Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 4 -kokemuksia

Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

mistä saa formulan. haluis vetää formulakisat, mut ei oo formulaa. tääkin tieto löytyy varmaan jostain täältä mut ei viittis ettiä koko paikkaa läpi.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

En tässä nyt jaksa koko keskustelua läpi käydä, mutta olikos kellään sellaista ongelmaa, että peli lataa itsensä alkuvalikkoon ja sitten alkaa pstwo ruksuttamaan äänekkäästi, eikä lataa mitään valikon vaihtoehdoista?
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Eipä oo täälläkää tullu hetkeen käytyä :p

Eilen meni muuten 10 000 A-spec kilometriä rikki, B-specin kilometrit on edelleen nolla.

Formulan saa Nürburgringin 24h kisasta.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

no voihan ##%&&! no nyt on duuni loppu ja koulukaan ei ala ihan heti eli ei tässä muuta ku Nürburgringin 24h kisaa vetämään. kiitti tiedosta tulikettu.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Paras kokemus tähän astisista oli alkukesästä kun treenasin Nurburgringiä EP3 Civic Type-R:llä (joka on myös siviiliautona käytössä) ja sattumoisin olin käynyt hakemassa autoon uudet alkuperäis Potenza RE040 kumit mitkä oli kasassa olohuoneen nurkassa. Oli ihan hyvät fiilikset kun kumintuoksukin oli mukana pelissä ;). Harmi ettei tämän kesän reissu ringille sitten toteutunut. Ehkä ensi kesänä??
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

GTPlanetin lukijoille tuttu amar212 kertoo kroatialaisen Auto Klub -lehden sisältävän pienen Kazunori Yamauchi -haastiksen. Kazunorin mukaan GT5 ilmestyy vuonna 2007 (eli oikeasti joskus 2008-2010) ja se on sata kertaa yksityiskohtaisempi, kuin GT4.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

No nyt on sitte tämän vuoden Board Challenge aloitettu. Itse asiassa eilen alkoi.

Itse saan kunnian ajaa GTNetworkin tiimissä. Ja Nordschleife on se spesiaali sitte mun osalta.
GTPlanetissa kehuivat että on aika killeri tiimi GTN:ltä ku ilmottauduttiin tohon ;)

Saa ny sitte nähdä. 28 päivää aikaa säätää auto itelle sopivaksi ja sitte vetästä vielä se "kuuma kiekka". Yritetään parhaan mukaan pitää suomen lippua ylhäällä.

Kattelin tuolta GTPlanetista senki että tän vuoden BC:hen olis ilmottautunu noin 15 tiimiä ympäri maailmaa. Eli noin 140-180 kovinta luuta kisaamas. Pikasen kattelun jälkeen jäi sellanen tunne että olisin ainoa suomipoika. Grandi on toki armeijan harmaissa että siinä yksi syy sille.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Tulikettu sanoi:
No nyt on sitte tämän vuoden Board Challenge aloitettu. Itse asiassa eilen alkoi.

Itse saan kunnian ajaa GTNetworkin tiimissä. Ja Nordschleife on se spesiaali sitte mun osalta.
GTPlanetissa kehuivat että on aika killeri tiimi GTN:ltä ku ilmottauduttiin tohon ;)

Saa ny sitte nähdä. 28 päivää aikaa säätää auto itelle sopivaksi ja sitte vetästä vielä se "kuuma kiekka". Yritetään parhaan mukaan pitää suomen lippua ylhäällä.

Kattelin tuolta GTPlanetista senki että tän vuoden BC:hen olis ilmottautunu noin 15 tiimiä ympäri maailmaa. Eli noin 140-180 kovinta luuta kisaamas. Pikasen kattelun jälkeen jäi sellanen tunne että olisin ainoa suomipoika. Grandi on toki armeijan harmaissa että siinä yksi syy sille.



Parit challenget punnertaneena toivotan
Onnea kisaan ja työn iloa!
Neljän viikon aikaraja vaatii nimittäin jo työteliäisyyttä :) .
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Lynx sanoi:
En tiedä onko tämä linkki jo ollut täällä, mutta tässä videossa on esittelyssä Nürburgringin taxi.

Varmaan turha sanoa, mutta kokemuksesta voin kertoa ettei oo ihan hidas taksi eikä kuskikaan oo ihan käsi mitä ajamiseen tulee. Toki niillä on sielä useampi taksikuski tuota kuskaamas, mutta kuitenki :)
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Moikka kaikille taas vaihteeksi!

