No juu, jäikin laittamatta otsikkoon se kysymysmerkki, mikä oli uutisenkin otsikossa (Exclusive: Sony's E3 line-up revealed?).Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
C&VG:n 'uutisiin' kannattaa suhtautua suurella varauksella.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
No juu, jäikin laittamatta otsikkoon se kysymysmerkki, mikä oli uutisenkin otsikossa (Exclusive: Sony's E3 line-up revealed?).Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
C&VG:n 'uutisiin' kannattaa suhtautua suurella varauksella.
Juu, eli tuskin tulee mitään vauriomallinnusta.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lynx
Infoa olisi vähäsen ps2.ign: ssa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Simppa
En mitenkään tarkoituksellisesti, koska se hidastaa nopeutta, mutta varsinkin tuossa Cocept car -versiossa niillä nelipyöräisillä moottoripyörillä (jotain japsien ihme himmeleitä) tulee pakostakin todella näyttäviä sivuluisuja korkeiden kierrosten ansiosta.
On muuten sikasiisti se GT Conceptin malli-uusinta, missä se GT-maalauksilla varustettu Skyline driftailee Autumn Ringillä. Siihen pitää pyrkiä.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan -Youngboy-
Exhibition driftauksen tarkoitus ei olekkaan nopeat kierrosajat vaan hieno/tyylikäs eteneminen.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan -Youngboy-
Tuli täs mieleen että harrastaako kukaan muu täällä exhibition driftausta, eli vedetään GT3:ssa niin pitkää sladi ku vaan ikinä pystyy. Mulle kerrottiin tästä joku aika sitte ja se on aika mukavaa.
En itse ole sitä kokeillut, mutta tässä olisi pari videopätkää:Lainatun viestin kirjoitti alkujaan -Youngboy-
Tuli täs mieleen että harrastaako kukaan muu täällä exhibition driftausta, eli vedetään GT3:ssa niin pitkää sladi ku vaan ikinä pystyy. Mulle kerrottiin tästä joku aika sitte ja se on aika mukavaa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan aku313
![]()
![]()
![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Luckyman
Mikähän helvetin pointti tälläkin viestillä oli?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Samaa voisi kysyä tästä.