Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
kyllä toi a-spec on syvältä! vasta lvl 10 ja täydellinen kyllästyminen kun vain tietyn luokan auto kelpaa ja rahat vähissä eikä innosta tahkota samoja kisoja jotta saisi rahaa ja leveliä. miten voivat suunnitella näin typerän ja turhauttavan pelimuodon? b-spec ei kiinnosta yhtään. oikea japanilaisen suunnittelun kukkanen, hyvä peli pilattu tällä.
Oli mun pelihistorian vaikein kokemus toi viiminen Nascar haaste...ensin pronssi, hopea ja sit se viiminen, en tajua ees miten voi noin vaikeeta olla. 1,5h yritin ni pääsin kolmanneks ja sain sen pronssin.
Sama juttu mulla. Aluksi nauratti mennä sota-ajan volkkareilla rataa ympäri, mutta pian sen jälkeen alkoi hymy hyytyä, kun kärkipaikalta ne toisella puolella rataa kiertelevät autot törmää ja kisa uusiksi.
Alkoihin sitä kultaa tulemaan b-spec sunday cupista, kun antoi tuolle tappiin viritetyn f430 ferrarin alle
Ite saavuin Follow-throuhun ja nämä kuskit saapuivat ensimmäisestä mutkasta ja aluksi näytti siltä, että ehtisin, mutta sitten tuli tälläinen "sokea" alue, jolloin en nähnyt missä ne kuskit menevät ja tietenkin se viimeinen niistä pamauttaa kylkeen.Ei törmänny kertaakaan, helposti näkee mihin väliin ehtii ja millä linjalla.
Moni puhuu rahan ansaitsemisesta ajamalla kisoja uudestaan, ei kai se ole mahdollista? vaan kerran maksettu ja levutettu on ns. käytetty ja niistä ei saa enää mitään irti.
Vai tuleeko 'uudelleentienaus' mahdolliseksi jollakin tietyllä levelillä, itse lv18 ja rahasta puutetta myös.
Eikö edes silloin, jos parantaa vaikka pronssilta kultaan?Kisat voit ajaa uusiks, specialeja et. Tai voi, mut niist ei tuu rahaa/levelei.