Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

B-Specillä pystyy myös avaamaan special eventsejä. Kokemusta löytyy
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Pystyykös tota uramoodia alottamaan jotenkin alusta? eli siis että alotat LVL 0 ?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Jos haluaa vähän vaihtelua siihen indyn ajamiseen grindatessaan exptä, kannattaa kokeilla Dream Car kisoista sitä Nyrreä. Melkein 27000 exptä siitä saa ja aikaa kuluu säästä riippuen varmaan jotain 21-26 minuuttia, myöskin ajotaidoista ja autosta riippuen. Itse käytin juurinkin tuota Toyota Minoltaa ja 22min meni kuivissa oloissa äsken.

Tietenkään tuo ei tuota rahaa läheskään yhtä tehokkaasti kuin Indyt, mutta ainakin se on mukavaa vaihtelua. Rahaa tuosta tulee muistaakseni vain 76 000.

Itse ajattelin ajella justiin tämmösiä kisoja eri autoilla, ja mieluusti suunnilleen samantasoisia että tulee kilvanajoa (menee melko 1-toikkoiseksi ylivoimaisella autolla).
Eikä siinä exp-piste-eroa kai liene hirveesti jos sattuu jäämään vaikkapa 2-3 sijoillekin.

Jos nimittäin exp suhde on sama kuin tuossa Nascarin Daytona speedwayssä. Kelasin sitä pitkään ennen kuin tuli kultaa ja sijasta 12 sai n. 5 200 exp ja sitten voitosta tuli jotain 6600.
Liekö sama suhde muissakin - en ole niin tarkkaan katsonut.

Tosin järkevämpäähän olisi jos creditiä ja expiä saisi noista aracde ja timertrial kisoistakin, olisi rata- ja autovalikoima vapaa.

Täällä expiä ja creditiä oikeestaan kannattaa kerätä vaan tuossa expert ja extreme osiossa ja siellä pyörii nuo samata radat melko tiuhaan.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Onkos tuon X1:n lahjoittaminen mahdollista?
No eiköhän yhtälailla kun muidenkin autojen "lainaaminen"
Mutta miksen voinu myydä pois mun Chervoletti Z28, jonka olin ostanut, sanoi vaa, ettei voi myydä, mutta poistetaanko tallista?
mutta ehkäpä jonain päivänä mukaan ympätään se B-Spec-kuskin ajattaminen. Tulisi lisää viihdettä työpäiviinkin. :P
Toi ois kyl tosi loistava juttu, mutta epäilen, että tulee, ellei sitte jotenki Playstationin omilla sivuilla, jonne pitää kirjautua kanssa...
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Eli jos käyt päivisin töissä, näet ystäviä IN REAL LIFE (ei facebookis) ja harrastat jotain (ei, ps3 pelaamista ei lasketa harrastukseksi) eikä meinaa paria tuntia päivästä löytymään yhtäjaksoiselle pelaamiselle niin ei kannata ostaa mitää pelejä, varsinkaan Gran Turismo 5. Vois myydä pleikkarinki pois ku ei pysty kokopäivää istua ja vaa pelata :(


Et ehkä ymmärtänyt mitä kirjoitin, mutta annan sinun pohtia sitä nyt tässä:)


Itse aiheeseen eli GT5:seen. Nyt on 4,5miljoonaa kasassa ja kohta pitäisi GT formula käydä ostamassa. Tänään verkkopeli on tuntunut hiukan lagisemmalta, kuin mitä se on aikaisemmin ollut. Tiedä syytä, mutta siinä lobbyssa missä tänään aiemmin olin, niin oli 12pelaajaa, joista jokaisella supernopeat autot ja hiukan oli takkuilevaa meno kurveissa, kun koko porukka oli yhdessä sumpussa
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Vois myydä pleikkarinki pois ku ei pysty kokopäivää istua ja vaa pelata :(

Tässä varmaan nyt osa yrittää kertoa, että GT5 on peli jota pelataan viikkoja ja kuukausia, koska sen elinkaari lienee normipelejä pidempi (sanoisin, että se myös "avautuu" tosiaan hieman hitaammin, koska pelattavaa on paljon). Se ei kuitenkaan tarkoita, että porukka pelaa sitä 10 h päivässä joka päivä..

