Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tulikettu sanoi:[offtopic]Shelbyhän oli itseasia tehokkaampi muutamalla hevosella kuin AC:n vastaava, mistähän tuo huippujen lasku sitten tulee?[/offtopic]
No entäs sellainen systeemi, että yksi kisa kestää yhden viikon. Sen jälkeen ku alkaa seuraavalla viikolla uus kisa, niin olis vielä silläkin viikolla mahdollisuus päivittää edellisen viikon aikoja, mutta ei enää sitä seuraavalla viikolla. Vaikea selittää..
Viikko 1:ajetaan viikon 1 kisaan aikoja
Viikko 2:ajetaan viikon 2 kisaan aikoja, mahdollisuus päivittää viikon 1 aikoja
Viikko 3:ajetaan viikon 3 kisaan aikoja, mahdollisuus päivittää viikon 2 aikoja
Sitte pisteet annettais esim. viikon 1 kisan tuloksiin vasta viikon 2 lopulla, jolloin nokka-akselille ei tulisi niin kova homma tosta pisteiden annosta.
WoPe sanoi:On niin lyhyt rata että tähän kisaan jakso osallistua, kymmenen kierrosta ja tässä tulos
Alle minuutti onkin hyvä aika, kyllä tuosta vielä paranee, välillä olin edellä mutta ei mennyt loppu yhtä vahvasti, kierroksella 8 tuli tuo enkka, vikalla kiekillä olin vielä hieman edellä ennen vikaa suoraa.
GaZe_GT4 sanoi:siis onko kanttarit viel rataa? eli jos toiset pyörät on kanttarilla ja toiset nurtsil ni se on diskaus.itse en sillee menny mut LÄHELTÄ meni.muutenkin käytin aika paljon hyväks tota et kaks pyörää saa mennä nurtsille
Tulikettu sanoi:Uus aika 1:00.674. Hemmetti ku Wope oli ajanu hieman nopeemman
Tuo on jo aika rajoilla, mutta pitää jatkaa yrittämistä.
EDIT: Onko kukaan ajatellu tonne Racing-Lineen täs jossain vaihees ilmottaa aikoja? Olis vaan kiva katella jos olis jotain 8 suomalaista sielä listoilla
Ite oon ajanu sinne jo yhden ajan, mutta joku kuittas sen ikään kuin vittuillakseen parilla sekunnilla...