Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

On tuo kyllä aika hanurista että jotkin liikkeet pitävät julkaisupäivästä kiinni ja jotkut eivät. Ei minua haittaa se että saan pelin paria päivää myöhemmin kuin jotkut. Mutta minusta noista päivistä tulisi pitää kiinni liikkeessä kuin liikkeessä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

On tuo kyllä aika hanurista että jotkin liikkeet pitävät julkaisupäivästä kiinni ja jotkut eivät. Ei minua haittaa se että saan pelin paria päivää myöhemmin kuin jotkut. Mutta minusta noista päivistä tulisi pitää kiinni liikkeessä kuin liikkeessä.

Juurikin näin... Miksi pitää olla julkaisupäiviä, kun niistä ei pidetä kiinni?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Onneksi täällä tuppukylässä ei paljon julkkareista välitetä. Piruuttani soitin tutulle kauppiaalle että onko edes moista peliä tilannut. "Pari tuossa tuli, tule hakee toinen pois, niin saan itse testata toista kotona iltasella":D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Joskus joku rupeaa sooloilemaan, perseestähän tuo mutta tällä kertaa minä olen voittavalla puolella. (Verkkokaupan tilaus peruttu, Kampissa oli vielä muutama collector's edition joista yksi on nyt minulle varattu.)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Toivotaan näin, itku meinasi tirahtaa, kunnes hoksasin, että mahdollisesti huomenna vasta pystyy lataamaan. "Onnekkaasti" peli saapui discshopista jo tänään, eli jospa sinne huomiseen jaksaisi noiden parin auton kanssa odotella!

Siis saitko Discshopista jotain kaupanpäällisiä? Luin kyllä mailista että nopeimmat ennakkotilaajat saavat jotain. Itse tilasin maaliskuussa mutta ei silti mitään tullut tänään pelin mukana. Milloin sinä tilasit pelin sieltä? ;)

Onko muilla pelin kanssa ongelmia serveriin yhdistymisen kanssa. Koko ajan jämähtää useaksi minuutiksi ja valittaa että "A connection to the server could not be established." Se alkoi jo käynnistyksessä. Luulin ensin että tilttasi mutta jatkui usean minuutin jälkeen.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

On tuo kyllä aika hanurista että jotkin liikkeet pitävät julkaisupäivästä kiinni ja jotkut eivät. Ei minua haittaa se että saan pelin paria päivää myöhemmin kuin jotkut. Mutta minusta noista päivistä tulisi pitää kiinni liikkeessä kuin liikkeessä.
Sen lisäksi että ennakkoon myyminen on hanurista niin on se myös väärin. Peliähän ei tietenkään saa myydä ennen julkaisupäivää. Ihmettelenkin hieman Discshopin toimintaa vaikka toimitukset ja asiakaspalvelu pelaa loistavasti. Sain Black Opsin päivää ennen julkaisua ja GT5:n kaksi päivää ennen aikojaan. En kyllä valita, ihmettelen vain :)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Jeeeeeah, äsken kävin noutamassa Signature Editionin VPDstä kun tuli viestiä puhelimeen että paketti noudettavissa :) Kohta on päivitys asennettu ja sit vielä installointi ja alkaa mestariteoksen pelaaminen. Olin ihan sekaisin siinä kassalla niin meni hetki ennenku myyjä löysi tilauskeni koneelta :D Jännitti liikaa saada se käsiinsä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Onkos jengi käyny hakemassa anttiloista vielä peliä? Netanttilasta on nimittäin paketit jo saapuneet perille.
 
Millainen tuo splitscreen peli on? Onko siinä mitään eri pelimuotoja tyyliin tournamenttia tai jotain vois kaverin kanssa ottaa... vai pelkästään yksittäisiä kisoja jne? Kittoos.
Ihan perus Arcade moodi jaetulla näytöllä, en ainakaan itse nähnyt mitään turnausmuotoa. Voihan niitä toki itse järjestää ja omilla säännöillä :)

Jeeeeeah, äsken kävin noutamassa Signature Editionin VPDstä kun tuli viestiä puhelimeen että paketti noudettavissa :) Kohta on päivitys asennettu ja sit vielä installointi ja alkaa mestariteoksen pelaaminen. Olin ihan sekaisin siinä kassalla niin meni hetki ennenku myyjä löysi tilauskeni koneelta :D Jännitti liikaa saada se käsiinsä.
Tiedän tunteen, olin eilen ihan samoissa fiiliksissä :D Itselläni ei eilen tullut tuota päivitystä, joten se latautui tuossa aiemmin päivällä :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Täällä tuli myös Discshopista ennakkotilattu peli ja mukana tuli koodit neljälle ladattavalle autolle. Tilasin pelin marraskuun alussa. :)


Tänä vuonna?