Itse tavallaan ajattelen, että pelailen GT5:sta varmaan vielä vuoden päästä tästä, koska itselle autopelit toimii paremmin pieninä annoksina. Miksi tavallaan stressata, koska eihän peli mihinkään katoa (jos sitä ei myy tms)? Ja päivityksiäkin varmaan tulee kunhan Kaz pääsee vauhtiin..

Käyn itsekin töissä ja ehdin myös pelata, joten kyse on elämäntilanteesta ja ajankäytöstä. Pelaaminen on kyllä "harrastus" ihan siinä missä muutkin, vaikka ei kai kukaan suosittele sen varjolla unohtamaan ulkoilua, liikuntaa, sosiaalisia suhteita ym.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Jaa nii teiän pitää grindata... ööö miks, me pelataan tätä vielä seuraavat 7 vuotta, ja teillä pitää kaikki autot ja rahat saada heti...
Mitä hittoa te pelaatte sitte sen loppuajan, ku ootetaa GT6:sen tulevan, ei pojjaat, ei tää oo EA eikä mikään CoD:i, että tätä tulee joka vuos, tätä autopeliä saa seuraavan kerran vähintää sen 7vuoden päästä, eli sen takia toi leveleiltä seuraavalle meno kestää, kun pelintekijäkin on aatellu meidän pelaavan ja nauttivan tätä monta vuotta ;)
Selkiskö?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Tässä kyllä tulee oikein onnen kyynel, kun sain vihdoin kovalla työllä hommaamani GT Formulan 4,8miljoonalla. 3,5h grindausta Indy trackissa oli ajoittain todella tylsää, mutta koska olen fanaattinen autofani, sitä jaksoi kummasti loppuun saakka.

Tässä pelissä uuden auton ostaminen, autojen moottoriäänien kuunteleminen, omistautuminen ja etenkin herrasmieskisat ovat parasta.

Huomenna olisi tarkotus aloittaa Formula cup, sekä Dream Car cup ja vetää kullat kaikista. Olen tosin kuullut, että Formula cup ei ole kovin helppo, joten valaiskaa nyt joku sen vetäny pelaaja minua, että onko kyseinen cup haastavimpia pelissä? Tähän asti kun on ollut suht helppoa.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Huomenna olisi tarkotus aloittaa Formula cup, sekä Dream Car cup ja vetää kullat kaikista. Olen tosin kuullut, että Formula cup ei ole kovin helppo, joten valaiskaa nyt joku sen vetäny pelaaja minua, että onko kyseinen cup haastavimpia pelissä? Tähän asti kun on ollut suht helppoa.

Kyllä se haastavimpiin kuuluu. Auton hallitseminen vaatii vähän enemmän rattimiehen kykyjä kuin muut pelin autoista ja AI on tuuppimassa koko ajan. Nuo tuuppimiset tahtoo usein johtaa pyörähtämisiin ja jos pyörähdät kerrankin niin voi jo melkein sanoa hei heit voitolle. Jos kuitenkin pääset kisan alkuvaiheissa kärkipaikalle ja vältät virheet niin aika helppoa kruisailua nuo kisat on siinä vaiheessa.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

DreamCar just ja just läpi kultaisilla, Nyrressä jäi lopulta eroa toiseen vajaa 2 sekkaa kun menin prkl spinnaamaan ihan lopussa. Pitäis keskittyä loppuun asti... Autona Pökötti 908 HDI Orecan väreissä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Eipä löytynyt mistään keinoa pelastukselle, joten uudestaan joutuu aloittamaan koko roskan :D noh, ei ainakin on taas pelattavaa :)
tosiaan level 24:ssä olin a-specissa, kaikki kisat pelattuna paitsi formula gran turismo kisa+endurancet.. nooh, näitä sattuu :D

