Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 4 -kokemuksia

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Muistan kun mulle kurnutettiin siitä että käytin näihin B-Speckiä. ;)
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Janus sanoi:
Muistan kun mulle kurnutettiin siitä että käytin näihin B-Speckiä. ;)
Joo no joku raja pelaamisellaki, ai ai, heikosti menee Fiat 500:lla kun jo neljännellä kierroksella jäi vaikka rata on yli 20km pitkä :D

Aattelin vetästä 10 lappia ringiä ainaski, kattoo sit miten jaksaa noita muita, voi olla että joutuu jossaki kisas vähän auttaa jos oma kuski ei osaa vääntää esim Pariisis oikein, ringillä näyttää aika valosalta.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Onko kenelläkään muulla ollu sellasta ongelmaa, ettei peli lähde käyntiin?...mulla jumittuu nimittäin siihen kohtaan missä tulee teksti "Sony Computer Entertainment Europe Presents (ja alaalla lukee vielä "www.granturismoworld.com")"

Pleikan malli on SCPH-30004 R...ja ärsyttää suunnattomasti kun vihdoin pelin sain ja se ei toimi :mad:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Joo. Ringin se osaa. Ooppera ei toivoakaan. :) Muutenkin noi nopeat, 90 asteen mutkat on sille myrkkyä. Sama kanssa se ovaali, super speedway. Forkka alle ja silti Le Mans autot kepittää sen mennen tullen. Tuskaa vääntää 100 rundia speedwaytä.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Joo noi katuradat tuntuu olevan tolle virtuaalikuskille vaikeita ainakin hongkong, pariisi, new york... :rolleyes:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

alivaltis- sanoi:
Onko kenelläkään muulla ollu sellasta ongelmaa, ettei peli lähde käyntiin?...mulla jumittuu nimittäin siihen kohtaan missä tulee teksti "Sony Computer Entertainment Europe Presents (ja alaalla lukee vielä "www.granturismoworld.com")"

Pleikan malli on SCPH-30004 R...ja ärsyttää suunnattomasti kun vihdoin pelin sain ja se ei toimi :mad:

Koitappa putsata kone. Imuroi ritilät edestä ja takaa. Käytä purkissa tulevaa paineilmaa sinne sisälle. Imuroi uudestaan. Mekaaninen puhdistuslevy levypesään. Jurnuta. Yleensä toimii.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Kaikki muut pelit kyllä toimii ja leffat myös, mutta täytyy huomenna ottaa töihin mukaan ja avata ja putsata....epäilen kyllä että nyt on levyssä tai jossai muualla vika :(
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Janus sanoi:
Joo. Ringin se osaa. Ooppera ei toivoakaan. :) Muutenkin noi nopeat, 90 asteen mutkat on sille myrkkyä. Sama kanssa se ovaali, super speedway. Forkka alle ja silti Le Mans autot kepittää sen mennen tullen. Tuskaa vääntää 100 rundia speedwaytä.
Totta tosiaan, täytyy kuiteski ajaa paalu Oopperas ja kattoo pystyykö pitää, ohittamiseen en usko että se kykenee, täytyy taktikoida sitten aina ittensä varikolle kun sille tulee kierroksella ohitettava, eiköhän toi fiat 500 ole joka radalla aika moneen kertaan ohitettavissa :D
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Tässä tahkoan fyrkkaa.. Jeps, jos ajat oopperassa paalun, kyllä se osaa pitää sen.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

alivaltis- sanoi:
Onko kenelläkään muulla ollu sellasta ongelmaa, ettei peli lähde käyntiin?...mulla jumittuu nimittäin siihen kohtaan missä tulee teksti "Sony Computer Entertainment Europe Presents (ja alaalla lukee vielä "www.granturismoworld.com")"

Pleikan malli on SCPH-30004 R...ja ärsyttää suunnattomasti kun vihdoin pelin sain ja se ei toimi :mad:

Ittellä on samanmallinen pleikka ja Turismo toimii moitteetta.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Minulla on ps2 malli joka ostettiin sinä jouluna kun tämä kapistus suomessa julkastiin, ja voin sanoa että oon pelannu aivan tajuttomasti, systerikin on hakannu noita seikkailupelejä aika tarmokkaasti ja vielä jaksaa pyörittää, en muista millon viimeksi joku peli olisi jumittanu.

Tulee sitä tietysti hieman huollettua säännöllisin väliajoin.