On kai ne muuten sellaisia autoja mitä voi ostaa tai saada muulla tavalla?

Laitoin postia Discshopiin ja vastaukseksi tuli että tilauksia on tullut jo pitkän aikaa ja tosi paljon, ja että kaikki nopeimmat kyllä saivat ja koodeja oli rajoitettu erä:)

Tarkistin vielä oman tilausvahvistuksen ja se todellakin on maaliskuulta 2010 =P
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Mistä löysit nuo pikkuosat mitä tuonne piti sulloa väliin?
Eiks nää rattijurinat pitäny pitää jossain ihan muualla?

Vaikka ko. peliä on odoteltu ja päätin että odottelen kaikessa rauhassa, niin ei pääse stressi yllättämään.. Toisin kävi. Oma versio tilattu verkkiksestä (joka ilmeisesti/toivottavasti) huomenna ja nyt alko ottaa päähän tämä julkaisupäivien laiminlyönti. Harmittaahan tuo, mutta ei se riehuminenkaan asiaa paranna, joten eikun taas leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Jeeeeeah, äsken kävin noutamassa Signature Editionin VPDstä kun tuli viestiä puhelimeen että paketti noudettavissa

Eli VPD lähtenyt mukaan.

Ihmettelenkin hieman Discshopin toimintaa vaikka toimitukset ja asiakaspalvelu pelaa loistavasti. Sain Black Opsin päivää ennen julkaisua ja GT5:n kaksi päivää ennen aikojaan.

Kyllähän kaikki verkkokaupat taitaa noin tehdä. Lähettävät mahdollisimman aikasin, että on varmasti julkaisupäivänä jos posti hivenen tökkii. Aivan hirvee metelihän siitä nousisi, jos peli tulisi päivää/pari julkaisun jälkeen. Tämänhän nyt tälläkin foorumilla huomaa, jos joillakin peli ei tule jostakin syystä julkaisupäiväksi. Heti on paskaa palvelua ja vaihetaan liikettä jne.

Edit: Esimerkki löytyy ihan jo tästäkin ketjusta, muutamaa viestiä alhaalta päin.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Jokos VPD:stä ennakkoon tilanneille on tullut paketti? Jostain olen lukenut, että sieltä olisi pelit joskus tulleet etuajassa kun toiset taas väittävät että tulee vasta julkaisupäivänä... viikonloppuna sain itse viestin että paketti on postitettu mutta en ole vielä ehtinyt kotiin postiluukulle :/
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Niin että Discshopista tulee etuajassa... Eipä vaan kusti vielä toimittanut, vaikka viime viikolla jo tilaus siirtyi toimitettuihin ja pitihän sitä duunistakin paeta aikasemmin kotio pelailemaan - mutta turhaan.

Meikäläisestä ei ainakaan toistaiseksi saada kanta-asiakasta.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Huoh eipä minun CE tullu tänään vaikka Discshopista tilasin. Satavarmaan se kököttää tossa postikonttorissa 200m päässä. Mut milläs sen sieltä saat kun ei ole mitään papruja.

Ei paljon kanta-asiakkuudet auta.

Edit. Niin siis ihan 1. luokan kirjeenä lähettävät.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Huoh eipä minun CE tullu tänään vaikka Discshopista tilasin. Satavarmaan se kököttää tossa postikonttorissa 200m päässä. Mut milläs sen sieltä saat kun ei ole mitään papruja.

Ei paljon kanta-asiakkuudet auta.

Jos sulla on lähetyksen seurantatunnus niin sen avulla saa, ainakin täälläpäin kuhan on henkkarit.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Hö eivät myyneet Lahden Tiltissä vielä..No Prisma pelastaa toivottavasti.
 
Ylös Bottom