Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Pari kertaa on tehnyt mieli tempaista ohjain ikkunasta pihalle vituttaa ihan tajuttomasti.

Kannattaisko pitää pieni breikki ja kokeilla vaikka jotain muuta peliä tai pelimuotoa välissä?

En ole B:tä pahemmin pelannut, mutta eikös se vasta olisi tylsää, että tuunaa auton huippuunsa ja sitten kuski voittaa kaikki kisat leikiten? Sitä se tallipäällikön virka on, koko ajan saa olla varuillaan. :)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Olenkohan pelannut tätä hieman liikaa, kun eilen liikenteessä näin Nissan Micran, jonka puskuriin oli hieman kolaroitu, niin ajattelin heti, että miten tuossa autossa toi damage on noin hyvin toteutunut, kun tuohan on standard auto? :D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Nyppii kyllä silti hiukan, että ryssivät tuonkin, miksi 2nd gen mallissa ei ole valkoinen tai musta katto valittavissa ja miksi auto on righthand side??? Puhumattakaan, missä määrin pieni lisä olisi ollut sisältää peliin ulkoisesti ja sisäisesti lähes identtiset ONE, D ja Cooper.
Kattojen värivalinnat harmittaa myös itseä, varsinkin kun en saa samanlaista vuoden 2005 Mini Cooper S:ää (Chili red + valkoinen katto) jolla tulee ajettua oikeassa elämässä. Oikean puoleinen ratti selittyy sillä, että auto on alunperin briteistä jossa on vasemmanpuoleinen liikenne => ratti on oletuksena oikealla.

Täytyy kyllä sanoa, että Minin käyttäytyminen on mallinnettu hyvin lähelle oikeaa autoa :rolleyes:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Olenkohan pelannut tätä hieman liikaa, kun eilen liikenteessä näin Nissan Micran, jonka puskuriin oli hieman kolaroitu, niin ajattelin heti, että miten tuossa autossa toi damage on noin hyvin toteutunut, kun tuohan on standard auto? :D
haha, kannattaa vähän breikkiä pitää :D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Mikäs hyöty noista korin korjaamisista oikein on kun autot korjaantuvat kisojen välissä?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Mikäs hyöty noista korin korjaamisista oikein on kun autot korjaantuvat kisojen välissä?

Jos tarkoitat sitä Body Rigidyä, niin ei siitä taida olla mitään hyötyä. Rahat kaivoon jos sitä nappia painat. :) Se hinta on n. puolet auton arvosta.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Jos tarkoitat sitä Body Rigidyä, niin ei siitä taida olla mitään hyötyä. Rahat kaivoon jos sitä nappia painat. :) Se hinta on n. puolet auton arvosta.
Juuri tuota tarkoitin.

Ja vaikuttaako joku säätö renkaitten kulumiseen? Kaverilla kuulemma renkaat ovat punaiset kisan lopussa, kun minulla ne kuluvat vain hetkellisesti ja palaavat sitten vaalean sinisiksi.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Juuri tuota tarkoitin.

Ja vaikuttaako joku säätö renkaitten kulumiseen? Kaverilla kuulemma renkaat ovat punaiset kisan lopussa, kun minulla ne kuluvat vain hetkellisesti ja palaavat sitten vaalean sinisiksi.

Aurauskulmat ja camber todennäköisesti vaikuttaa. Tai pitäisi ainakin.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Oon huomannu että jos on jotkut muut renkaat kun parhaat sallitut b-specissä niin kuski spinnailee huomattavasti enemmän. Parhailla ei ollenkaan vaikka kuinka puskee. Pääsin esim. B-specin all star kisan zonda r:llä läpi eikä todellakaan mikään ylivoimainen ole muihin verrattuna

Miten sinne GT5 yhteisöön pääsee?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Miten sinne GT5 yhteisöön pääsee?

PlayStationFIN etusivulle. Siellä on pelikohtaiset foorumit. Ja siinä lukee "avaa foorumit täältä".

