Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hartzu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

GT-Academy 2011, suomalaiset ja muut pohjoismaalaiset jätetty ulkopuolelle. GTplanetin uutisen mukaan vain 10 euroopan maata pääsee osallistumaan. Kai se olisi ollut epäreilua suomalaisia sinne päästää kuten etusivulla mainittiin.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

joo no tuo ratilla ajaminen onkin oma hommansa opetella, itekkin alotin pelaamaan pädillä ja nyt pariviikkoa sitten sain ratin hommattua ja tuntuu vieläkin olevan hiomista siinä hommassa. Kunnon telineen kun tekee/ostaa niin kyllä paranee ajatkin.

Pyykkilauta on kova sana jos on nuuka tai köyhä ;D Itelle passaa mainiosti ei heilu erikoisemmin.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Monien mielestä silityslauta on vielä parempi! ;)

Totta.

Pyykkilauta:
Pyykki+68650.jpg

Ja Silityslauta:
2232ironingboard_main.jpg


:D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

GT-Academy 2011, suomalaiset ja muut pohjoismaalaiset jätetty ulkopuolelle. GTplanetin uutisen mukaan vain 10 euroopan maata pääsee osallistumaan. Kai se olisi ollut epäreilua suomalaisia sinne päästää kuten etusivulla mainittiin.

Mitä?! Kyllä sit ymmärtäisin jos joku Tanska tai Norja jätettäisiin pois, mutta kaikki pohjoismaat? Sit tietenkin sinne on päässyt jotain moottoriurheilussa paljon vähemmän merkittävempiä maita kuin Suomi vai olenko väärässä? :(
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Kyllä mulla tuo ratti on ihan tukevati kiinni, siitä ei ole kyse. On vain tullu pädillä ajettua ensimmäisestä Gran Turismosta lähtien niin vaatii opettelua. Tuolle Red Bullille ratti tosin sopi heti paremmin.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Ei, ku kyl toi pyykkilauta vaa o parempi ;) eivaa meni vähä joo sekasi noi :D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

On kyllä hyviä uudistuksia tuossa 1.06 päivityksessä.
Ehkäpä tärkeimpänä, täydellisesti säädettävän vaihdelaatikon jokaista vaihdetta voi lopultakin säätää erikseen!
Eikä voi vahingossa pilata autoa keventämällä sitä liikaa, koska nyt voi asentaa lisäpainoja ja jopa muuttaa niiden sijaintia.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

On kyllä hyviä uudistuksia tuossa 1.06 päivityksessä.
Ehkäpä tärkeimpänä, täydellisesti säädettävän vaihdelaatikon jokaista vaihdetta voi lopultakin säätää erikseen!
Eikä voi vahingossa pilata autoa keventämällä sitä liikaa, koska nyt voi asentaa lisäpainoja ja jopa muuttaa niiden sijaintia.

Mutta ärsyttävä bugi löytyy heti. Jos ajat ensimmäisenä varikolle ja takana olevalla on sinun edessä varikkopilttuu, sinun ukkosi jää odottamaan häntä ja näin hän pääsee ohi, mutta jos käy niin, että hän kerkee juuri ja juuri sinun eteen ukkosi odotta... odottaa.. Suuttuu, pistää pakin päälle ja ajaa omien varikko ukkojen yli ja jatkaa matkaa... Ei hyvää päivää. Molemmissa häviää monta sekuntia. :mad:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Pakko kyllä tulla kertomaan kuinka hauska pirssi tuo Lotus Elise RM '96 on. Ihan älyttömiä mutkanopeuksia pystyy vetämään. Nyrrekin menee reippaasti alle 7min vaikka tehoa on hädin tuskin 260hv. Klassinen esimerkki siitä kuinka keveydellä pystyy kompensoimaan tehonpuutetta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Jonkun päivityksen myötä lienee lisenssien ohitustesteistä poistettu se että vastustajiin törmääminen aiheuttaisi hylkäyksen. Melko outo ratkaisu. Nyt super lisenssi taitaa olla kaikkein helpoin kullata.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Pakko kyllä tulla kertomaan kuinka hauska pirssi tuo Lotus Elise RM '96 on. Ihan älyttömiä mutkanopeuksia pystyy vetämään. Nyrrekin menee reippaasti alle 7min vaikka tehoa on hädin tuskin 260hv. Klassinen esimerkki siitä kuinka keveydellä pystyy kompensoimaan tehonpuutetta.

