Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Mutta itse asiaan toivottavasti näitä legendaarisia euro autoja tule enemmän tähän viitos painokseen kuin esim 4:ssa oli
Omaan listaan lisäisin vielä mielellään myös parit euro-autot
  • Alfa Romeo Montreal
  • BMW 300-sarjan E21
  • BMW 600-sarjan E24
  • Ford Taunus TC3
  • Mercedes-Benz C W202
  • Opel Manta A
  • Saab 96
  • Volkswagen Scirocco mk1
Toivottavasti Polyphony Digitalin veikkoset tekevät ladattavana lisäsisältönä noita vanhanajan autoja.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Jos tälle linjalle lähdetään niin pelinhän voisi täyttää vaikka Nissan primeran eri malleilla. Nissan Primera Cool, Nissan Primera Allstar..toivottavasti sierran kaltaisia turhakkeita ei ole pahemmin lähdetty tähän peliin mallintamaan

Vertaatko tosissasi Cossie Sierraa johonkin hiton Primeraan. Ei hyvääpäivää...
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Olisi mukava ajaa GT 5 pelissä:
Ford Sierra coupe 2.0 vuosimallia 1985 ja myös Ford Sierra 2.0i vuosimallia 1991, jossa lukkoperä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Vertaatko tosissasi Cossie Sierraa johonkin hiton Primeraan. Ei hyvääpäivää...

Yhtä turhia autoja molemmat mielestäni. Cosworth Sierrassa on 200hp ja se turbo mikä siihen autoon on laitettu on lähinnä koriste. Ei minkäänlaisia ahtopaineita ja turha niitä on lähteä nostamaankaan kun ei kone mitään kestä. Sitä minä vaan että olisi mielenkiintoisempaa nähdä jotakin muita autoja kun niitä sierran rotiskoja mitä oman kylän raitti on väärällään. Alfa romeoita,Mersuja ja vaikka bemareita laajemmin esille minun mielestä, mutta ei näistäkään mielellään niitä suomalaisia pappamalleja kuten C ja E mersut...ja tuota, jos olet istunut molempien autojen ratissa(primeran ja cosworthin) niin tiedät etteivät ne ole suorituskyvyltään oikeasti edes paljoa erilaisia ratanopeuksiltaan ainakaan.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

No, edellen olen sitä mieltä, että cossun ja keski-ikäisen perheenisän primera ei ole ihan yks ja sama. Ja kyllä ne niistä cossuistakin tehoa jonkun verran on ottanut. Toiset virittää autoja muutenkin kuin nostamalla pelkkää ahtopainetta :D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Toyota Corolla DX

Jos tolle linjalle lähetää, ni mä haluan sitte Mazda 323 1.3 vuodelta 1983, ni saan sitte ajella pelissäkin mun ihka ensimmäisellä omalla autollani :D

Tosin, mulla oli kullanruskean värisenä tollanen sillon vuonna 1996 :D
2693236_b_814a19a62edc7fa0.jpg
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

No, edellen olen sitä mieltä, että cossun ja keski-ikäisen perheenisän primera ei ole ihan yks ja sama. Ja kyllä ne niistä cossuistakin tehoa jonkun verran on ottanut. Toiset virittää autoja muutenkin kuin nostamalla pelkkää ahtopainetta :D

Käytin vain esimerkkinä tätä ahtopaineiden nostamista, jota se kone ei todellakaan kestä, Mutta siis joo. Pointti nyt oli vaan lähinnä se, että sierra ei ole niin mainitsemisen arvoinen auto, että se pitäisi gran turismosta löytyä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

No voisi jokusen niistä 50 skylinen versiosta korvata jollain vanhalla klassikolla. :D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Pointti nyt oli vaan lähinnä se, että sierra ei ole niin mainitsemisen arvoinen auto, että se pitäisi gran turismosta löytyä.

Sierralla on kuitenkin ajettu menestyksekkäästi kilpaa, jolloin se taas mielestäni voisi hyvinkin löytyä Gran Turismosta. Ainakin ennemmin kuin se perusprimera. Ja ei, henkilökohtaisesti en edes liiemmin pidä Fordeista.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Tietääkö kukaan että onko GT5:sa samantien kaikki autot mitä olet kerännyt gt5 prologuessa jos löytyy save?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

No jotai selast ois huhuiltu mut se olis kyl hölmöö jos vois alottaa suoraa sil Formulal.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Sierralla on kuitenkin ajettu menestyksekkäästi kilpaa, jolloin se taas mielestäni voisi hyvinkin löytyä Gran Turismosta. Ainakin ennemmin kuin se perusprimera. Ja ei, henkilökohtaisesti en edes liiemmin pidä Fordeista.

Jeps, onhan sillä yksi rallin maailmanmestaruus voitettu joskus.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Tietääkö kukaan että onko GT5:sa samantien kaikki autot mitä olet kerännyt gt5 prologuessa jos löytyy save?
Virallista infoa suuntaan tai toiseen ei ole kerrottu, mutta oletettavimmin saa vain kasan krediittejä sekä ehkä muutaman auton. Mutta näistä asioista varmasti annetaan kunnollista tietoa, kunhan GT5:n julkaisu on oikeasti ajankohtainen.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

5 mestaruutta Fordilla voitettu 2 kuljettajan 3 valmistajan Sierralla ei tosin mitään
World Rally Championship - Wikipedia, the free encyclopedia

Mutta ei missään nimessä voida väittää että kyseessä olisi autourheilun kannalta merkityksetön sämpylä:
Wikipedia sanoi:
Race outputs were as high as 550 bhp (410 kW; 558 PS), in which the Sierra dominated group A series around the world.

Wikipedia sanoi:
Racing versions of the Cosworth were highly successful in European and World touring car racing throughout the late 1980s and early 1990s', and the RS500 helped Ford to win the manufacturer's title in the 1987 World Touring Car Championship

Wikipedia sanoi:
Ford was forced to fall back on the Sierra for rallying from 1987, after the banning of the Group B formula. With only rear-drive, the Sierra struggled to compete on looser surfaces but was very quick on asphalt, Didier Auriol winning his first World Championship rally in a Sierra in Corsica, 1988. It was replaced by the 4x4 Sapphire version from 1990, which never managed to win a World Championship event but became a popular and successful car in national championships.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Mun Twingossa on alle 100 heppaa. Se tieto kuuluu tähän ketjuun yhtä oleellisesti kuin nuo ylläolevat viestitkin.

(Olikohan riittävä vihje offtopic-jauhamisen lopettamiselle?)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Autot ei liity autopelin keskusteluun ja mahdollisesti mukana olevien autojen spekulointiin ja haaveiluun? Ok.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype]

Autot ei liity autopelin keskusteluun ja mahdollisesti mukana olevien autojen spekulointiin ja haaveiluun? Ok.

Nyt homma karkasi jos siihen kilpailuun kummalla on paree kosla. Eikä nämä huumoripohjaiset viestitkään yhtään edesauttaneet.
 
Ylös Bottom