Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kuinka niinku tapahtuu et vetääkö vaan tarpeeks levuu vai kuinka?B-Specillä pystyy myös avaamaan special eventsejä. Kokemusta löytyy
Jos haluaa vähän vaihtelua siihen indyn ajamiseen grindatessaan exptä, kannattaa kokeilla Dream Car kisoista sitä Nyrreä. Melkein 27000 exptä siitä saa ja aikaa kuluu säästä riippuen varmaan jotain 21-26 minuuttia, myöskin ajotaidoista ja autosta riippuen. Itse käytin juurinkin tuota Toyota Minoltaa ja 22min meni kuivissa oloissa äsken.
Tietenkään tuo ei tuota rahaa läheskään yhtä tehokkaasti kuin Indyt, mutta ainakin se on mukavaa vaihtelua. Rahaa tuosta tulee muistaakseni vain 76 000.
poista tiedon tallennustyökalusta gt5 tallennustiedosto.Pystyykös tota uramoodia alottamaan jotenkin alusta? eli siis että alotat LVL 0 ?
No eiköhän yhtälailla kun muidenkin autojen "lainaaminen"Onkos tuon X1:n lahjoittaminen mahdollista?
Toi ois kyl tosi loistava juttu, mutta epäilen, että tulee, ellei sitte jotenki Playstationin omilla sivuilla, jonne pitää kirjautua kanssa...mutta ehkäpä jonain päivänä mukaan ympätään se B-Spec-kuskin ajattaminen. Tulisi lisää viihdettä työpäiviinkin.![]()
Eli jos käyt päivisin töissä, näet ystäviä IN REAL LIFE (ei facebookis) ja harrastat jotain (ei, ps3 pelaamista ei lasketa harrastukseksi) eikä meinaa paria tuntia päivästä löytymään yhtäjaksoiselle pelaamiselle niin ei kannata ostaa mitää pelejä, varsinkaan Gran Turismo 5. Vois myydä pleikkarinki pois ku ei pysty kokopäivää istua ja vaa pelata![]()
Vois myydä pleikkarinki pois ku ei pysty kokopäivää istua ja vaa pelata![]()
Huomenna olisi tarkotus aloittaa Formula cup, sekä Dream Car cup ja vetää kullat kaikista. Olen tosin kuullut, että Formula cup ei ole kovin helppo, joten valaiskaa nyt joku sen vetäny pelaaja minua, että onko kyseinen cup haastavimpia pelissä? Tähän asti kun on ollut suht helppoa.
Eipä löytynyt mistään keinoa pelastukselle, joten uudestaan joutuu aloittamaan koko roskannoh, ei ainakin on taas pelattavaa
tosiaan level 24:ssä olin a-specissa, kaikki kisat pelattuna paitsi formula gran turismo kisa+endurancet.. nooh, näitä sattuu![]()
Teet pleikkarin valikossa soittolistan nimeltä GT5 johon laitat ne haluamasi biisit.N00bkysymys mutta miten noita omia kappaleita voi soittaa kovolta? Olen saanut jotain valintoja tehtyä mutta en saa niitä silti toimimaan.
Teet pleikkarin valikossa soittolistan nimeltä GT5 johon laitat ne haluamasi biisit.
Sitten GT5 asetuksissa meet sinne Audio kohtaan ja pistät sieltä Enable user BGM tai joku vastaava mihin saa napautettua rastin ja säädät volat sopiviksi.
Niin ja tietty valkkaat sieltä sen oman soittolistasi ja siinä muistaakseni piti painaa viel jotain sen soittolistan biisiä niin sitten se toimii.
Kaikki valittaa tuosta level systeemistä, mutta onko kukaan ajanut endurance kisaa vielä, saako siitä hervottomasti expaa? Esim. tasolla 25 ajaa ensimmäisen, niin nouseeko kuin manulle illallinen suoraan levelin kisasta?