Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 4 Skabat.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Camshaft beta
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Camshaft laiskalla päällä ku ei oo tehny päivitystä. Eilen piti tehdä kaiken maailman esitelmiä ja työpapereita, mutta tänään ajetaan taas. Jostain kummasta tulee aina motivaatiota ajaa paremmin jos ei oo nopein. Sitte ajetaan vaikka 100 kierrosta, että se ykköspaikka irtoaa. Niin ja upin siitä sitte videon jossian vaihees, ettei tartte epäillä vilppiä ;)

Ite oon ajanu Tsukuban reilusti alle minuutin aikaan ihan teitä pitkin. Mitäköhän hyeena tarkoittaa :confused:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

WoPe sanoi:
Täytyykö tässä uppia kohta video omasta ajosta :)

Mutta ainakaan mikään seattle ei sovi tässä tapauksessa ollenkaan radaksi, siellähän voidaan viidella sekunnilla vetästä nopeempi aika pelkän kosketuksen takia.

Heh no eiköhän tässä pärjäillä ilman xport filejä sun muita kun ei oo mikään kovin virallinen kilpailu... :) kaikki nyt toivottavasti tietää että hot lapissa pitää 2 rengasta olla radalla eikä seinäkosketuksia. Aika simppeliä.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

hyeena sanoi:
tsukubaa ei aja kukaan rehellisesti alle 1min, cheatilla 58s menee helposti

Kyl mä pääsin tsukuban 52s prologues McLarenilla.. Kantsii laittaa tommoseen viestiin et millä autolla :rolleyes:

Ootteko muuten samaa mieltä että Laguna Secan takasuoran kurvi on kiristyny ihan pirusti ja sitä seuraava shikaani taasen helpottunu?
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

DeltaS4 sanoi:
Kyl mä pääsin tsukuban 52s prologues McLarenilla.. Kantsii laittaa tommoseen viestiin et millä autolla :rolleyes:

Ootteko muuten samaa mieltä että Laguna Secan takasuoran kurvi on kiristyny ihan pirusti ja sitä seuraava shikaani taasen helpottunu?

EI *#*## MITÄ MÄ OON TAAS HORISSU!!

tarkoitin kyllä tota vko 12 type-r suzuka east kisaa :eek:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

jaa tuo aika piti ajaa AC COBRALLA!! mä ajoin kuitenki shelby cobralla...

ac on NIIN paljon helpompi!! 7,27.662min
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

1.01.727 Näin ekan satsin jälkeen :rolleyes:

http://i146.exs.cx/img146/4509/civic23xh.jpg

Padilla, järjestelmät pois päältä, oletusrenkaat, pitikö vielä kertoo jotain? Hyvän radan ootte valinnu tähän, tarpeeks lyhyt ja haastava. Aika ei oo vielä paras mihin pystyn...

EDIT: Niin ja kannatan Firefoxin systeemiä eli 2 viikkoa / skaba ja vastustan Hyeenan heittämää ehdotusta että ei sais ilmottaa kun yhen ajan. Siit ei tuu mitään. "mä olisin kyllä ajanu 2 s nopeemman ajan mut säänöt kieltää sen ilmoittamisen". Sen sijaan jos kisa kestää vain tietyn ajan niin ne jotka ei kisaan kerkee niin ne sit ei vaan osallistu siihen. Siinä mun kantani säännöistä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Tulikettu sanoi:
Camshaft laiskalla päällä ku ei oo tehny päivitystä. QUOTE]

ei sitä joka päivä kerkeä netissä roikkumaan.. :)
Noh, päivitän ajat nyt sitten.
melkein voisi olla parempi kun ei jaettaisi pisteitä ollenkaan. eihän tämä nyt niin virallista ole?

Etuvedolla ajo on yllättävän paskamoista. Meikäläinen kun on yleensä turismoillut joko nelarilla, tai takapotkulla, ni joutuu harjoittelemaan vielä paljon.. :) eilen ajoin 1.01.335. Tyytyväinen olen jos pääsen alle 1.01:hen.

ps: en jaksais kyllä sadan eri jampan aikoja tuohon listalle laittaa, joten olisiko top 15 hyvä..?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Mun mielestä Top 10 olis ihan riittävä. Ja mun puolesta ne pisteet voi unohtaa jos aikoja saa sitte päivitellä mihin kisaan tahansa, koska tahansa?
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Tulikettu sanoi:
Mun mielestä Top 10 olis ihan riittävä. Ja mun puolesta ne pisteet voi unohtaa jos aikoja saa sitte päivitellä mihin kisaan tahansa, koska tahansa?

