Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 4 Skabat.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Camshaft beta
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Kyllä. Yksi johtavista autolehdistä maailmassa. Samassa lehdessä on infoa uudesta Bugatista, Bugatin taipaleesta, Edoniksesta, EB110sta (orkkiksena ja Dauerina), uuden Bristol Fighterin koeajo, ja niin pois päin. Hinta on hiukan suolainen: 9.30.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Tulikettu sanoi:
Mihin mennes se kuva pitää laittaa jos ton ajan alittaa?

Ei ollut tuossa jutussa sanottu. Varmaankin ensi kuun aikana mielellään. :) Ei sieltä varmaan mitään palkintoa muuta tule kuin pieni maininta jossain kohtaa ensi kuun lehteä, mutta levikki tuolla on Briteissä varmaankin 5-6 kertaa meidän Tekniikan Maailma ja Tuulilasi yhteen laskettuna. :)

Kun ottaa huomioon että Stefan Bellofin aika on vieläkin tajuton (6min, 11.3 sek qualifieri, 6min 25.91sek kisassa Rothmans Porsche 956 autolla) ja kisa päättyi Bellofin kuolemaan... Niin tuo aika on ihan mieletön. Tuossa jutussa sanottiinkin että Meaden olisi oikeassa elämässä kuollut about 40 kertaa tuota aikaa jahdatessaan. Pitää olla kova kuski jos Meadenin ajan saa rikki. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

R92CP onkin kyllä melko nopia auto... ei toi aika varmaan ihan mahoton oo mut eiköhän siinä melko hyvin haastetta oo.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Jouduin tuossa siirtymään vähäksi aikaa ratista padiin ja huomasin kuinka paljon helpompi auto oli pitää hanskassa perus ohjaimella... peli antaa sen verran helpotusta padille että jos kisaa meinataan ajaa niin täytyy olla eri sarjat eri ohjaimille.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

20 kierrosta ajoin ja ajaks tuli 1'01.091, parantamisen varaa löytyis ekasta ja vikasta mutkasta, mutta enpäs nyt varmaan jaksa enempää yrittää. Ja ajan tietysti DFP:llä.
22 kierrosta lisää ja aika: 1'00.790.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Nürrelle Ac Cobralla parannusta aikaan. Nyt on paras 7:24.802.
Tos on vielä kuva todisteeksi.

http://www.suojanen.net/images/nurre.jpg

Olisko paha idea jos ensi viikolle laitettais kaks kisaa pystyyn? Toinen olis joku mikä täs nyt sitte päätetäänki ja toinen olis tuo Nür ja Nissan R92CP. Olis kiva nähdä vähä totaki minkälaisia aikoja tulee Meadeniin verrattuna. Omat ajat jäi nimittäin aika kauas tosta 5:26:sta :o
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

laitan tuohon ekaan viestiin sellaisen taulukon joka viikon voittajasta, että ei tule ihmetystä kun lukee näitä jälkeenpäin kun eri kuski kuka on nopein, on valinnut seuraavan viikon skaban.. get it..?

Delta S4, tuo ralliskabailu on vähän vaikee homma, kun seinäkosketuksia tulee niin helposti, ja on tosi vaikea päätellä joskus että onko kosketus haitaksi vai hyödyksi..

edit: Laitan joka viikon alkuun sitten kyseisen viikon voittajan.

edit2: Laitoin eri viikot siististi omiin spoilereihinsa, ja vähän muokkailtu muutenkin.. :D mitäs pidätte?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Jeps... elikkäs alkukokeilujen jälkeen:

Suzuka East / Civic Type R '04/ oletusrenkaat : 1'00.673

Edit: suuri parannus: 1'00.671

nii ja DFPro on käsissä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Parannuksia:
Suzuka 1.01.601, padi
Nürburgring 8.03.821, padi
On ollu sairaana niin ei oo voinu paljon parannella.

Ja ulkonäön muokkauksesta oon sitä mieltä että spoilerihomma on loistava mut tekstit sais olla vasemmas laidas. :rolleyes:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

""Suzuka 1.01.601, padi""

Et päässyt top 10:neen, joten älä ihmettele, jos aikaa ei listalla ole.. :rolleyes: :)

Jos voittaja ei ehdota, niin oma ehdotus olisi ensi viikolle:
arcade time trialista
Rata Fuji speedway 90's
ja autoksi jensen healeyn se ainut auto.
Itse en ole kyseistä yhdistelmää koittanut, joten ei ole mitään "kotikenttäetua".
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Viikon 13 spoikka ei toimnut oikein. mun ehdotus olis:
rata: El Capitan
auto: Lexus IS200
renkaat: sportmediumit
ajoavut: pois
viritykset: vakio
muuten saa kai autoa säätää. esim alustaa :confused:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

divi sanoi:
Viikon 13 spoikka ei toimnut oikein. mun ehdotus olis:
rata: El Capitan
auto: Lexus IS200
renkaat: sportmediumit
ajoavut: pois
viritykset: vakio
muuten saa kai autoa säätää. esim alustaa :confused:
eikai sitä alustaa voi säätää jos se auto on vakio??

