Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype, julk. 3.11.2010]

No ei taida demoa tulla ei, tääkin juttu käsitelty aika moneen kertaan.

Vähän uusia tietoja Tokyo Game Show -pelimessuilta:

1:44AM Kazunori Yamauchi is talking up Gran Turismo 5, how it is of course the ultimate driving experience, and how you'll be able to take your vehicular photography to new heights of obsessive-compulsiveness.

1:45AM We're getting some more discussion on the "My Home" portion of the game, where you can invite friends over to ogle your car collection, set up races against them, or, you know, just hang out.

1:46AM You can also access My Home from the web, including your garage details and driving stats.

1:48AM And, not only that, you can play the game from the web too -- or at least part of it. You can manage teams and do the sort of boring stuff you won't want to do when you could be driving.

1:50AM "Gran Turismo Anywhere" they're calling it. Right now we'd be happy with just "Gran Turismo Somewhere."

Tilaisuudessa näytettiin myös ihan uusi traileri, jossa esiteltiin mm. yöajoa sadekelissä.

Lähde: Engadget

Tuo sade näytti melko orgasmiselta. Sitten voisi mennä vaikka pakastimeen syväjäähän marraskuun alkuun saakka.
6.jpg

* Laguna Seca has been completely rebuilt and will return for GT5. Trial Mountain has also been confirmed.
* “Gran Turismo Anywhere” will allow you to manage B-Spec races, right from your computer. You’ll be able to hold B-Spec races with your friends from anywhere in what are called “Remote Races”.
* GT5 will feature a series of special events such as the Karting Experience, the AMG driving school, The Stig Challenge, Jeff Gordon NASCAR School, Sebastien Loeb Rally Challenge, and Gran Turismo Rally.
* Point-to-point rally stages will be automatically and randomly generated – you’ll have to depend on your co-driver to give you the best instructions about the road ahead.
* Rally mode can be played either on or offline.
* Weather changes include temperature differences, air pressure changes, and humidity, affecting the surface conditions of the track dynamically.
* Weather conditions are randomized. Forecasts for your race will be available but may not be entirely accurate, just like the real world.
* Polyphony Digital has helped Red Bull Racing’s Adrian Newey design the X1 Concept – an “ultimate” racing car, free of any technical regulations.
* Polyphony Digital has worked to improve engine sounds.
* Yamauchi admits that, in certain situations – such as standing race starts in the rain with 15 other cars on the screen kicking up spray in front of you – the game may not be able to hold 60FPS. Otherwise, it will strive to hold 60FPS as often as possible.
* Many things didn’t make the cut in Gran Turismo 5, and work on Gran Turismo 6 has already begun.

Ois se silti eri uusimmal buildilla ja esim 3-4 autoa ja vaik nyrren rata, TT kelpaisi mut sitä ei voi ajaa enää

Mageetahan tuo olisi ja mahan täydeltä mutta bisnesmielessä huono ratkaisu. Aikas paljon femmaa tullaan myymään jo pelkästään Nordschleifen vuoksi, luulen. Kyllä tässä nyt kuukauden seisoo vaikka päällään (katselemalla virtuaalisadetta :p ).

*1:50AM "Gran Turismo Anywhere" they're calling it. Right now we'd be happy with just "Gran Turismo Somewhere."*

Heh, huumori pitää saiteilla loppuun asti. :)

* Polyphony Digital has worked to improve engine sounds.

Mun on tosi vaikee uskoo tätä, ennen ku kuulen autojen äänet. Tää todella kaipaa sitä parannusta, ettei joka auto kuulosta samalta niinku aikasemmis peleis. Ja yleisesti tuntuu et äänimailma on ollu vähä toissijainen juttu gran turismoja tehdessä, ku kuminpoltto äänetkin on ollut samat ekasta lähtien, eikä ne oo mitkään kauheen nautittavan kuuloset. Jos nää on kohillaan ni voi antaa anteeks jopa sisäkuvakulman puuttumiselle ei-premium autoista.

Aika hienon näköinen tuo sää video. Siinä vilahti hyvän näköinen LeMans pimeenä ja C-ryhmän kilpurit valot päällä...

Mun on tosi vaikee uskoo tätä, ennen ku kuulen autojen äänet. Tää todella kaipaa sitä parannusta, ettei joka auto kuulosta samalta niinku aikasemmis peleis. Ja yleisesti tuntuu et äänimailma on ollu vähä toissijainen juttu gran turismoja tehdessä, ku kuminpoltto äänetkin on ollut samat ekasta lähtien, eikä ne oo mitkään kauheen nautittavan kuuloset. Jos nää on kohillaan ni voi antaa anteeks jopa sisäkuvakulman puuttumiselle ei-premium autoista.

Onhan toi renkaiden vinkuminen sentään muuttunut! ;)
Tosiaan moottoreiden äänet sais olla paremmat, mikään auto ei kuullosta kovin aggressiiviselta...

Onhan toi renkaiden vinkuminen sentään muuttunut! ;)
Tosiaan moottoreiden äänet sais olla paremmat, mikään auto ei kuullosta kovin aggressiiviselta...

Niinno en tiä mut vanhemmis videois ne kuminpolttoäänet kuulosti ainaki samalta, ja sit ku videot on jostain messuilta ni en mä oo pitäny ääniä päällä. Mut tosiaan olis hieno kuunnella autojen uniikkeja ääniä ja jos autos on kutosen kone, ni se todella kuulostais siltä. Ja varsinkin vannoutuneena bemaristina mä todella haluasin kuulla ne bemarin lumoavat suoran kutosen sulosävelet tässä pelissä, enkä mitään epämääräisiä nelosen pörinöitä.

Niinno en tiä mut vanhemmis videois ne kuminpolttoäänet kuulosti ainaki samalta, ja sit ku videot on jostain messuilta ni en mä oo pitäny ääniä päällä. Mut tosiaan olis hieno kuunnella autojen uniikkeja ääniä ja jos autos on kutosen kone, ni se todella kuulostais siltä. Ja varsinkin vannoutuneena bemaristina mä todella haluasin kuulla ne bemarin lumoavat suoran kutosen sulosävelet tässä pelissä, enkä mitään epämääräisiä nelosen pörinöitä.

Joo, ja Audin 5-sylinterinen, Lamborghinin 10-syl.. heh.
En vaan jaksa uskoa että noista äänistä juuri mitään parempaa tulee mitä Prologuessa oli. Toivottavasti oon väärässä :rolleyes:

Ei tuosta säävideosta voi oikein tuolla laadulla sanoa juuta eikä jaata. Oletan toki että on orgastinen, kuten sanottu, itse pelissä mutta hype ei enää tartu kovin tähän jannuun tämän pelin osalta. Toimiva damage ja säätilat ym on vain plussaa, kunhan itse peli fysiikoiltaan ja pelattavuudeltaan on sitä tuttua DP laatua, tai enemmän.

Ylös Bottom