Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ettei olis joku bugi, mulla käynyt renkaitten kanssa noin. kun ostin kahdet ja toisia en asentanut niin ei niitä voinut asentaa myöhemminkään.
Tänään illalla alkoi hidastelemaan aina kun pitäisi käydä siellä My Home -valikossa.Mikähän ihme täs pelis oikein mättää ku lataa valikoissa ihan perkeleen kauan vaikka asennettu kovolle. Siin mis tulee se musta GT ruutu ni välil menee melkee 1min ennekö tapahtuu mitään.
Tänään illalla alkoi hidastelemaan aina kun pitäisi käydä siellä My Home -valikossa.
toimiiko muilla padi jos ratti on kytkettynä? olis kivempi seikkailla perus padilla noissa valikoissa sekä tossa photo travelissa. Ei vaan pelitä, pitääkö ohjain asettaa 1 ja ratti kakkoseks.
toimiiko muilla padi jos ratti on kytkettynä? olis kivempi seikkailla perus padilla noissa valikoissa sekä tossa photo travelissa. Ei vaan pelitä, pitääkö ohjain asettaa 1 ja ratti kakkoseks.
Oonko sokea tai tyhmä vai eikö tosiaan replay-videoissa voi kelata lainkaan?Aika turhauttavaa jostain Nürren loppuvaiheilta koittaa saada sitä "hienoa otosta" kun vahingossa lipsahtaa sekunnin ohi ja joutuu katsomaan alusta asti...
Mitä nyt oon tässä lukenut juttuja ja omia kokemuksia G27:sta. Niin toimii ja oikee vaihtoehto. Joidenkin napien väärinohjelmointi ilmeisesti tullut pelin koodauksessa. Mut korjaus päivitys tulee varmaan pian. Tiedä sit et kuinka vaikee kaupoista on löytää ko ratti kun joka paikasta myyty kaikki ja tilausjonot aika pitkät.
Top Gearin Lotus-kilpailu oli kyllä ihan mukavan haastava.. Ei meinannut auto pysyä hanskassa yhtään ja lopulta joutui jo "huijaamaan" ja turvautumaan ajoapuihin, että sai tuosta lopulta edes pronssisen arvosanan taisteltia.. Hirveä auto..
viidenneks pääsin ilman kaikkia muita apuja paitsi abs. IMO hauska auto, ja renkaiden pito tuntuu todella aidolta sillä. Tuli kyllä sellaset epic vatkaukset follow througissa et huhhuh.
Mitäs muiden mielipide on rallista? ite ainaki yllätyin positiivisesti, ja siinä on enemmän fiilistä kuin itse wrc pelissä imho. Voi olla et on GT lasit päässä, mut who cares. Ainaki mulla on hauskaa!![]()
Miusta tuntu, ettei siinä Lotuksessa ollut pitoa ollenkaan.. Kaikki muu on tähän asti sujunut ilman ajoapuja, mutta se oli kyllä mulle aivan ylivoimainen. En vaan ilmeisesti sitten osannut..![]()
Pidon puuttuminen johtuu challengessa käytettävistä halvoista renkaista, ei autosta toisin kuin joku tuossa aikaisemmin jo sitä manasi.