Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei taida missään autossa olla noin raskas ohjaus oikeassa elämässä(taih no, tehostamaton ohjaus paikallaan veivatessa on ehkä himpusen raskaampi) kun dfgt:ssä on tossa pelissä. Olis hienoa jos pelissä olis progressiivisesti nopeuden mukaan säätyvä ohjausvastus, kuten nykyautoissa joissain on. Helpottais paikoillaan kääntelyä, mutta silti olisi tuntumaa kun pitää ajaa kovempaa.DFgt:llä ajaminen on muutoin maistunut, mutta tuntuu että vaikka force feedback on täysillä ja simulator-tilassa ja kaikki avut poissa niin ohjaus tuntuu hieman kevyeltä. Kaipaisin lisää raskautta ohjaukseen.
Ei taida missään autossa olla noin raskas ohjaus oikeassa elämässä(taih no, tehostamaton ohjaus paikallaan veivatessa on ehkä himpusen raskaampi) kun dfgt:ssä on tossa pelissä.
Kuinka moni on muuten saaanu "pennyless" -trophyn? Ois ehkä ollu fiksuinta löydä heti alussa lompakko nollille kun nykyään on aina pari kymppiä siellä lopussa joita ei saa mihinkään![]()
Siitä seuraavaksi lähdin katselemaan niitä öljynvaihtoja sun muita ja siellä heti body rigidity jutussa joutui 30 000 maksamaan toimenpiteestä. Ajelin vielä nuo kisat suht siististi eli mitään megamällejä ei tullut, hirvittää ajatuskin että käy uuden Weyronin kanssa vähän kokeilemassa ja heti pamahtaa tuo 500 000 lasku![]()
Joku voisi tosissaan ottaa selvää että vaikuttaako tuo toimenpide oikeasti mihinkään vai ihan turhaanko siihen noita krediittejä heitellään?
1. Voiko paint item värejä käyttää loputtomasti?
Esim. voinko maalata joka auton oranssiks?
Pakko kommentoida, vaikka offariksi meneekin.
Meikäläisen vanha -84 vuosimallin GTI Golffi ilman ohjaustehostinta 195 leveät(eli kapeat kuin mitkä) kesärenkaat alla ja 40 mm madallettuna oli sellainen parkkipaikkojen kauhu, että alta pois. Ratti oli totta kai vaihdettu normaalia pienempää rallirattiin, eikä ollut kyllä oikein toivoa kääntää renkaita kun auto oli paikallaan. Jos oli vielä vähän vähemmän ruista ranteessa (tyttöystävä), niin pienessä vauhdissakaan ei ollut helppoa, esim. juuri parkkipaikoilla. Onneksi nykyisestä ohjaustehostin löytyy. Ei noita 225 leveitä 18 tuumaisia oikein muuten kääntelisi.
Sitten vielä itse pelistä:
Nyt kun ratti himottaa kovasti, ja ilmeisesti kovin kirjava tuo tuki ja rattien taso tuntuu olevan, niin onko joku testannut peliä useammalla ratilla? Jos on esim. päässyt ajelemaan dfgt:llä ja g27:lla, niin onko tuntumassa minkälaisia eroja? Antaako g27 esim. huomattavasti enemmän vastusta? Toki hinnan puolesta tuo dfgt taitaa olla se järkevin vaihtoehto.
2. Miten custom musicit laitetaan soimaan?
Jos on esim. päässyt ajelemaan dfgt:llä ja g27:lla, niin onko tuntumassa minkälaisia eroja? Antaako g27 esim. huomattavasti enemmän vastusta? Toki hinnan puolesta tuo dfgt taitaa olla se järkevin vaihtoehto.
Päivityksiä ja uusia ominaisuuksia tulossa (tai ainakin suunnitteilla) piakkoin.
http://www.gtplanet.net/
Työkaverille käytiin viime viikolla DFGT hakemassa julkkarissa ja pari kisaa sillä kokeilin heti tuoreeltaan. Ihan ok, ratti sentään eikä mikään padi, liukujen voimat tuntuivat ja asialliselta tuntui meno.Nyt kun ratti himottaa kovasti, ja ilmeisesti kovin kirjava tuo tuki ja rattien taso tuntuu olevan, niin onko joku testannut peliä useammalla ratilla? Jos on esim. päässyt ajelemaan dfgt:llä ja g27:lla, niin onko tuntumassa minkälaisia eroja? Antaako g27 esim. huomattavasti enemmän vastusta? Toki hinnan puolesta tuo dfgt taitaa olla se järkevin vaihtoehto.
Saman kokoinen oli dfgt ainakin g27:n kanssa, materiali vaan eri, ja tuntuu täysin erilaiselta.EIkös DFGT:ssa ole pienempi ratin kehä kuin G-sarjalaisissa?
En ole itse tätä vielä väsännyt, mutta voisi kuvitella ensin tarvittavan soittolistan, jonka olet koonnut siellä XMB:n puolella jo valmiiksi. Nappaat tämän GT5:n Audio-valikossa käyttöön ja jo alkaa humpat soida.