Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 4 Skabat.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Camshaft beta
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

1:00.836 Suzuka Eastilla, autona se Civic Typerä ´04
Tämä kierroksella numero 9, ennen autoa ja rataa en ollu edes ajanu ;)
Tosta lähdetään sitte pudottelemaan jos tarvetta esiintyy.

EDIT: Ja ratilla ajettiin taasen.

Tulikettu sanoi:
[offtopic]Shelbyhän oli itseasia tehokkaampi muutamalla hevosella kuin AC:n vastaava, mistähän tuo huippujen lasku sitten tulee?[/offtopic]

No entäs sellainen systeemi, että yksi kisa kestää yhden viikon. Sen jälkeen ku alkaa seuraavalla viikolla uus kisa, niin olis vielä silläkin viikolla mahdollisuus päivittää edellisen viikon aikoja, mutta ei enää sitä seuraavalla viikolla. Vaikea selittää..

Viikko 1:ajetaan viikon 1 kisaan aikoja
Viikko 2:ajetaan viikon 2 kisaan aikoja, mahdollisuus päivittää viikon 1 aikoja
Viikko 3:ajetaan viikon 3 kisaan aikoja, mahdollisuus päivittää viikon 2 aikoja

Sitte pisteet annettais esim. viikon 1 kisan tuloksiin vasta viikon 2 lopulla, jolloin nokka-akselille ei tulisi niin kova homma tosta pisteiden annosta.

Ei siinä ole kova homma jos nyt kerran viikossa käyn päivitämässä ajat tänne, vaan siinä, jos joku ajaisi kuukauden päästä vaikka sijalle 2, ja sijojen 3-8 pisteet pitäisi laskea uudestaan.

noh, sanokaas nyt muutkin jotain kommenttia ja mielipidettä tuosta pistejutusta.. :confused:

1.00.714
manual, ilman estoja oletus renkaat, pad

kuva löytyy ;)

hitto katsoin tuliketun ajan ja muistelin että se oli satajotakin loppu mutta se olikin 800!!!

HUUU!! enkä vääntäny ku 46 kiekkaa, etuveto ja outo rata

Arvasinki että tästä tulee tiukka kisa :) Hyvä niin.
Las Vegas ja Shield tuossa loppuu, niin laitetaan tulosliuskat uusiksi.

EDIT: Pitäskö noihin kisojen sääntöihin lisätä vielä ainaki viime ja tän viikon kisaa, että ajetaan niillä mediumeilla, eli oletusrenkailla? Niinku hyeena mainitsi jo tossa omassaan. Tämä ennen ku joku käyttää porsaanreikää hyväkseen.

EDIT2: Hieman epäselvä tuo sääntö, että vähintään kaks pyörää pitää olla radalla koko ajan. Esim. Nürren ajat pitäis hylätä kaikilta tuon säännön perusteella. Pitäiskö olla että nurmikolla saa käydä vain 2 rengasta? Tämä estää oikomisen ja sallii ilmalennon?

On niin lyhyt rata että tähän kisaan jakso osallistua, kymmenen kierrosta ja tässä tulos

Alle minuutti onkin hyvä aika, kyllä tuosta vielä paranee, välillä olin edellä mutta ei mennyt loppu yhtä vahvasti, kierroksella 8 tuli tuo enkka, vikalla kiekillä olin vielä hieman edellä ennen vikaa suoraa.

WoPe sanoi:
On niin lyhyt rata että tähän kisaan jakso osallistua, kymmenen kierrosta ja tässä tulos

Alle minuutti onkin hyvä aika, kyllä tuosta vielä paranee, välillä olin edellä mutta ei mennyt loppu yhtä vahvasti, kierroksella 8 tuli tuo enkka, vikalla kiekillä olin vielä hieman edellä ennen vikaa suoraa.

hitto... skalpeerasit

hei voitas sopia että aikoja ei voi parantaa, sen ajan minkä sanoo se pysyy.

joo tähän väliin voisin lausua muutaman sanasen koska tää välinetilanne on edelleen vähän puolitiessä:
------

"anna mulle pleikkasi sun
niin Civic olis mun
kierroksen voisin heittääääääääääää

anna mulle sauberis pois
se nopee kyyti ois
kun mää ..... en muuten pärjäääääääääääää"

-------
Nyt siis älkää saako käsitystä että pidän alkup. biisistä :D kunhan tuli mieleen

Uus aika 1:00.674. Hemmetti ku Wope oli ajanu hieman nopeemman :p
Tuo on jo aika rajoilla, mutta pitää jatkaa yrittämistä.

