Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran turismo 3 skaba

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sepa^
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jos kukaan ihmettelee, että missä TM & RX-7 -tulokset viipyvät, niin koittakaa kestää. Toivottavasti ne selviävät jossain vaiheessa lähitulevaisuudessa. Odottelen tietoja nyt pitempään hieman poikkeuksellisesti, vaikka deadline on mennyt. Normaalisti olisin pannut homman poikki jo eilen illalla, mutta minusta vain tuntuu siltä, että tämän tyyppinen kisa ei ollut oikein toimiva tänne.

Sen vain sanon, että tallentakaa ne replaynne jatkossa!!! Ei tule niin suurta sotkua...
 
Trial Mountain & RX-7 -kisa:


Tulokset:
Alavilla : 8:02,514 1:43,865 1:35,208 1:34,365 1:34,469 1:34,607
Vagrant: 8:15,120 1:45,349 1:35,290 1:35,432 1:35,114 1:35,935 DQ (=hylätty)


Tilanne viime torstai-iltana:
Vagrantin lähettämä aika (8:15,120) ei ollut kelvollinen, koska hänen ilmoittamansa loppuaika ei täsmää kierrosaikojen kanssa. Ilmoitin tästä hänelle heti, kun olin lukenut hänen lähettämänsä viestin ja tarkistanut ajat. Vähän sen jälkeen sain vastauksen, jossa oli uusi loppuaika: 8:10,453. Sekään ei täsmää kierrosaikojen kanssa. Ilmoitin hänelle myös tästä välittömästi.

Laskin hänen kierrosajoistaan loppuajan ja se on 8:07,120, mutta en ilmoittanut tätä hänelle, koska halusin hänen itsensä ilmoittavan loppuajan.

Perjantaina:
Vagrant ilmoitti, että hän ajaa kisan uudelleen, johon vastasin, että "No minä odotan, vaikka deadline on jo mennyt...".

Sunnuntaina:
Hän ei ole lähettänyt uutta tulosta, joten katson, että sitä ei tulekaan.



GT3:ssa kilpailun loppuaikaa ei tarvitse laskea kierrosajoista, koska peli näyttää kilpailun jälkeen oikean loppuajan. Kierrosajat ja mahdolliset muut ajat (T-väliajat) kerätään tarkistuksen vuoksi, jotta mm. mahdolliset virheet, tms. voidaan havaita.

Kisan säännöissä on sanottu, että "tallenna replay ja säilytä se viikko deadlinen jälkeen". Myös replaystä näkee loppuajan. Replaytä hänellä ei ilmeisesti ole tallessa, koska sanoin hänelle yhdessä viestissä, että katso Replay Threatresta kisan loppuaika. Lisäksi ao. asiasta on ollut puhetta tässä viestiketjussa

Koska loppuaika on nähtävissä niin monesta paikasta, en tiedä miksi hänen pitäisi laskea se kierrosajoista.



Olen lähettänyt Nakelle omat replayni.

 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Alavilla
Trial Mountain & RX-7 -kisa:


Tulokset:
Alavilla : 8:02,514 1:43,865 1:35,208 1:34,365 1:34,469 1:34,607
Vagrant: 8:15,120 1:45,349 1:35,290 1:35,432 1:35,114 1:35,935 DQ (=hylätty)


Olen lähettänyt Nakelle omat replayni.


Replay katsottu: OK. On se vaan niin helpon näköistä kun sen osaa. Taidan palata rallipeleihin ja jättää nämä karkelot muille. Toivottavasti niihinkin joskus kehitetään jonkinlainen replay-systeemi niin ei tarvi arpoa miten ajat on saatu. Ensimmäinen WRC taitaa olla ainoa missä pystyi tallentamaan kokonaiset 5kpl replayta...
 
Voi olla helpon näköistä, mutta pitää muistaa, että kokonaistuntimäärä, jonka olen vuosien varrella käyttänyt GT-sarjan pelaamiseen on suuri. GT3:sta olen pelannut elokuusta 2001 säännöllisesti (= melkein joka viikko jotain) lukuunottamatta kahta noin 6 kk taukoa. Ratilla olen pelannut noin kaksi vuotta.