voittajan päätöshän tää tietenki ois mut omana ehdotuksena vaikkapa:

Deep Forest
R34 GT-R, arcade
vakio
ajoavut oman valinnan mukaan (ne on hidastavia tekijöitä muutenki)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

^^ no niimpä tietenki... eihän sitä kaikkea voi muistaa. Tuli vaan muuten mieleen että kuka sen ens viikon kisan sitte päättää ku ehdotuksia näyttäis olevan tähän mennes 3 ja viime viikon voittaja ei oo ilmottanu mitää. ainakaa mun tietääkseni.... :confused: jos saatais aamulla selvyyttä asiaan niin päästäis sahaamaan ku on lomapäivä huomenna ;)
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Hmm... Joka viikko tulee uusi kisa. Edellisen viikon voittaja saa valita seuraavan viikon radan...
Eli viikon 11 voittaja valkkaa viikon 13 kisa...? Vaiii.... ( Tämähän on ainakin tähän aikaan yöstä ja kuumeessa ainakin mulle tulkinta kysymys... :p :confused: ) Siis Tulikettuahan tässä odotellaan valkkaamaan rataa, jne...? Joo ja jos toi mun viikon 12 aika pitää ja pääsen rataa, jne... Ois ehdotukseni Laguna Sega ja Team Orega Viper (toivottavasti ei keinu kuten stock?). Ei oo nyt pleikkaa käsillä joten vaikee sanoa pelimuodoista ja mahdollisista säädöistä mitään. Voiskos joku kattoo mistä pääsee fiksuiten ajamaan siten et säädöt ois simppelit ja kaikilta auto löytyis`? Tää on vaan ehdotus kun en oo ite tutkinu, eli kommentteja kiitos.
Jokatapauksessa...
-Pelitila: Arcade time trial?`?¨?
-Rata: Laguna Sega
-Auto: Team Orega Viper
-Renkaat: Oletusrenkaat
-ja ajoavut haisee jokatapauksessa joten siitä vaan jos kiinnostaa käyttää.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Ramo sanoi:
Hmm... Joka viikko tulee uusi kisa. Edellisen viikon voittaja saa valita seuraavan viikon radan...
Eli viikon 11 voittaja valkkaa viikon 13 kisa...? Vaiii.... ( Tämähän on ainakin tähän aikaan yöstä ja kuumeessa ainakin mulle tulkinta kysymys... :p :confused: ) Siis Tulikettuahan tässä odotellaan valkkaamaan rataa, jne...? Joo ja jos toi mun viikon 12 aika pitää ja pääsen rataa, jne... Ois ehdotukseni Laguna Sega ja Team Orega Viper (toivottavasti ei keinu kuten stock?). Ei oo nyt pleikkaa käsillä joten vaikee sanoa pelimuodoista ja mahdollisista säädöistä mitään. Voiskos joku kattoo mistä pääsee fiksuiten ajamaan siten et säädöt ois simppelit ja kaikilta auto löytyis`? Tää on vaan ehdotus kun en oo ite tutkinu, eli kommentteja kiitos.
Jokatapauksessa...
-Pelitila: Arcade time trial?`?¨?
-Rata: Laguna Sega
-Auto: Team Orega Viper
-Renkaat: Oletusrenkaat
-ja ajoavut haisee jokatapauksessa joten siitä vaan jos kiinnostaa käyttää.

Hetkonen, onkos autoa arcadessa alussa, multa ei nimittäin autoa löydy ja maksaa sen verran että on paha ostaa, mieluiten ihan KATUautoja kiitoos! :mad: Rata on ihan OK.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Oho, sori en tiennykkää että mun pitää olla valkkaamas, mutta näinhän se menee :o
Mun ehdotus on edelleen että joku normikisa, vaikka Grand Valley normal ja Amuse CarbonR. Amuseen ei ajoapuja, eikä virityksiä.
Sitte vois ottaa vaikka kaks tai kolme viikkoa kestävän kisan, jossa ajetaan sitä Nürreä Nissan R92CP:llä. Näkis kuka pääsee lähimmäs Meadenin aikaa. Ja tollakin Nissanilla ajettais ilman ajoapuja ja vakiona.

Miltä kuullostas tällänen? Amuse on kyllä vaikea ajaa, mutta rata on tuttu.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Siis niin olisi tarkoitus että viikon 12 voittaja valitsee viikon 13 kisan jne. pitää laittaa se varmaan selvemmin tuonne ylös, eli Ramo valitsee.

Kun tuota Team Orecan viperiä ei löydy, niin mites ramo olisi jos auto olisi astra touring car..?
 
Ylös Bottom