BTW: Ringissä 20/25 kierros menossa (2h 49min) :cool:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

5tuntia-800km...

lopputulos sikahuono 5.21min!! pyörähti kerran ja kerran soralle pflanzgartenissa

naurettavaa

mä oon huono

no sain auton säätöihin ja opin vain sen että jos meinaa ajaa kovaa kannattaa ajaa omaa haamua vastaan
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

hyeena sanoi:
5tuntia-800km...

lopputulos sikahuono 5.21min!! pyörähti kerran ja kerran soralle pflanzgartenissa

naurettavaa

mä oon huono

no sain auton säätöihin ja opin vain sen että jos meinaa ajaa kovaa kannattaa ajaa omaa haamua vastaan
Kuinka hemmetis jaksat ajaa 5h putkeen? :) free runia vedät?
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

No niin, kolmas endukisa alko, Cote azzrr plah, MONACO :D 99 lap, no se on selvää että aion viettää suurimman osan ajasta tallipäällikkönä, en tiedä miks mut inhoon Monacoa GT:ssä, jossaki F1 pelissä se on jees.

Opera Pariisissa toiseks tullu Alfa jäi 7 kierrosta, tiukkaa skabaa.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

WoPe sanoi:
Kuinka hemmetis jaksat ajaa 5h putkeen? :) free runia vedät?

heleposti! :)

pelistä sen verran että b-spec ois saanu jättää tekemättä, PILAA KOKO PELIN!!
kaiken maailman juustokorvat saa kunnon autot alle ihan liian helpolla, joilla sitte purkaa vaikeimmat kisat b-spec
nortti 24h kisaki ku ois tehty tyyliin IA15 että joudut ajamaan tarkkaavaisesti koko ajan, onneksitietenki elämä on valintoja ja kisoihi voi mennä vähä lussummallaki autolla.
nortti 4tuntia taidan mennä jollai laiskalla vekottimella ja olla hermoraunio koko kisan ajan


tänää pitää koittaa ajaa vähä parempi aika
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Janus sanoi:
Sama kanssa se ovaali, super speedway. Forkka alle ja silti Le Mans autot kepittää sen mennen tullen. Tuskaa vääntää 100 rundia speedwaytä.
Minolta Toyota hoitaa homman. Tiukille kuitenkin veti sen Sauber-Mersun kanssa.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

hyeena sanoi:
heleposti! :)

pelistä sen verran että b-spec ois saanu jättää tekemättä, PILAA KOKO PELIN!!
kaiken maailman juustokorvat saa kunnon autot alle ihan liian helpolla, joilla sitte purkaa vaikeimmat kisat b-spec
nortti 24h kisaki ku ois tehty tyyliin IA15 että joudut ajamaan tarkkaavaisesti koko ajan, onneksitietenki elämä on valintoja ja kisoihi voi mennä vähä lussummallaki autolla.
nortti 4tuntia taidan mennä jollai laiskalla vekottimella ja olla hermoraunio koko kisan ajan


tänää pitää koittaa ajaa vähä parempi aika

Kiitoksia flametuksen yrityksestä. Vielä ei ole tullut vastaan kisaa jota ei ajamalla itse voittaisi. Haluanko vääntää jotain rataa 24h putkeen + unitauot jolloin pause on päällä? En. Haluanko että kun olen ajanut kaulan, jota tietokoneen kuskit eivät enää saa kiinni, voin ohittaa kisan B-Specillä? Kyllä kiitos. Ei se ole juustokorvailua. Hatun nosto sille joka vääntää GT4n 100% läpi, siten että B-Spec rating on 0. Toisaalta, itse haluan tehdä muutakin. Vaikka kaivaa nenää.

Kiitos.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

on se hyvä että jaksaa omia aikojaan parannella,saapahan enemmän vastinetta rahoille.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

pelle sanoi:
on se hyvä että jaksaa omia aikojaan parannella,saapahan enemmän vastinetta rahoille.

joo sen ku 5.21minuuttiinkin ajat niin ei siinä ehdi räkätolleroita imeskelemään

24h nortti vaatii urheilu mieltä, joskin evo2 mersu autovalintana oli turhan ylivoimainen, ens kerralla jollai kevyemmällä ;)

mulla ainaki aina ku alko uus kiekka ja renkaat oli sopivasti vihreällä syke nousi ja kierrosennätystä lähdettii jahtaamaan :)
 
Ylös Bottom