Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
On. Varsinaisia rattikokemuksia löydät eräästä toisesta ketjusta.Onko tämä ratti hyvä Gran Turismo 5:seen: Logitech G25?
mites toi osien jakaminen.
häviääkö ne iteltä? Eli jos annan vaikka kisarenkaat kaverille, niin joudunko itse ajelemaan huonommilla renkailla, kun kaveri vei kisarenkaat
mites toi osien jakaminen.
häviääkö ne iteltä? Eli jos annan vaikka kisarenkaat kaverille, niin joudunko itse ajelemaan huonommilla renkailla, kun kaveri vei kisarenkaat
Toivottavasti autojakin vois myydä tai vaihtaa kavereiden kanssa netissä.
Haluu avaimenperän,muttei maksa Signaturesta pyydettävää hintaa.Mistä apua?
Morjens! Kuten varmaan huomaatte niin olen aloittelija täällä
Tuossa olin huomannut mysteerisen jutun eräässä kuvassa vieläpä virallisella sivulla joka liitty gamescomin juttuun yhdessä "puskurikamerakuvakulmassa", siinä nopeusmittarin ja kierroslukumittarin välissä näkyivät vasen ja oikea vilkut selkeästi joten aloin miettimään onko tuo todellisesti mukana, koska sitä ei muualla näkynyt? Tiedä sitten niiden vilkkujen hyödyistä. Laitoin linkin mistä se löytyi jos löydätte sen sieltä: Latest Gran Turismo 5 Features Revealed at Gamescom 2010 (3/6) - News - gran-turismo.com
Varmaan ne vilkut on vaan siinä koristeena, jotta kojelaudan tyylinen mittaristo toisi enemmän tunnelmaa.