Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Paavi^ sanoi:Peli olisi tietenkin tarkoitus hommata, mutta olisiko kellään tietoa mistä saisi halvimmalla? Olisiko jossakin jokin yllätystarjous? Ja jos jostain kaupasta kertoo niin mieluusti kuinka luotettavasta liikkeestä on kyse. Kärkkäisellä näytti peli olevan 49e.
Tulikettu sanoi:Onkos muut huomannu sitä että GT4:ssä lähes kaikkia autoja on mukava ajaa (ainakin DFP:llä ), toisin ku GT3:ssa. Testailin siinä vaan sitä B-ryhmän pösön ekaa evoa ja se tuntui jotenki todella tehokkaalta, siinähän oli vaan jotain alle 400 hepoa, tai no vaan ja vaan mutta kuitenki. 300 heppanen autokin tuntuu jo ripeältä, GT3:ssa saman tunteen sai ehkä joteni 600-800 heppasella autolla.
Ja taas pelaamaan.
WoPe sanoi:Minä en voi sietää puskemista, se on heti exit ja ruuvimeisseli käteen
WoPe sanoi:Minä en voi sietää puskemista, se on heti exit ja ruuvimeisseli käteen
Tulikettu sanoi:Onkos muut huomannu sitä että GT4:ssä lähes kaikkia autoja on mukava ajaa (ainakin DFP:llä ), toisin ku GT3:ssa. Testailin siinä vaan sitä B-ryhmän pösön ekaa evoa ja se tuntui jotenki todella tehokkaalta, siinähän oli vaan jotain alle 400 hepoa, tai no vaan ja vaan mutta kuitenki. 300 heppanen autokin tuntuu jo ripeältä, GT3:ssa saman tunteen sai ehkä joteni 600-800 heppasella autolla.
Ja taas pelaamaan.
quattro sanoi:! ONGELMIA !
Juttu menee näin:
Hommasin eilen Prismasta GT4sen. Avattua kotelon levyn pinnassa oli muutamia levyn kehän suuntaisia viiruja, ei kuitenkaan kunnollisia naarmuja. Noh, peli toimi jotenkuten (latausajat TODELLA pitkiä ~10min luokkaa...) No sitten vaan prismaan vaihtamaan peliä uuteen vastaavaan... Uuden sain missä oli vähemmän naarmuja mutta tämä ei toimi ollenkaan?! yrittäessä avata peliä heittää ruutuun vain "Disc read error"!
Itse konsolissa vika tuskin on koska muut pelit (naarmuisetkin) toimii täydellisesti... Kuitenkin eilen vielä puhdistin laitteen paineilmalla, ei auttanut?! Mitä tehdä? Jospa 3. levy toden sanoisi? Jossain olen kyllä aikaisemmin lukenut jostain samantaisista ongelmista. Ketuttaa vaan s**tanasti kun peliä olen odottanu pari vuotta! Auttakaa/kertokaa kokemuksia onko vastaavaa tapahtunut. Ostopaikka oli Tiiriön Prisma.
Janus sanoi:Milläs muuten saat tuon puskemisen kuriin? Itselläni on nuo säätöjen vaikutukset todella hakusessa.
Janus sanoi:Toimiikos sinulla NHL2005 ja GTASA? Tuo nimittäin kuullostaisi siltä että koneesi on, puhdistuksesta huolimatta, mömmöinen. Toisaalta lukupäässä saattaapi olla vikaa tai väsynyt, varsinkin jos kone itsessään on vanha. GT4 on DVD9 levy, eli dual layer, one sided. Koska kyseessä on peli, tarvitsee lukupää tarkentaa tarkemmin levylle kuin elokuvissa. Tietysti tässä on myös sitä että tietoa saattaa olla eri tasoilla levyissä, joten tuokin olisi ongelmana. Toinen levy joka ei edes starttaa saattaisi vaan todistaa että pleikassasi on ongelmia. Oletkos kokeillut kaverilla tuota levyä, joskos toimisi siellä? Näin saataisiin varmuus siitä, että ongelma on vain koneessasi, ja että levy itsessään on kunnossa.
Ei oo mullakaan vielä autokorttia mutta teoriat ja suurin osa ajoista on käytynä. Toukokuussa sitten kortti (BC).Janus sanoi:Ei ole korttia. En ole käynyt autokoulua.
ASM tuntu olevan aika tuhoisa aikojen kannalta ainakin GT3:ssa (suoraan nollille yleensä) ja TCS:n optimaali oli autosta riippuen siinä 0-2 paikkeilla. Jousituksiin liittyvät säädöt on aika isossa osassa, mut niitten kanssa saakin sitten pelehtiä ihan tarpeeks. Jossain vaiheessa on tuntunu (ja varmaan edelleenkin oon sitä mieltä) että nopeiden aikojen ajaminen on 40% ajotaitoo ja 60% säätötaitoo. Aikaa vieväähän se touhu on ja aika ratariippuvaista myös.Janus sanoi:TCSää käytän asetuksilla 1 tai 2 jos alla on monsteri (CLK GTR, Forkka, F1 GTR, Speed 12, jne), ASM on aina päältä.