Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Oli kyl kahdella ratilla todella makoisaa pelata. En siis tietenkään itse molempia vääntänyt samaan aikaan, vaan kaveri toisessa ruorissa . Sais kyl olla AI mukana split screen kisoissa, kuin myös renkaiden kuluminen. Subaru subaru 360 kisa oli kyl törkee hauska siin oli ajolinjoilla ihan törkeen iso vaikutus. Ja onlinee jos pääsis splitillä niin ai että Replaytkin olis iha hiton hyvä saada 2p splittii! Olis hauska kattoo sitä kohellust uusintan mitä on tapahtunu. Noh aina ei voi kaikkee saada, mut toivottavasti patch tuo osan ainaki mahdolliseks.
Helpot ohjeet miten saa tuon Fiat 500:sen kulkemaan 170 mailia tunnissa
Gran Turismo 5 FIAT 500 going 170MPH!!!!
Niin vain ennakkotilaajat saivat Mersun SLS AMG:in?! Kyllä se on niin väärin että TUOLLAINEN auto ei kuulu kaikkien saataville. Kyle Butlerkin mainostaa peliä kyseisellä kaaralla.
Toimi mutta piti 4 kertaa suorittaa tuo kisa että sai nuo vaadittavat 4 grudgea, kun ei jostain syystä lisännyt noita kavereita.
mulla taas kavereille lähettelyn jälkee heitti kuvan harmaaksi... tulee joku laatikko ylös, mutta vaikka kuinka oottelen, ni se ei tuu näkyviin kunnolla...
Eli et lukenut ohjeita..piti refreshata siinä...
tehty parii otteesee, mut tulee se pääsivu mistä pääsee pelaamaan, liia vaikeeta vanhukselle
no kerro mitä refreshauksen jälkee?
no kerro mitä refreshauksen jälkee?
Sit niiden koodien pitäis näkyä oikealla alhaalla. Mulla ei näy.
Olenko aivan väärässä havaintoineni, kun mielestäni noista Esim. GT5:n Beginner Clubman Clubin kisoista sain voitosta tismalleen samat expat sekä Dodge Viperillä (n. 450 hp) että Mazda Familialla (n. 190 hp). Oli "hiukan" iisimpi voittaa Dodgella, eihän se oikeastaan ollut edes kilpaa ajoa...
Siel on se välilehti gt5 profile. Sinne ja siel oikeel alhaal jaggen kohdalta se koodi.
Mutta nyt se monen kaipaama eiger video.
Lukeeko locked? Sit uusiks vaan..saattaa vaatia 3-4 kertaa.
huomasitteko että saa avatarelle uuden ajopuvunkin siitä
Niin, PS Homeen, ei Gran Turismoon.
Onko muuten verkkokaupasta tilanneet saanut jonkun ennakkotilaajan koodin?