Sieltä sitten vaan pallot haluamiis yhteisöihin ja alhaalta liity yhteisöihin.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Kyselisin nyt et ku oon 22 levu ja kaikki kisat vedetty et mistä sais expaa et sais levua. tai siis mistä kisasta saa eniten expaa?
Kaikki lisenssikki vedetty ja specialit.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Kyselisin nyt et ku oon 22 levu ja kaikki kisat vedetty et mistä sais expaa et sais levua. tai siis mistä kisasta saa eniten expaa?
Kaikki lisenssikki vedetty ja specialit.

Eiköhän tota oo tässä topicissa aika paljon käsitelty.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Mihin te muuten tarviitte lisää levua? Mitä hyötyä siitä on?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Siis toi b-spec on oikeesti vituillaan. Jos vaihtaa kuvakulmaa ja kattoo sen äijän ajoo, ni tekis mieli vetää sitä virtuaalikuanoo oikeen kunnolla turpaan ku ei se vaan osaa. Sit ku käsket ohittaa, ni tää jamppa vetää täysiä edellä menevää perään, eikä myöhäisistä jarrutuksista ole tietookaan vaan jarruttelee jo 500m ennen mutkaa ja sisältään ei missään nimessä voi ohittaa, vaan pitää yrittää väkisin ulkoo ohi. Ja se Tsukuba ring, siihen loppu hyvin nopsaan b-spec ura koska se on mahdoton tän kuskin ohitus/ajo taidoilla. Vaikka hakkaa kokoajan et ohita, ni tää vaan yrittää ajaa ilmeisesti autojen läpi. Siis 4:ssa oli biljoona kertaa parempi tekoälykuski. Ei näin.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Siis toi b-spec on oikeesti vituillaan. Jos vaihtaa kuvakulmaa ja kattoo sen äijän ajoo, ni tekis mieli vetää sitä virtuaalikuanoo oikeen kunnolla turpaan ku ei se vaan osaa. Sit ku käsket ohittaa, ni tää jamppa vetää täysiä edellä menevää perään, eikä myöhäisistä jarrutuksista ole tietookaan vaan jarruttelee jo 500m ennen mutkaa ja sisältään ei missään nimessä voi ohittaa, vaan pitää yrittää väkisin ulkoo ohi. Ja se Tsukuba ring, siihen loppu hyvin nopsaan b-spec ura koska se on mahdoton tän kuskin ohitus/ajo taidoilla. Vaikka hakkaa kokoajan et ohita, ni tää vaan yrittää ajaa ilmeisesti autojen läpi. Siis 4:ssa oli biljoona kertaa parempi tekoälykuski. Ei näin.
Mulla on nyt kolme kuskia tallissa ja kaikki osaa kyllä ohittaa, ilman käskyäkin jos on selkeä paikka. Jäin koukkuun tuohon B-specciin, väänsin pari päivää pelkkää sitä :D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

En jaksanut aloittaa grindaamista käytännössä ollenkaan, joten päätinpä reilun xp:n toivossa vetäistä tuon level 26:lla avautuvan 4h Roadster eventin. Surkein mahdollinen rata (Tsukuba), surkeimmat mahdolliset autot. 210 kierrosta tuota tuli neljässä tunnissa ajettua, välillä ehdin jopa lämmittää makaronilaatikkoa ja nautiskella sen, kun ei vastustajista oikein edes ollut vastusta. Ja palkinnoksi melko pieni määrä rahaa, surkea japanisportti kuuskytluvulta ja sen verran vähän xp:tä, ettei tullut edes leveliä. Noh, onpahan tuo nyt ajettu. Nyt ilmeisesti pitää taas grindata, että saan avattua seuraavan uuden eventin, eli "Laguna Seca 200 miles". Jokin on mennyt PD:n pelin kulkua suunnittelevalla osastollla pieleen.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

No voi hemmettiläinen sentään! Tulee tämmöselle Forza-pelurille aika pahana yllätyksenä etku vaihtaa autoa tallissa niin se edellinen auto katoaa ja tää uus tulee tilalle hitaana etanana. Entinen just viritetty kokoajan kovemmaks! :(

Eikä voi kerätä autotallia ja myydä kalliil jotain turhaan koslaa!
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Ettei olis vaan siellä autotallissa jääny joko Standard tai Premium tab katsomatta...?
 
Ylös Bottom