No juu, jäikin laittamatta otsikkoon se kysymysmerkki, mikä oli uutisenkin otsikossa (Exclusive: Sony's E3 line-up revealed?).Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
C&VG:n 'uutisiin' kannattaa suhtautua suurella varauksella.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
No juu, jäikin laittamatta otsikkoon se kysymysmerkki, mikä oli uutisenkin otsikossa (Exclusive: Sony's E3 line-up revealed?).Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
C&VG:n 'uutisiin' kannattaa suhtautua suurella varauksella.
Juu, eli tuskin tulee mitään vauriomallinnusta.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lynx
Infoa olisi vähäsen ps2.ign: ssa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Simppa
En mitenkään tarkoituksellisesti, koska se hidastaa nopeutta, mutta varsinkin tuossa Cocept car -versiossa niillä nelipyöräisillä moottoripyörillä (jotain japsien ihme himmeleitä) tulee pakostakin todella näyttäviä sivuluisuja korkeiden kierrosten ansiosta.
On muuten sikasiisti se GT Conceptin malli-uusinta, missä se GT-maalauksilla varustettu Skyline driftailee Autumn Ringillä. Siihen pitää pyrkiä.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan -Youngboy-
Exhibition driftauksen tarkoitus ei olekkaan nopeat kierrosajat vaan hieno/tyylikäs eteneminen.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan -Youngboy-
Tuli täs mieleen että harrastaako kukaan muu täällä exhibition driftausta, eli vedetään GT3:ssa niin pitkää sladi ku vaan ikinä pystyy. Mulle kerrottiin tästä joku aika sitte ja se on aika mukavaa.
En itse ole sitä kokeillut, mutta tässä olisi pari videopätkää:Lainatun viestin kirjoitti alkujaan -Youngboy-
Tuli täs mieleen että harrastaako kukaan muu täällä exhibition driftausta, eli vedetään GT3:ssa niin pitkää sladi ku vaan ikinä pystyy. Mulle kerrottiin tästä joku aika sitte ja se on aika mukavaa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan aku313
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Luckyman
Mikähän helvetin pointti tälläkin viestillä oli?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Samaa voisi kysyä tästä.