On se hyvä että joku pitää Suomen mainetta yllä noissa skaboissa! :) Ja vielä pohjanmaalta :D

Juu, mutta asiaan eli ootteko huomanneet ETTÄ kun menee GT4:ssä optionsiin, sieltä race ja screen display. Oletuksena on Normal mutta kun muuttaa tähän Simple NIIN roinat katoaa näytöstä ja sen lisäks G-voimamittari JA se vaihteenosoittimen yläpuolelle tuleva numero joka osoittaa että millä vaihteella kantsis ajella ja et koska pitäis jarrutella.... Fuji Speedway meni ilman ohjeita hyvin kun prologuessakin on tullu sitä tahkottua ja vaihteet on suht samat joka autossa... No, kun kokeilin sit vaikeuttaa eli ajoin la Sarthea niin kauhukseni sitten huomasin että ajotaidot oli fiestalla ajelevan muorin luokkaa :eek: ihan yllätyin et miten paljon se vaikuttaakaan.... Oletteko huomanneet moista asetusta JA mites on käyny ajotaidoille? :)

Ja niin, tuohan se aitouden tunnetta peliin kun ei oo sitä tietomäärää saatavilla!
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Ite oon kans huomannu ton ja tulos oli melkein sama. :)
Jotenki se vilkkuva vaihde siinä aiheuttaa sen että tietää oikean jarrutuspaikan tai jotain vastaavaa. Meni rytmi aivan sekasin ja radatki tuntui ihan uusilta/erilaisilta :D

Kannattaa muidenki kokeilla tota. Se on ihan mielenkiintosta ajaa sen jälkee ja taas hitusen realistisempaa.

EDIT: Nyt oon muutaman päivän ajanu tolla Simple Modella ja huomaa kyllä että radat oppii aivan eri tavalla. Löytää yksinkertasestaki radasta niitä kuuluisia uusia ulottuvuuksia ku ei oo sitä vaihtovaloa siinä vilkkumassa, jota käytti jotenki alitajuntaisesti hyödyksi ajaessa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Milloinkas ne polyphonyn pojat lupailikaan gt5:sen julkaistavan?, olisivat nyt jättäneet tuon verkkopelin tuohon gt4:seen niin sitä olisi jaksanut sahata paljon enemmän..
 
Q&A with Kazunori Yamauchi

When you first started working in the games industry did you ever think it would be as big as it is now? And when you first started playing videogames did you ever imagine they could be this cool?

No I did not expect the game business to expand the way it did, nor did I think games would be considered "cool" when I first started playing. However, when we started the PlayStation format, our most important objective was to make games a cool thing. To think that has been accomplished brings a feeling of great satisfaction.

What have been your favourite PlayStation projects to work on?

That would have to be having been part of the start-up team for PlayStation. Software strategies, hardware design, or details of the designs of the controller were all decided by this small group. My family runs a cram school, and the students helped us by being the first testers of the PlayStation controller, which was then still in development. Hardware teams and software teams worked closely together in a family-like atmosphere to help the PlayStation project move forward.

With the advent of PS3, are there any concepts that have you've been dreaming about for years that, with the new technology, can now be brought to fruition?

Though difficult to explain in detail at this time, perhaps I can share the possibilities in an abstract way. The PlayStation 3 is the first piece of hardware allowing photo-realistic computer graphics, and is the first game hardware that can perform calculations for physics simulation to the level of our satisfaction. With a matrix of such elements, a new world of entertainment is about to unfold. This is the beginning of a world, different to that of what we have called "games" up to today.

Where do you see the future of gaming, what areas do you think will change in the future?

I see the future of gaming changing, as it shifts away from packaged products, to service via network. This will vary from casual and open loosely coupled services, to more tightly coupled services for MMORPGs.

Do you feel we've had the 'golden age' of gaming, or are we seeing it now?

I feel we are seeing it now. However I don't think the industry can continue linear growth in the form we see today. Rather, I would think the dynamic industry structure will change form as it continues to grow.

If you could transport yourself into a game which one would it be?

Gran Turismo. I would then be able to drive 'till I die. Car - my favourite!

What's your funniest PlayStation moment at E3?

This was back in 1999 when we had GT2 showing at E3. As always, we worked until the very last minute at the Polyphony Digital studio in Japan to prepare the demo version for the show. Qualities we had hoped for were difficult to achieve, and I remember spending 100 hours in the development room prior to departure,with no sleep at all.I started sleeping the instant I was seated on my plane to LA, and did not wake up until we had arrived. I didn't even take advantage of the seat reclining, nor go to the restroom throughout the flight, and I cannot recall take-off and landing either. I had warped from Tokyo to LA in a blink of an eye.

Describe, in ten words or less, what sums up PlayStation for you?

PlayStation is not just a platform, it's a movement.
Eli PR-osaston julkaisema tyhjänpäiväinen haastis.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

heh.. kiva kiekkaero, tosin ei toi mitään kauheeta rallia ajanu pleikallakaan.. :rolleyes:
 
Ylös Bottom