Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kannattaako huomenna kuskata giganttiin 59 euroa ja hakea tämä peli jos ei ikinä kikinä meinaa rattia ostaa?
Taisin valita jonkun urpon mun kuskiksi b-speciin, se painelee kuula punasena pitkin nurtsia jos sitä edes vähän kehottaa antamaan hanaaHah onpa hauska kattel ku b-specissä oma kuski driftailee kaikki mutkat clio v6 kans
Taisin valita jonkun urpon mun kuskiksi b-speciin, se painelee kuula punasena pitkin nurtsia jos sitä edes vähän kehottaa antamaan hanaa
Just ostin sille yarikseen uuden vaihdelootan ja ei ku sijoitus vaan putoaa Ite piti kokeilla ja pääsinkin samalla pommilla a-specissa heti voittoon, miten ton b-specin kuskin ominaisuudet kannattaa valita? Kehittyykö se?
Anna sil kunnon auto alle. Ite lykkäsin viritetyn m3:n ekaa kisaan ja se voitti 20sekalla vaik käskin kokoajan mennä täysiä, ei kertaakaan nurmikolle. Järkyttävän hitaasti se siltin ajo.
Believe it or not.. meikäl oli kans se 08' m3. meni heittämäl ykköseks. nyt ku otin Vitz kisan ni taistelee tossa 1-3 sijoista. Vähä persiistä sinäänsä toi b-spec kun noi vastustajat ei juurikaan virheitä tee, ellei script niin määrää, kun taas tuo oma vähän väliä pyörähtelee.
:edit:
jes nyt toi K.Kökkönen tuli 8. viimeisel kierroksel fuji speedwayn siin tiukas sikaanis tää kökkönen vetää sitä seinää päin ja jää siihe ihmettelee et mitä tekis, ja päästää 7 autoo ohi. Taitaa men kuski vaihtoo pian ku ei yhtää painetta kestä. Katotaa ny viel.
Ostin pelin torstaina, enkä jaksa käydä koko sivua läpi (etsin äsken 10 min vastausta tästä ketjusta), mutta olen nyt lvl 9 ja autokaupassa on todella vähän autoja, niin tuleekohan sinne jossai vaiheessa lisää autoja vai mistä niitä löytää?
Kannattaako huomenna kuskata giganttiin 59 euroa ja hakea tämä peli jos ei ikinä kikinä meinaa rattia ostaa?
Taisin valita jonkun urpon mun kuskiksi b-speciin, se painelee kuula punasena pitkin nurtsia jos sitä edes vähän kehottaa antamaan hanaa
Just ostin sille yarikseen uuden vaihdelootan ja ei ku sijoitus vaan putoaa Ite piti kokeilla ja pääsinkin samalla pommilla a-specissa heti voittoon, miten ton b-specin kuskin ominaisuudet kannattaa valita? Kehittyykö se?
Liian tehokasta autoa ei myöskään kannata aloittelevalle kuskille antaa.
Padilla kun pelailee niin millä itse pidätte ABS:ssää?
Onko myös jotain muita asetuksia jota kannattaisi ehdottomasti huomioida padilla pelatessa?
Padilla kun pelailee niin millä itse pidätte ABS:ssää?
Onko myös jotain muita asetuksia jota kannattaisi ehdottomasti huomioida padilla pelatessa?
on kyl tos 500 fiius potkuu muutama kuva siit