Tiedän, että edelleenkään en ole kuin hyvän keskitason pelaaja, kun kaivetaan esille parhaimmat pelurit, joita ulkomaisilla foorumeilla olen "tavannut". Huvittavaa on, että muutamat nopeimmista eivät ole mitään poikasia. Aivan tavallinen GT3-pelaajan ikä on 40 tai yli. Pari kaveria, jotka säännöllisesti peittoavat minut, ovat 50 ja 53v.

Muistan, kun menin noviisina katselemaan vuonna 2000 ulkomaisille GT-foorumeille GT:n ja GT2:n kierrosaikoja, niin ne tuntuivat käsittämättömiltä. OLR-pelurit varsinkin olivat minusta erikoisen nopeita. Tämä johtui siitä, että pelatessaan toisiaan vastaan he olivat oppineet pelistä enemmän kuin, jos olisivat hieroneet peliä yksikseen tai edes jaetulla TV-näytöllä yhtä tai kahta tuttua vastaan. Koko juttu oli ja on edelleen siinä, että noilla foorumeilla keskustellaan avoimesti ajolinjoista, nopeuksista ja kaikesta, joka vaikuttaa nopeuteen. Replay-tiedostojen vaihtaminen tietysti on vielä parempi tapa.

Vaikka kyseessä on pelkkä videopeli, joka tosin on muutamilta piirteiltään edelleenkin erittäin hyvä, niin suurin huvi tässä on, että olen saanut uusia ystäviä sekä Suomesta että ympäri maailmaa. Tuntuu tietysti hassulta, mutta silloin, kun näitten käyttäjätunnusten takana olevia ihmisiä tapaa (esim. I-link -kisan ansiosta), keskustelee heidän kanssaan puhelimessa tai vaikkapa lähettää tavallista postia oikeille henkilölle oikeilla nimillä, siirrytään hieman toiselle tasolle kuin netissä anonyyminä kirjoitellessa. Sain esim. uutuuttaan kiiltelevän GT3:n yhdeltä kaverilta Saksasta elokuussa 2001, jotta "olisin saanut lisää potkua" hankkia PS2:n (menin samana päivänä kauppaan).

Oikeastaan tämä on samanlainen harrastus kuin mikä tahansa muu. Vertaapa esim. ns. Wanhan Hyvän Ajan kirjeshakkiin (shakinpelaajat älkööt hermostuko, kyllä shakki on hieno peli).

----

Ehkä tuo taustatieto vähän selittää, miksi nuo kisat menivät ns. vakavan tuntuisiksi, koska se on ns. yleinen tapa toimia, kun pelataan vähemmän tuttujen kanssa. Noiden kaverien, joiden ajat on kerta toisensa jälkeen varmennettu Replaytä katsomalla, kanssa pelattaessa ei tarvitse sääntöjä enää paljon kirjoitella, koska ne ovat selkärangassa. Samoin kisojen henki on hyvin rento vaikka kaikki yrittävät viimeiseen kymmenykseen asti parantaa aikaansa.

Valitan, jos kisat täällä menivät vähän tärkätyiksi joidenkin mielestä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Alavilla

Tämä johtui siitä, että pelatessaan toisiaan vastaan he olivat oppineet pelistä enemmän kuin, jos olisivat hieroneet peliä yksikseen tai edes jaetulla TV-näytöllä yhtä tai kahta tuttua vastaan.

Totta, totta ja totta. Nettipelaamisen yleistyessä monenkin pelin yleinen taitotaso tulee nousemaan ja paljon, kun porukka kehittyy yhä paremmaksi ja paremmaksi yhteistyöllä.
 
Toivottavasti en häiritse teidän kisaa, mutta ajattelin vain laittaa tänne vähän aikoja mitä ollaan Dynamiitti.com:in poikien kanssa ajeltu. "Pojat" olivatkin hieman luultua kovatasoisempia. Mun nimi on tuollakin Tulikettu, kuten myös seuraavissa linkeissä:

GTC Overall
GTC by Category

Racing-Lineen kaivattaisi hieman lisää suomalaisia, olisko unelma johtaa jotain kategoriaa kolmen tai kahden suomalaisen voimin :cool:
Mutta tässä siis ne ajat mitä Dynyssä ajeltiin:

Tokyo R246, Castrol Mugen NSX
1.Tulikettu 1:31.684
2.Wicked 1:31.832 +0.148
3.Yaris1.3 1:32.061 +0.377
4.Cokkula 1:32.581 +0.897
5.Firehawk 1:34.538 +2.854
6.Sepa 1:34.130 +2.446

Laguna Seca, Denso Sard Supra
1.Tulikettu 1:15.960
2.Cokkula 1:16.342 +0.382
2.Wicked 1:16.342 +0.382
3.Sepa 1:16.666 +0.706
4.Yaris1.3 1:16.716 +.0756
5.Wicked 1:16.989 +1.029

Monaco, Castol Mugen NSX
1.Tulikettu 1:29.867
2.Yaris1.3 1:30.662 +0.795
3.Cokkula 1:30.926 +1.059

Monaco, Polyphony 001
1.Cokkula 1:15.206 +1.641

Deep Forest Raceway 2, Toyota Supra RZ
1.Tulikettu 1:11.455
2.Cokkula 1:11.669 +0.214
 
Ihan hyviä aikoja teillä näyttää olevan. Kokeilin paria noista ja sain seuraavat ajat:

R246 / Arta NSX: 1:32.058 (Arcade-auto)
R246 / Mugen NSX: 1:30.421 (GT-moden auto, johon öljyt vaihdettu ja säädelty kaikenlaista, mitä settingseistä voi, T5-kumit, ei lisäosia)
Laguna / Denso Supra: 1:15.526 (samoin GT-moden auto, jossa T5:t alla, uudet öljyt eikä lisäosia, säätöihin en paljon koskenut, mitä nyt vähän downforcea lisää)

Arcade-NSX -aikasi on tosi hyvä, koska sain hieroa rataa jonkin aikaa, jotta sain vastaavan puhtaan ajan. Oli siellä kyllä yksi 1:31.8, mutta mutta... ne seinät, ne seinät. :D

Yritin katsella Data loggerista, että kierroksissa ei ole seinäkosketuksia. Lagunassa Supra pölläyttää pari kertaa vähän hiekkaa sisemmällä takarenkaalla, mutta noudatin "2 pyörää radalla"-sääntöä (ilmeisesti tunnet sen, koska näyt olevan R-L:n listoilla).

Sinulla lienee myös Xport, koska Credit-arvosi ovat sellaisia, että siihen tarvitaan MK:n ohjelma. :p
 
Sähän oot jossain ulkomaalaisella sivulla "kääntäjänä" eikö vain? Ettei justiin ollu tuolla R-L:ssä. XPorttia multa ei löydy ja usko tai älä niin siitä ei oo seurannu mitään hyvää :rolleyes: Sellaset ristikuullustelut on ollu ettei oo tosikaan, nimenomaan noiden aikojen suhteen, jotka mä ajoin GT3:ssa. Oletettavasti luottamus molempiin suuntiin on tässä aikojen kuluessa kasvanut niin ettei noiden GTC-aikojen kanssa oo tarvinnut takuta mitään ihmeempiä.

Täältä löytyy yks pieni testi jonka tein ajan kuluksi hiihtolomalla. Sen verran tuli kannustusta, että ajattelin tehdä toisen samanmoisen, joka tulisi sitte www.gtzone.tk :hon, jos vain päästään sen ylläpitäjän kanssa sopimukseen, kun ei siitäkään oo kuulunu mitään hetkeen.

Aiheeksi otin siihen testiin Amerikkalaiset/Eurooppalaiset urheiluautot. On se loppujen loppuksi ihan mukavaakin ajella niillä eri ratoja jne., vaikka voi näin aluksi kuullostaa vähä kuivahkolta, kaikenkaikkiaan 15 autoa testissä ja se valmistuu heti kun mä jaksan ajaa pari kierrosta neljällä viimeisellä autolla :D
 
Joo, Pedro pyysi joskus kauan aikaa sitten, että kääntäisin GT3:n säännöt suomeksi (tuli aika kurjaa kapulakieltä), kun siellä oli joku vähän huonosti englantia puhuva suomalainen. Onhan siellä moni muukin kääntänyt niitä monelle muulle kielelle, eli ei suomi ole ainoa.

R-L:n aikatietokannassa on aika paljon helpompi säilyttää aikansa, jos sattuu omistamaan Xportin. Heillä on käytössä tuo "green tick"-merkki, jolloin kaikki aikoja katsovat tietävät, missä mennään. Luultavasti suuri osa ajoista on ihan OK, mutta aina joskus sinne yritetään älyttömiä aikoja.

Oli minullakin lisenssiajat siellä jossain vaiheessa, mutta otin ne pois, koska vaati likaa aikaa, kun yritin pysytellä paremmilla sijoilla. Minulla ei enää motivaatio riittänyt. Nuo huippukundit ovat aivan mahdottomia. Paras esimerkki motivaatiosta on turbotom-niminen kaveri, joka pelasi viime keväänä yhtä järjestämääni OLR-kisaa. Kisassa oli tarkoitus saada GT3:n kaikki lisenssit (48 kpl) kulta-aikaan ja laskea yrityskerrat, kun lähdetään nollasta. Jokainen startattu lähtö laskettiin mukaan. Hänen paras tuloksensa oli muistaakseni 56 lähtöä, johon aikaa kului hieman yli tunti! Noin kuukauden aikana hän pelasi kaikki lisenssit kulta-ajoiksi varmaan 30 kertaa.

Joo, tietenkään en tiedä varmasti, että 56 on oikea tulos, mutta olemme pyörineet samoilla foorumeilla jo useamman vuoden ja hänen aikansa on varmennettu useaan kertaan. Tietyssä vaiheessa ei varmistusasioita tarvitse kysellä, kuten olet itsekin huomannut.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Joo muistan kyllä ton turbotomin, aika hurjan tempun oli äijä tehnyt :eek:
Kuka muuten se aku313 on? Kuitenkin suomalainen mutta ei oo koskaan tullu vastaan missään. Ajaa aivan sairaita aikoja ja taitaa itseasiassa johtaa listoja tällä hetkellä, en oo kyllä hetkeen kattonu mutta kärkisijoilta löytyy varmasti.
Jenkit on kyllä hullua porukkaa tossa ajamisessa ja muutamat muutkin, kiva sitten ku aletaan netin välityksellä ajamaan ihmisten kans kisoja, niin mitä jakoa siinä on jollain ku ne saatanat säätää joka rataa varten kaikki säädöt uudestaan jne. :p
 
Heh, aku313 on yksi aku vaan. :D Olemme pelanneet yhdessä varmaankin 10 kertaa I-Linkillä (parhaimmillaan 6 kaveria yhtäaikaa samassa kisassa; onnistuu firewire-hubin avulla, mutta ei enää uusilla PS2:lla :mad: ). Hän on nopea. I-Linkeissä riippuen auto/rata-yhdistelmästä voitimme toisiamme noin 50/50. Todennäköisesti en kuitenkaan pysty samoihin aikoihin, joita hänellä R-L:ssa on. Viime vuonna pelasimme sellaisen joukkuesarjan (taisi olla 8 osakisaa), jossa oli I-Link-ryhmiä Australiasta, Uudesta Seelannista ja Suomesta. Muodostimme joukkueet siten, että samassa I-link-ryhmässä oli eri joukkueiden kuskit. Joukkuekaverit olivat siten toisissa I-Link-ryhmissä. Kuulostaa sekavalta, mutta oli tosi hauskaa.

Jos GT4:n fysiikkamoottori on samaa tasoa tai vielä parempi kuin GT3:ssa, niin autojen säätäminen ratakohtaisesti nettikisoissa on käytännössä tehtävä, jos aikoo pärjätä. Pelasin PC:llä verkossa viime keväänä muutaman kerran EA:n F1 2002:n päälle tehtyjä ns. modeja eikä minulla ollut siellä mitään jakoa. GT3 on vielä leikkipeli niiden rinnalla. Kavereilla oli autoihin valmiit asetukset tai ainakin perusasetus, jota he muuttivat eri radoille. Homma oli muuten ihan hauskaa, mutta verkkoviive oli joskus aika paha. Samoin peliajat ovat aika epäinhimilliset, koska muut pelurit olivat Englannissa ja USAssa. Kisat alkoivat helposti vasta puolen yön jälkeen.

Itse asiassa GT3:ssakin pitää käytännössä tehdä ratakohtaisesti joitakin säätöjä. Vaihteistoa on melkein aina muutettava ja alustan asetuksia myös. Ongelmana on, että harvoin löytää toista kaveria, jonka tyyli sopii itselle. Laina-asetukset ovat siis aika harvoin juuri oikeat.

