Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Grandi
Kunnon ralli kans.
Mielestäni GT-sarja voisi jättää koko rallitouhun rallipeleille...
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Grandi
Kunnon ralli kans.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan aku313
Toivoisin mahdollisuutta ostaa uusia autoja ja ratoja jälkikäteen kunkin kiinnostuksen mukaan. Alunperin vois valita ostaako pelin mukana paljon ratoja ja autoja tai sitten rungon mihin vois netistä hakea autot ja radat. Esim ennen formulaviikonloppua tai suurajoja vois käydä netistä ostamassa kysesen radan/pikisiä ja sopivat autot matkaan. Jos radat ja autot ois sopivasti hinnoiteltuja homma vois toimia. Eli raha vois tulla osittain jatko-osien sijasta ratojen ja autojen myymisestä.
Eikös GT4 ole online peli joka tapauksessa? Joten sitä kauttahan ne voisivat ladata joilla on netti yhteys ja jotka pelaavat sitä Onlinena. En minäkään tosin ole varma tällaisen idean toimivuudesta. Ehkä sitten PS3lla....Ja miten meinasit ne netistä hakea?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Mielestäni GT-sarja voisi jättää koko rallitouhun rallipeleille...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Ja miten meinasit ne netistä hakea? Ja tallentaa mihin?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Corca
Jep, nyt puhutaan ehkä kaikkien aikojen ajopelistä. GT-sarja olisi ollut täydellinen ajopeli jo aiemmin, mikäli tuo vauriomallinnus olisi mukana ollut...vihdoinkin joutuu jopa miettimään miten mutkaan tullaan kun edessä on AI/pelaaja-auto. Todella fiksu ratkaisu GT-sarjan uudistavuuden ja kokonaispelattavuuden kannalta. Yeah!
Ja kyllä, minulla on Xbox...prkl!
Ja miten meinasit ne netistä hakea? Ja tallentaa mihin?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan aku313
Tähän osittain vastattiinkin. Eli jos hankkii nettipelin takia riisutun versio niin nettiin päästään kiinni tavalla tai toisella. Eli USB liitäntäisellä purkilla tai sitten sonyn omalla lisävempaimella. Tallennus vois tapahtua sonyn kovalevylle jo mainitun netin sijasta.
Vaihtoehtoinen tapa ois ladata kaikki poltettavalle DVD tai cd-rom levylle jonka vois sitten syöttää pleikkariin.
Teknisiä mahdollisuuksia on kyllä jää nähtäväksi käytetäänkö niitä.
Ja tälläsiä päivitysjuttujahan konsolimarkkinoille kaivataankin just ihan helvetisti.
Itse en ole pelin aikana ikinä niitä musiikkeja kaivannutkaan, ainoastaan uusinnoissa...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Prkl, nyt on pelin aikana äänet ihan killissä kun moottori mökää niin helv.... ja musa jää ihan taustalle.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Itse en ole pelin aikana ikinä niitä musiikkeja kaivannutkaan, ainoastaan uusinnoissa...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bandicoot
That´s right, emmehän halua konsolista PC:tä. Emmehän? Silloinhan me menisimme perse edellä puuhun. Emmekö menisikin? Vastaukset hitaimmille: emme, kyllä.
Ei. Minä en ainakaan halua, että pelaamiseni olisi riippuvaista siitä, että sattuukko verkko toimimaan vai ei. Tai ylipäätänsä pitää olla mahdollista pelata ilman verkkoa.Muistikortilta löytyy vain pienempi 'luettelo' siitä mitä pelin tulee ladata serveriltä.
Mä ainakin kuuntelisin, jos musiikit olisivat kunnon rokkia GT3n jenkki version tyyliin. Mutta radiokanava ideakaan ei ole hullumpi.Kuka niitä musiikkeja edes kuuntelee muuten kuin uusintojen aikana.
Aivan. Verkkopelaaminen pitää pitää vaan yhtenä moninpelin muotona. En halua olla riippuvainen nettiyhteydestä.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Ei. Minä en ainakaan halua, että pelaamiseni olisi riippuvaista siitä, että sattuukko verkko toimimaan vai ei. Tai ylipäätänsä pitää olla mahdollista pelata ilman verkkoa.
Niin no tollee se vois toimia ihan ok. Mutta jos tota verkosta ladattavaa tauhkaa aletaan laittaan peliin liikaa, niin verkottomat pelaajat voivat tuntea itsensä petetyiksi, jos pelistä ei saada kaikkea irti ilman verkkoa ja tästä syystä jättää pelin ostamatta.Tarkoitin että jos verkon kautta voisi latailla esim. uusia autoja ja ratoja, niin ei niitä välttämätä tarvitse voida tallentaa paikallisesti omalle kiintolevylle, vaan se tieto voitaisiin aina hakea tarvittaessa serveriltä muistikortilla olevan tunnistetiedon avulla.