Ite kans virittelin BMW M5 loppuun niin parin päivän päästä oli auto täysin vakio, vaikka en kerennyt metriäkään ajamaa...:eek:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Kaikki valittaa tuosta level systeemistä, mutta onko kukaan ajanut endurance kisaa vielä, saako siitä hervottomasti expaa? Esim. tasolla 25 ajaa ensimmäisen, niin nouseeko kuin manulle illallinen suoraan levelin kisasta? Tosin älyttömän pituisia nuo endurancet, minusta forzien 1-2h endurancet ovat juuri passeleita, siis F1 kisan pituisia. Nämä 4h ja semmoista on liikaa imo. Entäs nuo 24h? Voiko kesken kisan savettaa vai onko pleikkarin pitäminen päällä 24/7 sitten ainut ratkaisu ja pelata kun ehtii/jaksaa?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

N00bkysymys mutta miten noita omia kappaleita voi soittaa kovolta? Olen saanut jotain valintoja tehtyä mutta en saa niitä silti toimimaan.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

N00bkysymys mutta miten noita omia kappaleita voi soittaa kovolta? Olen saanut jotain valintoja tehtyä mutta en saa niitä silti toimimaan.
Teet pleikkarin valikossa soittolistan nimeltä GT5 johon laitat ne haluamasi biisit.
Sitten GT5 asetuksissa meet sinne Audio kohtaan ja pistät sieltä Enable user BGM tai joku vastaava mihin saa napautettua rastin ja säädät volat sopiviksi.
Niin ja tietty valkkaat sieltä sen oman soittolistasi ja siinä muistaakseni piti painaa viel jotain sen soittolistan biisiä niin sitten se toimii.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Teet pleikkarin valikossa soittolistan nimeltä GT5 johon laitat ne haluamasi biisit.
Sitten GT5 asetuksissa meet sinne Audio kohtaan ja pistät sieltä Enable user BGM tai joku vastaava mihin saa napautettua rastin ja säädät volat sopiviksi.
Niin ja tietty valkkaat sieltä sen oman soittolistasi ja siinä muistaakseni piti painaa viel jotain sen soittolistan biisiä niin sitten se toimii.

Kiitokset neuvosta. Koitanpa samantien. :)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Kaikki valittaa tuosta level systeemistä, mutta onko kukaan ajanut endurance kisaa vielä, saako siitä hervottomasti expaa? Esim. tasolla 25 ajaa ensimmäisen, niin nouseeko kuin manulle illallinen suoraan levelin kisasta?

Ite pöräytin sen ensimmäisen lvl 25 endurancen läpi... 2h 2min meni, 136k rahaa ja 113k expaa, että ei siitä nyt suoraan lennetä lvl 26 että pari tai kolme joutuu vetää että lvl tulee. Ja tuossa kisassa en ainakaan huomannut että olisi ollut mahdollista tallentaa kesken kisan.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Saa nähä onko jossai GT6:sessa entistä paremmat NASCAR ja WRC-osiot?nythä niihin on panostettu jo selvästi kovempaaku 4:sessa.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Epäilen, että GT6 pelistä (10 vuoden päästä ps4-konsolilla) tulee paljon realistisempi kuin tästä. Siinä aloitetaan peli muutaman satasen 80-luvun corollalla ja sitten kun pelissä on käynyt virtuaalisesti töissä muutaman vuoden (ajallisesti oikeasti) niin sitten on rahaa ostaa Fiat punto. F1 auton rattiin pääsee sitten suomen kokoisesta maasta jossa muutamia kymmeniä tuhansia GT6 pelaajia, vain muutama jamppa. Eihän meillä ole oikeata F1-sarjaakaan ajanut kuin 6 kuskia muistaakseni.
 
Ylös Bottom