Itse pehmennän jousia melkein poikkeuksetta ja iskunvaimennusta kovennan. GT3:n ruutuopasteet vain ovat hieman puutteelliset, että niiden perusteella ei oikein tiedä, mitä "Damper Bound" ja "Damper Rebound" säätö merkitsee (säädön suunta). Maavaraa en yleensä minimoi, vaan joskus (esim. eiliselle NSX:lle R246:lla) saatan jopa lisätä sitä vähän, jos radalla on ajettava korkeiden kanttareiden yli. Camberia lisään yleensä hieman. Toe on hauska, koska sillä saa auton yliohjautumaan tarvittaessa. Stabilizeria vähennän aika usein. Edellisen perusteella alusta on usein aika paljon pehmeämpi ja jotkut muut eivät pidä siitä ollenkaan. Jos tuon suuntaista säätöä liioittelee, niin siitä tulee ns vellova alusta, jossa tuntuma huononee liikaa. En pidä ylikovista säädöistä, joita jotkut harrastavat. Ne lienevät GT2:n perua, koska siinä oli jokin ohjelmointivirhe, jonka ansiosta ylikova ns. "full tilt" alusta oli hyvä.

Lukkoja vähennän yleensä hieman, koska auto kääntyy paremmin pienemmillä lukoilla. Downforcea lisään yleensä. ASM ja TCS on käytännössä aina pois, paitsi jos kisan säännöissä ne sallitaan ja kyseessä on yliviritetty katuauto, jolloin ainakin lievä TCS on tarpeen. Tappiin viritetty Tuscan ja T2:t alla on oiva esimerkki TCS:n "parantavasta" vaikutuksesta.


Edit

Tuosta turbotomista vielä. Hän sai tuon lisenssikisan jälkeen tarpeekseen GT3:sta eikä ole paljon pelaillut, ainakaan julkisesti. Tuossa ei nyt mitään, mutta kaiken huippu on, että hän pelaa DS2:lla ja käyttää ristiohjainta ja nappeja. Sama oli vanhoilla GT:lla, joita hän pelasi siis kokonaan digitaalisesti, eli ei käyttänyt tatteja!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Monaco: Polyphony 001:
1. Cokkula 1:15.206 +1.641
Tämä aika ihmetyttää, koska oma aikani on noin 6-8 sekuntia parempi (en muista tarkkaa). Mistä tämä ero johtuu? Säädättekö te autojanne ollenkaan vai voiko peliversioissa olla eroja. (itselläni on PAL-peli).

Damper Bound -säätö tarkoittaa jousituksen sisäänmenon (renkaan noustessa ylöspäin koriin nähden esim. patin kohdalla) vaimennusvoimakkuutta.
Damper Rebound -säätö tarkoittaa jousituksen ulostulon (renkaan laskeutuessa alaspäin esim. kuopan kohdalla) vaimennusvoimakkuutta.

T: K.K
 
Veikkaan että Cokkula ajoi ton vain aloitus ajaksi mistä sitten aletaan parantamaan, uskoisin näin koska kukaan meistä ei edes ajanut tota näköjään koskaan paitsi Cokkula. En sitten tiedä oliko se säätänyt sitä Formulaa tos ollenkaan.

Olisko mahdollista että vaikka sinä k.k tekisit jonkinmoisen selosteen noista jousituksen isosta mitä GT3:ssa voi säätää? Niiden kaikki "toimintaperiaatteet" jne. Aika kova homma, mutta siitä olis apua varmaan monille (lue: mulle).
 
Tiedän mitä Bound ja Rebound ovat, mutta jossain vaiheessa Racing-Linen viritysmestari Shifter kirjoitteli ao. säätöjen asteikosta. En muista tarkkaan, mutta hänen mielestään toisen asteikko ei ollutkaan 1=min ja 10=max, vaan toisinpäin. No, oli mitä oli...

Kokeilin äsken kuinka pahasti olen jäljessä noista R-L:n ajoista. Jotta pettymys ei olisi kovin paha, kokeilin kohtuullisen helppoa rata/auto-yhdistelmää ja tietysti sellaista, jossa autoa ei tarvitse virittää. Siispä yksi Lisenssi-kierros kaikille, minä tarjoan.

S3-lisenssi: 1:50.668

S3 on Trial Mountain & MX-5. Mitaliajat ovat 1:52.200, 1:53.000 ja 1:56.000. R-L:n pohjat ovat Arcolla: 1:49.751. Aika paha. :eek:


Edit: Massiivinen parannus S3:ssa : 1:50.547

Se viimeinen vasuri T3:n jälkeen on oikea vauhdintappaja.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Mielestäni iskunvaimentimien säädöt toimivat oikein päin. Kun laittaa maximille, alkaa auto täristämään vaikka jousitus olisi muuten löysällä, ja minimi arvoilla niiaa (nyökkää) enemmän jarrua polkaistaessa.

