Ippenator
Well-Known Member
Niin no, itse en ainakaan ole onnistunut mistään pelistä spoilaantumaan missään vaiheessa. Ja toki olen kiinnittänyt itsekin siihen spoilaamiseen paljon huomiota erityisesti sen jälkeen kun tosiaan huolimattomalla kirjoittamisella pari asiaa aikoinaan spoilasin yhdessä ketjussa. Jaksat kummasti siihen palata, vaikka asiasta on jo vuosia, enkä tosiaan ole sen jälkeen mitään itse ainakaan spoilannut. Sitä tikulla silmään, joka vanhoja muistelee, vai mitä?Eihän tuo nyt niin vaikeata ole. Riippuu paljon olosuhteista ja kuinka paska säkä käy. Nytkin sain ResetErassa lukea kuinka jengille alkanut tulemaan YouTubeen thumbnaileja joissa spoilereita. Olivat katsoneet pelkästään no spoiler-arvosteluita tuota ennen.
Omituista pohdintaa kyllä ottaen huomioon, että sinäkin pilasit TLOU2-ketjussa usealta meiltä kokemusta kun kahteen kertaan kirjoitit pelin isoimmasta spoilerista pari päivää ennen julkaisua. Tiedät varmaan siis kuinka helppoa se spoilaaminen lopulta on.
No, joka tapauksessa kummasti vaan en ole itse onnistunut ikinä enkä koskaan spoilaantumaan yhtään mistään, joten olisiko sittenkin aika paljon siitä kiinni kuinka paljon on itsekuria ja myös ymmärrystä välttää menemistä spoilaantumisen kannalta vaarallisiin paikkoihin ja yksinkertaisesti olla kilkkaamatta sellaisia linkkejä ja tiedostoja auki, joissa on spoilaantumisvaara?
Niin ja jos sitten thumbnaileista todellakin pystyy spoilaantumaan, niin sitten on kyllä sellaisista herkkiksistä kyse, joille ei ainakaan itseltäni liikene ymmärrystä.
Viimeksi muokattu: