Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei sille B-spec kuljettajal mitää hurjaa autoa kannata antaa. Ite lykkäsin Mitsubishi Lancer EVO III mihi laitoin joku 350hp ja hyvi pysyy tiellä ja voittoja on tullu kiristää/löysää kuskin tahtia aina sopivissa väleissä nii pysyy tehokas ajovauhti päällä
Juuri näin.
Itsekin ekana tyrkkäsin 500hp jenkki muskelin sille alle ja meni driftailuksi ja hietikon pölyttelyksi.
Heti kun laittoi 200hp etuveto Japsin niin voitto tuli ja helposti.
Ja joka kisaanhan saa valita eri auton niin ei tartte samaa sohvailla löhöillen katsella.
Mistäs noita vaihteiston välityksiä säädetään? Mulla on 800heppanen Ferrari alla ja se kulkee 316 ja sitten tössää. Kai tuo nyt enemmän pitäs kulkea? Ostin full customize laatikon mutten löydä mistään säätöjä, sama myös tuon alustan korkeuden kanssa.
Äänistä on sanottava sen vert, tosi monessa autossa on ihan mielettömät äänet...auton takaa. Puskurista ja ohjaamosta ei järin hyvät.
Esim vanha Ferrari, tai sit se maserati ni ihan loistavat pakoäänet. Haluisin kuulla ne ohjaamostakin.
Palaa ihan "lievästi" pinna tossa Special Eventissä Top Gearin radalla. Ihan mahdoton vehje toi Lotus Ja v*tun tekoäly vielä puskee persuksiin ja pyörähdän ulos radalta... Neuvoja?
Yamauchin mukaan päivitys on vasta alkua, sillä pelikokemusta pyritään päivittämään säännöllisesti pelin elinkaaren aikana.
-"Se on kuin elävä olento, joka kasvaa dynaamisesti koko ajan" Yamauchi kuvaili.
Gran Turismo 5 saa vaurionmallinnuksen!
Siis siinähän on jo.. mutta nyt se saa sen varsinaisen, tuo ei nähtävästi ollutkaan se valmis vaurionmallinnus. Eli tuo kokonainen mallinnus tulee huomenna päivityksen mukana. Aika mahtava juttu.