EDIT: Onko kukaan ajatellu tonne Racing-Lineen täs jossain vaihees ilmottaa aikoja? Olis vaan kiva katella jos olis jotain 8 suomalaista sielä listoilla :)
Ite oon ajanu sinne jo yhden ajan, mutta joku kuittas sen ikään kuin vittuillakseen parilla sekunnilla...

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ite ajoin 1.01.135 sen suzukan TypeRällä Kiitos tuliketulle ku kerto tästä paikast. mun mielest tää oli hyvä kisa ku oli semmonen auto mikä menee ihan mukavasti ja rata oli siinä mieles hyvä et ajolinjal oli tosi suuri merkitys. Varsinkin ekassa ja viimisessä kurvissa :)

hmh... löyty cheat mahis... onko gt4 rataa jossa ei cheat ole mahdollista?

Mikö cheat löyty ja mistä radasta? Mitä yleensäkki tarkotat cheatilla jossain radassa? Oikomista vai mitä?

niin mitä tarkotat tola cheatilla? semmosta kohtaa mis pääsee oikoon?mut sehän on kiellettyä ;) tulleepi tiskaus

oikomista oikomista.

noh eipä sillä väliä, rehellisiähän me...

ois vaan kiva sellane meininki ku ajokorteissa, että v*ttuilematta FAILED :D

siis onko kanttarit viel rataa? eli jos toiset pyörät on kanttarilla ja toiset nurtsil ni se on diskaus.itse en sillee menny mut LÄHELTÄ meni.muutenkin käytin aika paljon hyväks tota et kaks pyörää saa mennä nurtsille :)

GaZe_GT4 sanoi:
siis onko kanttarit viel rataa? eli jos toiset pyörät on kanttarilla ja toiset nurtsil ni se on diskaus.itse en sillee menny mut LÄHELTÄ meni.muutenkin käytin aika paljon hyväks tota et kaks pyörää saa mennä nurtsille :)

no ihan yleisten olr sääntöjen mukaan pitää olla aina 2 pyörää radalla, ja kanttarit kuuluvat rataan. Eli 2 pyörää nurtsilla ja 2 kanttareilla on ok.

Seinäkosketuksista on turnauskohtaisesti monia eri sääntöjä, mutta yleinen standardi on tietysti ihan nollatoleranssi.

Tulikettu sanoi:
Uus aika 1:00.674. Hemmetti ku Wope oli ajanu hieman nopeemman :p
Tuo on jo aika rajoilla, mutta pitää jatkaa yrittämistä.

EDIT: Onko kukaan ajatellu tonne Racing-Lineen täs jossain vaihees ilmottaa aikoja? Olis vaan kiva katella jos olis jotain 8 suomalaista sielä listoilla :)
Ite oon ajanu sinne jo yhden ajan, mutta joku kuittas sen ikään kuin vittuillakseen parilla sekunnilla...

Nyt on se sukupan east ajettu aikaan 1`01.401

Joko ruvetaan pistämään aikoja ylös? Minä en aja enää tuota rataa ton nopeammin ainakaan. Aika ajettu pädillä.

Täytyykö tässä uppia kohta video omasta ajosta :)

Mutta ainakaan mikään seattle ei sovi tässä tapauksessa ollenkaan radaksi, siellähän voidaan viidella sekunnilla vetästä nopeempi aika pelkän kosketuksen takia.

suzuka east ei aja kukaan type-r rehellisesti alle 1min, cheatilla 58s menee helposti

EDITTIÄ

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom