Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Nashvillella NYR jäljellä. Edelleen iltaisin online...

On kova toi Chicago! Melkein puolet vedoista menee maaliin...

Itsekin olen saanut jo muutaman maalin tässä tikkerissä tehtyä (huonolla onnella?), kun ei tuota lady Fortunaa juuri hyökkäyksessä näy. Syötteleminen pitäisi vissiin lopettaa kokonaan, ja ampua vaan joka positiosta... :)
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

No ite otin kantaa jo asiaan, mutta jostain syystä viesti ei koskaan tullut ketjuun.

Veskahommista tää dumppikiekko on yks rasittavimmista. Ootellaan, että hyökkäysvitja nousee alueelle ja dumpataan sit nopeille laitureille.

ite veskan haltuunottoon myös se pointti, joka ehkä on mainittukin täällä aiemin, on veskalla päälle ajaminen. Mahdollinen torjunta, kiekollisen estäminen ja pelaaja saa jäähyn. Näissä peleissä päälleajoja ei ole tullut, mutta noitapa ei todistella pelin jälkeen että kuka mitä hä? Tauluun jää tehdyt maalit ja that's it.

Läpiajot lähes aina on lopultakin on omista virheistä. Dumppikiekkoo veskalla harrastaviakin vastaan voi pelata, mut taktiikat pitää säädellä tietyl tavalla.

Mutta komissaari tehnyt tähänkin asti fiksui päätöksii, niin uskon että myös jatkossa.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Hyvää keskustelua. Mun puolesta saa ottaa maalivahdin käyttöön jos joku tahtoo. Itse en osaa tehdä edes tuota kuuluisaa "etukulma" maalia cpu-mokelle. Tai menee ehkä 1/10. Tuossa joku mainitsi siitä että joku "näyttänyt" yksin läpi päässeelle ottavansa moken käyttöön ja sitten antanutkin koneen hoitaa homman. Tämähän on loistava mindfuck-tekniikka tuon mahdollisen "etukulma"-yrittäjän hämäämiseksi ja ei missään nimessä pitäisi kieltää.

Joku voisi kertoa mistä napista moken saa haltuun kun oon sit aina joskus halunnu koittaa mut en o ikinä saanut haltuun kesken pelin
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Pian ne veskat seikkailee vähä kauempanakin. Hakees rännistä kiekkoo ja teloo äijät sinne. ;)

Nyt se sit on tapahtunut. Koska läntinen lohko oli niin kovatasoinen, tehtiin päätös siirtää Detroit ja Comumbus itäiselle puollelle seuraavasta kaudesta lähtien. Ja divarien määrä tiputettin neljään. Mielenkiinnolla oottelee uutta änärii ja divarijaon merkitystä pleiaripaikan metsästyksessä.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Kovaa turpasaunaa tämä tikkeri, olisi ehkä pitänyt lepäillä flunssan kourissa eikä vääntää kovia vastustajia vastaan :)

Pataan tuli niukasti Tampalta ja Duckseilta, roimasti Coloradolta (tosin puolet pelistä olin ihan hyvin messissä, sitten loppui puolustustaidot k33prin peukkuja vastaan, yhtä isoa dekeä koko mies ü) ja Detroitia vastaan kaksi kovaa vääntöä mistä pisteet tällä kertaa aavikolle.

Ottawa jäljellä, ehkä huomenna linjoilla, ehkä su.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Columbus Blue Jackets
2. Nashville Predators

Surkeaa. Nashville on nyt jossain ihme sillassa, on ihan m a h d o t o n t a voittaa pelejä. Toki tikissä oli kovia joukkueita vastassa.
Viimeisestä pelistä tuli voitto NYR:ä vastaan jollain ihmeen kaupalla(?!), kun M. St. Louis syttyi lyömään hattutempun. Ekassa erässä heilui GM, ja 5 min. PK:n jälkeen oltiinkin 0-2 tappiolla.

Kakkosmolkella nyt jo 11 matsia, prosentilla 81,42%. Jos tää olisi NBA, ja noi olisi vapaaheitot, niin ei toi tilasto nyt kovin huono olisi, eihän?

Käytännössä vastustaja voi nyt jättää koko Nashvillen joukkueen yksin lyömään ripareita 60 minuutiksi tyhjään maaliin, ja tulla sitten jatkoajalle hakemaan voiton...

Tick 9
Nashville vs. Colorado 2-5 L (Smith, 0-1, 1-2, 0-2)
Nashville vs. Philadelphia 2-3 L (Rinne, 0-1, 1-1, 1-1)
Nashville @ NY Islanders 1-2 L (Rinne, 1-0, 0-1, 0-1)
Nashville @ NY Rangers 4-2 W (Rinne, 0-2, 2-0, 2-0)
Nashville @ Columbus 0-2 L (Smith, 0-1, 0-1, 0-0)
Nashville vs. Chicago 2-9 L (Smith, 0-2, 0-3, 2-4)
Nashville vs. Columbus 0-2 L (Rinne, 0-1, 0-0, 0-1)
Nashville @ Chicago 2-5 L (Smith 0-2, 0-1, 2-2)
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Columbus Blue Jackets
2. Nashville Predators
3. New Jersey Devils

3-1-1
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Mun puolesta veskarin saa ottaa haltuun läpiajossa. Itsehän en osaa. Etukulmamaalit menee varmaan 2/10, nykyään ei mee mikään muukaan, joten sama se :) Eniten vaan harmittaa se, että kaikki taktiikat oon koittanu käydä läpi ja joka setillä ne pakit jää, kuin se kuuluisa tossu siihen ulosteeseen. Tässä tapauksessa vastustajalla on aikaa käydä kahvilla ja ampua sitten vasta. Omasta virheestä tulevat läpiajot on niitä, joista kuuluu vastustajan rankaista. Jatkan taktiikan pyörittämistä, mutta aina ne sinne jäätyy patsastelemaan :)
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Kyllä minunkin puolesta tuon veskan saa haltuun ottaa. Itse en tuota käytä ollenkaan, enkä vieläkään muista edes miten sen veskan saa haltuun. :D

Ainoa jonka kieltäisin on se Y-napin käyttö. Rb+tatti yhdistelmällä pystyy kuitenkin tekemään desperation saven, jolla voi kintuille syöksyä jos haluaa. Tuo Y-napilla tuleva syöksy on kyllä niin epärealistinen kun olla ja voi. Lähtee veska kuin se kuuluisa hauki rannasta tuolla napilla.

Itse toivoisin tuota vilperin mainitsemaa veskarilla avaamisen lopettamista. Aivan hanurista, kun ne menee 90% aina omille. Ei se voi olla niin vaikeaa ottaa sitä pelikatkoa, kun kuitenkin realistista kiekkoa on tarkoitus pelata. Tätä kautta tulisi hyökkäyspään aloituksia muutenkin kuin vaan ylivoiman alkaessa.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Milloin Montreal pääsee pelailemaan? Minnesota vissiin ens viikon alussa?
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Columbus Blue Jackets
2. Nashville Predators
3. New Jersey Devils
4. Ny Islanders

3-1-4 Tämä tikki veti kyllä pippelin otsaan pahasti ei niinkään tappioiden takia vaan maalimäärien. Paras esimerkki oli toronton kanssa 0-0. Buffaloa vastaan vähän helpotti ja siinä tuli jopa viisi maalia yhteensä. voitto Adam Henriquen hattutempulla. Omat veskat pelas kuitenkin sen verran hyvin että omissakaan ei soinu liian paljon ja nyhjäykset pysyi tasaisina.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

ja viimeselle kaudelle pitemmät erät sitten on minun ehdotus jos voi vielä vaihtaa 6 minuuttiakin olis jo hyvä. On sen verran surkeita nuo pisteet ukoilla oikeaan verrattuna. Mitään Mario pisteitä en odottanutkaan kenenkään saavan mutta pistepörssin voittoon ei mikään pinna per peli oo hyvä. Jos on niin nuoria liigalaisia että Mario on tuntematon ja Crosby/Ovechkin kautta-aikojen paras, niin sanotaan että Mario on viimeinen äijä mikä totaalisesti dominoi pistepörssiä Nhl:ssä ja ehkä itselle ja todella monelle muulle se kautta-aikojen paras pelaaja.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Ottawa seuraavan kerran paikalla sunnuntaina pitkin päivää.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

ja viimeselle kaudelle pitemmät erät sitten on minun ehdotus jos voi vielä vaihtaa 6 minuuttiakin olis jo hyvä. On sen verran surkeita nuo pisteet ukoilla oikeaan verrattuna. Mitään Mario pisteitä en odottanutkaan kenenkään saavan mutta pistepörssin voittoon ei mikään pinna per peli oo hyvä. Jos on niin nuoria liigalaisia että Mario on tuntematon ja Crosby/Ovechkin kautta-aikojen paras, niin sanotaan että Mario on viimeinen äijä mikä totaalisesti dominoi pistepörssiä Nhl:ssä ja ehkä itselle ja todella monelle muulle se kautta-aikojen paras pelaaja.