Pienen alustan säätöoppaan voisin joskus rustailla. Vaikeinta sen tekemisessä on rajan vetäminen oikeaan kohtaan, ettei juttu mene liian perusteelliseksi. Muuten siitä voisi tulla kokonainen romaani.

T: K.K
 
Eilen aloin huvin vuoksi säätelemään täysin viritettyä Shelby Cobraa ja hyvähän siitä tuli. Pyyhkii persettä Z06 Corvetella mennen tullen Complex Stringillä :D

Täytyy koittaa tota S-3 lisenssiä vaikkei mulla oo vielä mikään niistä edes kultasella... Siis Super lisensseistä, muut kyllä on.
 
Minäkin kokeilin tuota S-3 lisenssiaikaa ja sain lopulta: 1:50.495

Löysin parin vuoden takaisia Time Attack (arcade) aikoja ja ainakin omasta mielestäni numero 6:sen (Castrol Supra) aika on kova.
T-A 6: 1:13.628

T: K.K
 
Miten olis kisa näin Racinglinereiden kesken? Eli joku kilpa-NSX alle ja R246:lle, se voittakoon joka on listoilla korkeimmalla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Tere, tere

Yllättävää gt3 toimintaa ollu täälläkin näköjään.

Alavilla näköjään on päässyt taas vetämään muutaman kisan ja "kiusaamaan" tuolla Altezzallansa taas kerran muita ;) . Vieläkö muuten tiputtelet vihulaisia Suomen ilmatilassa Ala?

Väsytin muut tuolla R-L listoilla muut :cool: , kun ei luontainen nopeus riittänyt niin hurja määrä vaan kierroksia niin kyllä sinne joku tasooni parempi kiekka aina eksy mukaan. Ja tietysti sama noin kolme ja puolsataa kertaa :) niin kovapäisyyslistalle pääsee kärkeen :D .

Eli onnea vaan sinne GTC listoille!


Bound/rebound jutusta huhutaan että asetus 10/1 ois se pehmosin. Voi pitääkin paikkansa, en kyllä oo itse kokeillut. Otti tuo maratoon rypistys sen verran koville, viimosena pisarana tuo BC3, että laitoin GT3:n huilihyllylle. Ja sinnehän se on jäänyt.
 
Terve Aku, ... pitkästä aikaa. :) :D

Aika vähän lentotoimintaa koko talvena, mutta viime viikonlopun aikana kaivelin tikun taas esille ja annoin vähän rys... siis veli-venäläisille kyytiä. Pitäisi varmaan vaihtaa XP:hen kun susi-8 ei oikein enää toimi kunnolla. Lisäksi hieman standardimpi äänikortti olisi tarpeen. Ostin eilen vähän paremmat kaiuttimet koneeseen. Ei mitään monikanavajuttuja, kun niille ei ole tilaa, vain tuollainen tavallinen 2.1-systeemi, eli Logitechin Z2200. Pikkukaiutimet on ihan OK-kokoiset, mutta subbari on hieman kookas PC-käyttöön. Äänenlaadusta en osaa sanoa, kun tuo sävelkorva on niin pahasti paleltunut, mutta ainakin mökää riittää.

Ai sinulla on jäänyt GT3 jo hyllylle. Minä sitä olen vielä hieronut täällä ja vähän muuallakin. Ratin kun laittaa pakettiin, niin ei tule pelattua. Kovapäisyys-lista on kyllä sopiva nimitys noille kierrosaikalistoille. Turhautumisen sietokynnys ainakin kasvaa, kun yrittää nostaa omaa sijoitustaan. En ole enää viitsinyt yrittää niitä. Toisaalta en tiedä tuliko tehtyä tyhmyys (vielä voi perua), kun ilmoitin olevani kiinnostunut seuraavasta TORC-sarjasta. BC3 oli varmasti sellainen kisa, että sen jälkeen ei tee mieli pelailla.

Flinxin signaturea lainaillen,
"GT3 Freizeit Fahrer", niin ei kyllästy, kun ei työkseen pelaa.
 
Ylös Bottom