Minä olen tuosta top 10 samaa mieltä, se on ihan riittävä, ajajia tuskin niin hirveästi enempää tulee.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

-Pelitila: Arcade time trial
-Rata: Suzuka circuit east
-Auto: Honda Civic Type-R 04
-Renkaat: Oletusrenkaat

Joo tässä ois yks aika lisää. 1.00.436. Valitan surkeeta kuvaa. Hatun nosto kaikille alta 1.01 ajaneille! Toi ringi vaatii vielä tahkoomista... :mad:
http://hramo.photosite.com/Gt4/

Ainiin. Ajan padillä.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Eli oli ihan hyvä rata ja auto? :cool: Kiitos kiitos :p
Harmi vaan ku en ite osaa ajaa... heh.
Nyt vasta 1´01.548
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Ramolla kyllä uskomaton aika :eek:
Tosta vois jo yksinään antaa jonku palkinnon. Ite en saanu eilen parempaa ku ton mikä mulla on ny.. Mutta sen sijaan ringi on menos 7:24 puolelle jo hyvää vauhtia, joten pitäkäähän kiirettä sielä radalla ;)

EDIT: Yllättävän kova taso tuntuu olevan täälä näin kahden kisan perusteella. Yleensä oon tottunu siihen että saan putsata pyödän ihan helposti itselleni, mutta nyt taitaa tehdä vähä tiukkaa.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Olis ehdotus kisoihin: Joka neljäs eli kerran kuukaudes olis rallikisa. Siis sora tai jää ralli. Siinä sais eroja aikaan joskin padilla ajavilla haasteen taso olis aika kova. Autojakin löytyis: Lancia HF integrale, Renault 5 Turbo, Peugeot 205 T16. Eli autot olis tos kolmeks kuukaudeks. Mitä sanotte? Ja seinäkontaktit tietysti kiellettyjä, semmoset jotka auttaa menoa.

EDIT: Suomi kun on ralliautoilun maa niin kyllä ois hyvä et tällasistakin kisoista löytyy rallikisa. Ja jos joku on sitä mieltä että mallinnus on ralleissa perseestä eikä sen vuoksi tätä voida järjestää niin siitä sanon et se henkilö ei vaan osaa ajaa.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Omasta mielestä ralli on mallinnettu siihen hyvin, eli ei sen puoleen. Noissa ralli- ja jääradoissa vaan pakkaa tulla liian helpsoti seinäkontaktia jotka auttaa menoa.
Miten olis jos ajettais asfalttiradoilla ralliautoilla? Tietysti voidaan tuota oikeeta ralliakin koittaa ei siinä mitää.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Juu toi asvaltti on se toiseks paras vaihtoehto, aattelin vaan et jos soralla ajelee niin luisut pitää hallita jos haluaa menestyä ilman huijausta. Mutta radat sais sitte asvaltilla olla niitä ralliratoja, järjetelmät pois päältä ja renkaat mahdollisimman huonot niin tulis vaikeutta. :)

Mutta nyt ajeleen parempaa aikaa Suzukalle ja ylipäätään aikaa Nürrelle. Eilen kokeilin tota ekaa skabaa, ajaks tuli 8.42.XXX tuli ajettua "vähän" liian varovasti :rolleyes: Mites tos ekas skabas, saako järjestelmät olla päällä? Teitin pitäis lisätä sääntöihin kohta jossa kerrotaan onko sitä rajoitettu.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

noniin tänään pääsee ehkä kisailemaan mukaan ;) katotaan miten pärjäillään
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Mun mielestä olis paras että jätettäis nuo apujärjestelmät pois. Jos joku niitä haluaa välttämättä käyttää niin, siitä vaan, hidasteeksi ne on erittäin hyviä. Eli ei luistonestoa eikä muita systeemeitä.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Huhtikuun Evossa on pienimuotoinen skaba.

Nyrre pitää saada läpi alle 5min, 26.547 sekuntia. Lähetä kuva osoitteeseen eds@evo.co.uk ja saat Evon kunnianosoituksen. Kyseinen aika on Evon Richard Meadenin ajama Nissan R92CP autolla. Stock auto on kyseessä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom