Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan toivanos
gt3 oli musiikki sellaista homo-pimputus-pippeli-jazz-paskaa
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
GT4:stä: En ole vauriomalinnuksen kannalla. Peleissä autojen ohjaaminen on aina vaikeampaa kuin oikealla autolla, josta johtuen kolareita ja kolhuja tulee paljon paljon helpommin kuin reaalimaailmassa. Niin kauan kuin autopelien tuntumassa on vielä parannettavaa (vaikkakin Gran Turismo pelit ovatkin mielestäni siltä osalta parhaita, tai ainakin viihdyttävimpiä), on vauriomallinnus enempi turhaa kikkailua kuin 'realistisuutta' tuova lisä.
Ehkä juupajaapa tarkoittaa, että IRL on helpompi kontrolloida autoa tarkasti, eli siis saada optimaalisia ajolinjoja ja tarkempia ulostuloja. Toisin sanoen, ajaminen GT3:ssa optimaalisilla ajolinjoilla on vaikeampaa kuin oikeassa elämässä johtuen siitä, että tatti/ratti&polkimet-yhdistelmä ei ole yhtä tarkka kuin oikean auton ohjaus.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nakkerton
Vaurionmallinnus turhaa kikkailua? Uskomatonta.
Oikean auton käsittelyn oppiminen on selvästi vaikeampaa kuin esimerkiksi GT:ssä, hyvänen aika. Oletko koskaan ajanut oikealla autolla kilpaa samoissa nopeuksissa kuin vaikkapa GT:ssä nopeilla autoilla? Itse en ole, mutta en näe mitään syytä sille, miksi se olisi helpompaa kuin GT:ssä. Nykyisin autopeleissä suurin ongelma vaurionmallinnuksen kannalta on surkea AI, joka on selvästi esillä GT3:ssa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jeremy
Jep, ketjun nimikin on nyt sen mukainen. Se on sitten toinen juttu miten perusteellisesti tämä vielä unohtuu ens vuoden aikana, mutta yritetäänpä muistaa kaivaa se sitten taas esille kun uutta asiaa tulee. Jos tästä sitten tulisi bbs:n historian pitkäikäisin hype-ketju (tilastofriikit kertokoot tämänhetkisen mestarin)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Heh, mitäköhän Escudosta jää jäljelle, kun vetää Test Coursen mutkaan yli 2000 km/h?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Randall
Ja biljardipallo-efekti lähellä toista ajettaessa kyrsii myös.
Miksi julkaista kaksi eri versiota samasta pelistä, kun molemmat versiot voi tehdä samaan peliin?Lainatun viestin kirjoitti alkujaan -Youngboy-
Mun mielestä olis hyvä jos ne julkasis kaks eri versiota tulevasta GT4:sta, vaikkapa Gran Turismo4 ja sitte Gran Turismo4: Professional. GT4 olis tarkotettu niille jotka haluaa keskittyä vain ajamiseen ja GT4: Pro niille jotka haluaa keskittyä ajamisen ohella, myös alustan, korin, vaihdelaatikon, moottorin jne. säätämiseen. Myös moottori yms. vauriot olis mukava saada mukaan. Mutta entäs toi nettipeli, sitte on hauskaa ku on justiin pistäny kaikki rahat 800 heppaseen jenkkiin, missä on alumiinista tehty moottori ja kannet ja kaikki muut hienoudet ja se on maksanu omaisuuden, sitte joku ikävän puoleinen henkilö kiilaa johonkin betoniseinään, sitte on uus auto miljoonas osas ja on hauskaa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul
Jos siihen todellakin tulee Ferrarit ja Porschet (ehkä Lamborghinit?) niin lääh... Toivottavasti varsinkin moottorien ääniä parannetaan, niin tunnelma parenee vielä entisestään.
Tuon vaurionmallinnuksen toteuttaminen, kuten teme_| sanoi, tulee varmaan olemaan aika kova urakka. Silti, jos vaurionmallinnus tulee, niin uskon, että PD tekee homman kunnolla. Vai tuleeko siitä samanlainen epäonnistuminen kuin GT2:n "ralli"?
Hmm, pitäisi pistää jäitä hattuun tässä hypettämisessä, muuten petymme kun pelissä ei olekaan mallinnettu kaikkia euroopan teitä, tuhatta autoa etc