Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran turismo 3 skaba

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sepa^
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eli vaihdetaanko arcadeen?

Sillon olisi siis näin vai?

Laguna Seca - R32 Skyline GT-R V-Spec

Trial Mountain - Mitsu Lancer Evolution VI GSR

Radat normaaliin suuntaan, autot vakiot. Säätää saa ainostaan niitä mitä vakiona noissa voi, eli takaspoileria.

Rajoittamaton määrä kierroksia, mutta kuitenkin auton kahden renkaat tulee pysyä radalla eikä reunoihin saa törmätä. TCS ja ajonvakautus pois päältä, vaihteistolla ei väliä, jos valitsee auton arcade-puolen valikoimasta (onnistuu kai vain Skylinellä), niin alusta on "Racing", ei "drift"?

Päivitetty kierros ja tilanne.

Lacuna Sega, Skyline R34

1:34.181 / Laama
1:34.894 / jessev

Monaco (Cote D'Azur?), Polyphony002

1:19.741 / Laama

- Laguna Sega ajettu test & settings tilassa (nyt oli jo yritystä mukana)
- Monaco oli joku pro vaikeusasteen kisa jossa oli 15 kierrosta.
ajettu kaikki kierrokset ja katsoin lopussa mikä oli paras kierros.

Ei tuota monacoa ole pakko ajaa mutta voisi se olla tuolla listassa halukkaille formulamiehille... ei kai siitä haittaakaan olisi?

Sovitaanko sillä tavalla että aina kun lisää uuden kierrosajan niin päivittää koko listauksen alimpaan postaukseen niin ei mene sekaisin?

Onkos siinä suuri ero arcaden ja gt:n välillä, kun en ole tuota arcadee paljon ajellut, eli voiko esim. arcadessa saada samalla autolla parempia aikoja?

No pitää ilmeisesti arcadeen siirtyä, kun se tuntuu kaikkein järkevimmältä.

kerokaa vaa radat ja autot niin messis ollaa!
kaikki autot käy mut radoist mieluiten r246 tai montecarlo
(en tiedä miten kirjotetaa)
on muten ratti ostoslistal mut en oo viel kerenny giganttii asti

Laguna S./R34(v-spec I): 1:33.969
tää on ny sit GT tilassa ajettuna

Viimeksi muokannut moderaattori:
sopii ainakin mulle.
pitäskö tässä sit mennä availeen noi radat toho arcadeen, ku ei oo niitäkään tolla uudella muistikortilla :(. nooh kaipa sitä täytyy.

Paljon teillä on heppoja siinä skylinessä vakiona, kun mulla on 323hp, vaikka en oo tehny mitään?

Ja siinä autonostoruudussa sen tehoksi ilmoitetaan 279hp.

No:

Lacuna Sega, Skyline R34

1:33.256 / jessev
1:33.969 / Sepa^
1:34.181 / Laama

321 minulla, tehot lisääntyy hieman kilometrien karttuessa. Ja ostossa näyttää 279 sen takia, että virallisesti tehoa on tuon verran. Japanissa kun ei enempää autoista saa ottaa, epävirallisesti taas 320 hp on luultavasti aliarviontia ;)

Oma aika tällä hetkellä Lagunassa
1:34:696

Edit: Onko teillä muuten V-Spec I vai V-Spec II?

Kun ei tolla V-Spec I:llä tunnu millään pääsevän alle 1:34:n. Tai sitte on vaan ajotaidot ruostuneet pahasti ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jessev
Paljon teillä on heppoja siinä skylinessä vakiona, kun mulla on 323hp, vaikka en oo tehny mitään?

Ja siinä autonostoruudussa sen tehoksi ilmoitetaan 279hp.

No sää oot voittanu sen näköjään jostaki ja siinä ollu ton verran tehoja.. eli kauppaan vaan ostamaan toi 279 heppanen :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ro0Ki3
No sää oot voittanu sen näköjään jostaki ja siinä ollu ton verran tehoja.. eli kauppaan vaan ostamaan toi 279 heppanen :D

Enpäs ole, katso tuo Lastsoulin posti. ;)
Eli en ole huijannut, vaan kaikilla on saman verran sitten tehoja.
Ja auto on v-spec II

Monaco (Cote D'Azur?), Polyphony002

1:19.741 / Laama
1:21.470 / JesseV

Huh, V-Spec II! Suuri helpotus, vaikka olenkin ajanut kohta 30 kierosta V-Spec I:llä :D

Noni, arcadessa kakkosella meni melkein 34:n alle, että eiköhän tämä tästä lähde. Ja taas menoksi ->

Uusi aika: 1:33:988

Mulla oli mun mielestä ihan v-spec I kun ensin ajoin tolla II pari kierrosta mut joku täälä sit sano et ajetaan tolla I:llä niin vaihdoin. Täytynee vaihtaa tohon II:een sitten ja piestä toi jessevin aika ;). Ajatteko te muuten nyt arcadee vai gt:tä?

Jep, GT:tä.

On muuten ollut aika paljon apua, kun olen pelannut pc:llä Live for speediä. Siinä tarvii jo aika paljon skilliä ja pitää oppia ajaan mutkat juuri oikein, jos meinaa pärjätä. Ja hyvin tuntuu soveltuvan myös tähän gt3:seen. ;)

GT-mode/ Laguna Seca / Skyline v-spec 2:
1.33.467

Ps. muutama kymmenys lähtenee vielä pois, pelasin vasta vartin verran.

Taidanpa olla ensimmäinen 1.33:n alittaja. Uusi aika on
1.32.847
Heppoja autossa on nyt 323 ja autoon ei ole mitään ostettu tai säätöjä muutettu.
Odottelen haasteita, muuten en varmaan edes yritä parantaa aikaani.

Hähä, 1:32:808 pamahti ruutuun äsken. Tosin, aikaa ei saa vielä ottaa huomioon, sillä yhdellä suoralla kaikki renkaat käväisevät hiekalla. Eli enää pitää ajaa sama kierros ilman tuota virhettä.

Muuten, vaihdoin autoon öljyt (alkoi jo hieman harmaantua), niin tehot nousivat lähes 340 hevosvoimaan! Eli arcade-moodi olisi tässä suhteessa paljon parempi, kun kaikilla olisi varmasti identtiset autot.

Noni, 1:32:976 säätöjen rajoissa. Tuli vaan tuossakin turhia virheitä, mutta nyt on ranne sen verran kipeänä että pitää ajaa varikolle ;)

Ylös Bottom