Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Toivottavasti saavat tuon vauriomallinnuksen kunnolliseksi GT4:n. Kun kerran töräyttää seinään ja siihen sitten kilpailu jäisikin. Ja helvetin kalliit korjaus kulut päälle. B]
Jättää Load Game-optio käyttämättä tai tarjoamalla pelaajalle "hardcore"-save/load-option, jossa vain kerran pystyy lataamaan tiedoston pelistä konsolin päällelaittamisen ja pelimoodin valitsemisen jälkeen(savet edelleen rajoittamattomia).Lainatun viestin kirjoitti alkujaan -Youngboy-
Mutta kuinkas sellanen jekku voidaan tehdä?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul
Jos siihen todellakin tulee Ferrarit ja Porschet (ehkä Lamborghinit?) niin lääh... Toivottavasti varsinkin moottorien ääniä parannetaan, niin tunnelma parenee vielä entisestään.
Tuon vaurionmallinnuksen toteuttaminen, kuten teme_| sanoi, tulee varmaan olemaan aika kova urakka. Silti, jos vaurionmallinnus tulee, niin uskon, että PD tekee homman kunnolla. Vai tuleeko siitä samanlainen epäonnistuminen kuin GT2:n "ralli"?
Hmm, pitäisi pistää jäitä hattuun tässä hypettämisessä, muuten petymme kun pelissä ei olekaan mallinnettu kaikkia euroopan teitä, tuhatta autoa etc
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Viller
Ostin pleikan parisen viikkoo sitte ja tiedän GT3 A-Specin arvostelumenestyksen ja olen huomannut sen Platinum-sarjassa maksaa n.32.Turha ees vissii kysyy kannattaako ostaa?Pakko-ostos?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan luigi
Eikä pelkästään paras autopeli PS2:lle vaan konsoleille ylipäätään. Eipä löydy XBox:lta ta GameCubelta vastaavantasoisia autopelejä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan luigi
Eikä pelkästään paras autopeli PS2:lle vaan konsoleille ylipäätään. Eipä löydy XBox:lta ta GameCubelta vastaavantasoisia autopelejä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan teme_l
Porschethan on jo gt3:ssakin... ja jos joku alkaa valittamaan että ovat ruffeja niin minua se ei ainakaan haittaa, sillä kyllä tuo aito ruf on suurempi unelma kuin aito porkke...
Ferrarin äänistä muuten... kannattaa käydä imuttamassa tuolta tuo Ferrari 355 with FS Racing exhaust -pätkä... kivat äänet katupeliksi ...
Oma uskomukseni on että vauriomallinnus on Viper Racingin luokkaa... eli halutessaan auton saa jalkapallon kokoiseksi (olen tehnyt wheelie-cheatin avulla)... ts. näyttää hienolta, mutta realismi on kaukana... tosin se olisi itseasiassa ihan ok vauriomallinnus, meinaan se haittaisi jo ajamista ja auto ainakin menisi ruttuun...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan teme_l
Oma uskomukseni on että vauriomallinnus on Viper Racingin luokkaa... eli halutessaan auton saa jalkapallon kokoiseksi (olen tehnyt wheelie-cheatin avulla)... ts. näyttää hienolta, mutta realismi on kaukana... tosin se olisi itseasiassa ihan ok vauriomallinnus, meinaan se haittaisi jo ajamista ja auto ainakin menisi ruttuun...
Toisaalta tekoälyä tulisi parantaa huomattavasti ennen vauriomallinnusta... viper racingissäkin joutuu ajamaan samoja linjoja kuin tietokonekuskit, monta kertaa on tietokonekuski pilannut koko kisan töräyttämällä täpöllä perään, jos sattuu jarruttamaan hivenen erilailla...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul
Kyllähän RUFfit Porschet hakkaa suorituskyvyssä, mutta mielummin ajan täysin 996 Turbon näköisellä autolla, kuin siitä edelleen viritetyllä RUFfilla. Lähinnä näitä tunne asioita
En ole vielä tuota F355 pätkää ladannut, mutta voin suositella etsimään videon joka on kuvattu F355:n sisältä. Auton V8 kiertää varmaan yli 7000 rpm, mutta mitään ei kuulu. Sen sijaan edellä 100 metrin päässä menevän F50 GT:n äänet kuuluvat täysin selkeitä. 10 000 rpm kiertävä V12 on aika kivan kuuloinen laite. Tosin, tuo ei ole enää mikään katupeli, ei edes kelpuutettu Le Mansiin, oli kuulemma liian nopea (!)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan teme_l
RUF= Porschen virityspaja jonka autot ovat porscheja! Se 4-veto ruffi mikä GT3:ssa on, on ainut ruffi jota vois sanoa omaksi autokseen ne kaksi muuta on ihan samoja kuin porschet, mutta niissä on "pientä" viritystä, paremmat jarrut ja alusta... siinä keskimmäisessä on kanssa turvakaaret...
Näköjään ovat päivittäneet Rufin "malliston" siitä mitä GT3:ssa on mut pääasiassa samoja ovat... ja kyllä tuo RTurbo menee 996 turbosta vaikka siinä erillainen takaspoikka ja etusplitteri onkin... huomaa myös: On request it is also possible to convert a Porsche 996 Turbo to RUF Rturbo specifications. Sinänsä ihan miten tykkää... mutta imho Rufit on vain paranneltuja porkkeja...
http://www.ruf-automobile.de/english/index1.htm tuolta löytyy rufeista lisää teitoa...
Tuo ferrari video kannattaa imuttaa, kokoakin kun on vähän... Mistäs tuon F50gt videon löytää? Ferrarit todellisuudessa on kyllä nykyään hienoja kyrvän jatkeita, joilla tavallisen perheauton jätättää Tosin kyllähän sellanen mullekin kelpais
EDIT: Oho totesitkin että tunnetasolla... no tulipahan joka tapauksessa selvennettyä asiaa
Euro-versiosta löytyy vain Polyphony 001 ja 002 formulat. Jenkki- ja Japski-versiosta löytyy kuusi erilaista formulaa, jotka perustuvat kuulema oikeisiin autoihin.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jessev
Siinähän on kuusi Sennan formulaa, joista mulla on vasta kaksi. Toivottavasti Gt4:sessa on tollasia bonuksia ja yhtä hyvin mallinnetut äänet kuin kolmosessa.