Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
aikas tarkalle meni ottaen huomioon radan pituuden
MItäs mun pitäis oikein säätää kun mun dfgt:n ratti hakkaa vastaan kun ajaa radalla? Esim suoralla se alkaa kääntymään oikealle ja pitäis oikein voimia käyttää että se pysyis suorana?
Tekeekö se tuota aina, vai vasta jonkun kolarin jälkeen tms? Kalibroiko se ratti ittensä aina, kun käynnistät pleikkarin ja GT5:sen? Jääkö ratti kalibroinnin jälkeen keskiasentoon, vai kallelleen?
Ei tuo paha loppupeleissä ollut, suurin työ ettei kämmää kierroksella hylkäyksen arvoisesti. Oma aika oli 7.23.556 ja toiseksi viimeisessä mutkassa hipaistiin seinää (joo, sen pitkän suoran jälkeen oli hieman liikaa vauhtia ja pitkäksi uhkasi mennä) Tästäkin uskoisin että treenaamalla lähtisi muutama sekunti pois, pitäisin 7.20 alitusta ihan mahdollisena kun jauhaisi vain.Joo, tuo ei ole mikään ihan pala kakkua, onhan se mahdollista, ja olisi varmasti jokin 7:25-aika tullut ilman loppuminuuttien varmistelua, mutta pari spinnausta ajassa 6:50 johti niin suureen v*tutukseen, ettei enää uskaltanut puristaa lopussa liikaa
MItäs mun pitäis oikein säätää kun mun dfgt:n ratti hakkaa vastaan kun ajaa radalla? Esim suoralla se alkaa kääntymään oikealle ja pitäis oikein voimia käyttää että se pysyis suorana?
Tämmönen kysymys tähän väliin. Mites ku tuolon noi enduranse kisat ja niissä on Lemans 24h ja Nurburing vai Norcheslief 24h nii kestääkö ne oikeesti 24 tuntia? Siis iha hulluu jos ne on noin pitkii...
Ja forcen pika vähentäminen/lisääminen tapahtuu select +R3+L1.Voit vähentää forcea niin ei väännä niin kovaa.
t.kepagt
Mikäs tässä nyt mättää.
ABS ja TCS ym arvojahan on saanut säädettyä ajon aikanakin.
Nyt en saa säädettyä kun ABSia ja noita BRK-arvoja. TCS ja ASM on harmaana.
Viimeviikolla mielestäni vielä toimi, eihän tähän patchiakaan ole tullut, eikä kai noita missään asetuksissa määritellä (muuta kun se missä laitetaan millä mitäkin säädetään.)
n 6 autoa kokeilin kaikilla sama juttu, mielestäni näillä autoilla on ennen pelittänyt, aiemmin olin kyllä huomaavinani että Nascar-autoissa ei saanut säädettyä.
?Vai oliko vain että siinä Nascar-sarjassa ei saanut.