Minun puolesta voidaan kokeilumielessä heittää se 8 minuuttia kehiin jo kesäkaudeksi, näkee samalla miten se toimii ensi hokkia silmälläpitäen.

Vaikka suuri superMario fani olenkin, ja tarpeeksi vanha tietääkseni ettei nyt puhuta putkimiehestä vaan hokkaajasta, täytyy kyllä sanoa että Crosby on aivan uskomaton kiekkoilija, eikä kalpene laisinkaan kahden suuren rinnalla.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Vaikka suuri superMario fani olenkin, ja tarpeeksi vanha tietääkseni ettei nyt puhuta putkimiehestä vaan hokkaajasta, täytyy kyllä sanoa että Crosby on aivan uskomaton kiekkoilija, eikä kalpene laisinkaan kahden suuren rinnalla.

Crosby on kyllä perkeleen hyvä mutta ei se silti kyllä Mario oo. Muutenkin hyvä että änärissä on taas Crosbyn ja stamkosin tasoisia nuoria pelaamassa. Taso oli jossain vaiheessa omasta mielestä laskemaan päin. Nyt on taas todella kovia pelaajia.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Missäs vaiheessa se taso sitten oli laskussa? Silloin vähän ennen edellistä työsulkuako? Sen jälkeen Ovechkinit ja Crosbyt ovat dominoineet ja Lemieux jälkeen dominoi Jagr. Että ei se taso varmaan kovin montaa vuotta laskenut... Ihan vaan kysyn. En itse niin tarkasti tiedä. Viestis tuntu olevan lähinnä blaa blaa oon vanha :D

Pidemmillä erillä tulee enemmän näitä 10-0 pelejä, mut miten vaan.


Ps. Pahoittelut. Känni ehkä viel.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Pidemmillä erillä tulee enemmän näitä 10-0 pelejä, mut miten vaan.

Ps. Pahoittelut. Känni ehkä viel.

Ehkäpä ei, kun pitää pelata muillakin kuin kahdella tähti-kentällä. Samalla voi pudottaa noita maksimiminuutteja lähemmäs oikean NHL:n minuutteja, esim. pakeille 28 minuuttia ja hyökeille 25.

Jos kokeillaan kesäkauden aikana niin tiedetään paremmin ensi hokkia ajatellen.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Totta tämäkin. Kokeilemallahan se selviää. Pitää varmaan sit opetella vaihtamaan kenttiä, ku nyt siellä tulee jäälle niitä joita kone laittaa. Joskus tulee tiukoissa tilanteissa viimeisillä minuuteilla nelonen pörräämään :D Toronton materiaali on tosin leveä joka kentässä, että eipä se haittaa...
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Keskusteluun...

Molkepelin osalta mulle kaikki säännöt käyvät. En ole opetellut molkepeliä, enkä siis ota veskaa kontrolliin. Avauksienkin osalta kaikki käy. Itse en pääsääntöisesti avaa molkella. En tiedä johtuuko yhteyksistä vai mistä, mutta ehkä max. 10% omista avauksista menee omalle pelaajalle, ja max. 1% tilanteista niin hyvin että kiekon saa vielä vietyä oman puolustussinisen yli.

Erien pidentäminen ok. Toisessa erässä jos on tappiolla, niin kolmas erä tuntuuu aika lyhyeltä.
6, 7, tai 8 minuuttia, kaikki käy. Nyt ilmeisesti 5 min., jolloin 6 tuo 3 minuuttia lisää peliin, 7 tuo jo enemmän kuin yhden erän lisää, ja 8 tuo lähes kaksi erää lisää peliaikaan.

Summa summarum, kaikki käy.
 
Ylös Bottom