

Vaikka kuinka hienoa onkin olla stoalainen suomipelaaja, on epämiellyttävien pelitapojen raportointi koko liigalle hyväksi, koska sitä juustotonta liigaa haetaan.

Privoilla hoidettuna anonyymiys säilytetään ja pelitavat siistiytyvät kuin itsestään.

Mikään ei ota minua päähän enemmän kuin se, että jälkikäteen kuulee kommentteja peleistä joissa juustoja vaihdellaan vuorotellen, sen sijaan että asia pyrittäisiin tulevista peleistä siistimään. "no mutku se aloitti..."
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Innokkaita hokkaajia linjoilla, kojooteilla pelijärjestys tampa, ducks, Colorado, Detroit. En voi luvata että jaksan enempää :)
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Ei tarvi mun puolesta tommosta sääntömuutosta tehdä,itse en maalivahtia edes ota haltuun. Läpiajo kun yleensä johtuu omasta virheestä.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Ei tarvi mun puolesta tommosta sääntömuutosta tehdä,itse en maalivahtia edes ota haltuun. Läpiajo kun yleensä johtuu omasta virheestä.

Yleensä se johtuu siitä, kun botti pakit jäätyy siniselle, eikä niitä voi ottaa haltuun kun joku toinen pelaaja on muka lähempänä kiekkoa ja se vaihtaa siihen...
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Itse en ole varmaan koko kaudella tehnyt läpiajoista maaleja, niin ihan hyvä vaan jos jotkut ottaa molaria haltuun :). Parantaa omia maalintekomahdollisuuksia kummasti.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Yleensä se johtuu siitä, kun botti pakit jäätyy siniselle, eikä niitä voi ottaa haltuun kun joku toinen pelaaja on muka lähempänä kiekkoa ja se vaihtaa siihen...

Joillain näköjään,joillain ei.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Minnesota, Detroit, San Jose, Buffalo ja Florida jäljellä. Tänään olen paikalla loppuillan ellei kerhopelejä saada aikaiseksi.

Sykli avattu tuplaotteluilla Nashvillea vastaan 5-2 ja 9-2 voitoilla, nyt recordi näyttää 24-0-2 ja konferenssin kärkeen ei oo enää pitkä matka. Runkosarjan voitosta on turha haaveilla kun taotaokin näyttää napsivan noita pisteitä kovalla prosentilla :)
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Riippuu taktiikoista se siniselle jumahtaminen.

Riippuu tai ei mutta kyllä se ärsyttää kun ne hönkii vastaan siihen siniselle ja sitä ei saa ohjattavaks vasta kun vastustaja on menossa jo ohi. sama keskialotuksissa ihan sama sitooko vai ei mutta jos siitä jollain ihmeellä pakkeja vastaan nopeasti pääsee niin ohi menee ilman että kukaan edes yrittää estää. En muista edes omia taktiikoita mutta se hönkiminen alkaa boteilla myös heti kun omassa päässä on pyöritys. Siinä on helppo yrittää riistää kun joka kerta kun vaihdat ukon se on täysillä luistelemassa väärään suuntaan. Mutta maalivahti hommaan itselle ihan sama saako ohjata vai ei. Ja pelin avausta maalivahdilla tuskin ihan helpolla lopetan realismin takia, sitä on harrastettu eka änäristä lähtien ja muutenkin katkot ärsyttää liikaa vaikka ne onkin nopeita nykyään. :eek:
 
Ylös Bottom