Itselle on tullut pikku kammotus noita lotuksia kohtaan kun ajotuntumasta on jäänyt päällimmäisenä mieleen täysin arvaamaton ja holtiton yliohjaus. Koko ajan saa olla tarkkana ettei lähde mutkissa lapasesta. Tämä on aika jänskää sillä tosielämässähän nuo on ymmärtääkseni varsin hyviä ajettavia.. Mutta täytyy kyllä kokeilla kohta tuota rm-versiota, jospa se on vaan kuskista kiinni.. :)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Itselle on tullut pikku kammotus noita lotuksia kohtaan kun ajotuntumasta on jäänyt päällimmäisenä mieleen täysin arvaamaton ja holtiton yliohjaus. Koko ajan saa olla tarkkana ettei lähde mutkissa lapasesta. Tämä on aika jänskää sillä tosielämässähän nuo on ymmärtääkseni varsin hyviä ajettavia.. Mutta täytyy kyllä kokeilla kohta tuota rm-versiota, jospa se on vaan kuskista kiinni.. :)

Stockina ne onkin melko villejä ajettavia, pelissä ainakin. Tosielämästä ei ole omakohtaista kokemusta, mutta sellainen käsitys minullakin on, että hyviä ajettavia ovat. Mutta tossa pelissä kun teki RMn niin käytös muuttuu melko radikaalisti, varsinkin jos saa hyvät säädöt autoon. Ei ne siltikään pelin parhaita ajettavia ole, mutta hymyn ne saa huulille, ja kovaa niillä pääsee.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Alko taas ottaa päähän tää peli. (harmikseni taas)
Ajattelin kerranki hyvällä tuulella ollessani että jos ny ajais sen A-specin 1000kilsasen x2010:llä kun aikaakin oli.
Lähes 2 tunnin ajon jälkeen tuli mentyä varikolle aika vauhdikkaasti, auto heittelehti surkkeiden fysiikoiden mukaan ihan liian monta sekuntia ja päätyi poikittain pits topin sisääntulotien (miks lie kutsutaan) ja varikon väliin kapeimpaan kohtaan, niin että tekoäly ehti juuri ja juuri kaapata ohjauksen. Ei siinä mitään, siitä se lähtee jatkamaan.
Se mitään lähtenyt, puolen tunnin päästä kaikki kuskit olivat samassa kohdassa jumissa ja kissa meinasi saada ohjaimesta.

Ajattelin, että tähän ei tässä pelissä törmäisi, mutta sekin meni sitten siinä, aiemmin samassa kisassa ehdin jo ihmetellä muihin peleihin nähden surkeita grafiikoita, minun kohdaltani on nyt sitten aika vaihtaa sarjaa ja alkaa vastustamaan japanilaisia autoja, eihän tässä traumoitta selvitty.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Tuli hommattua Logitech G27 gt5:sta varten,oonko ihan väärässä kun muistan että kytkinpoljinta voi asetuksia vaihtamalla käyttää jarrupolkimena?Mutta miten ne asetukset vaihdetaan?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Ei voi vaihtaa. Eikä siin, kytkimes oo mitään vastustakaan verrattuna jarruun. Laita polkimet vaan etäimmilleen toisistaan ni saat hiukan väliä jos siks kytkintä haluisit käyttää.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Tämä on varmaan hyvä paikka tällekin viestille.

Mitä se oikeastaan se B-Specin tiedoissa se career-juttu meinaa? (Ura?)
Ja nouseeko se joka kisassa yhden "pykälän" vai nouseeko se sitä enemmän, mitä ajetaan vai miten?
Siitähän on trophykin, jos saa sen täyteen. (Kai?)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Miten tässä pelissä saikaan omat musiikit käyttöön? Laitoin ne jo joskus mutta en enää muista miten. Olen löytänyt jo semmoisen kohdan missä niitä voi valita mutta en sitä missä ne saa käyttöön.:confused:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Mulla olis semmonen ongelma ku mä ajan nii dfgt alkaa "vängätä" vastaan. Ja esim jos ajaa seinää nii ratti itestää korjaa auton radalle? miten saan sen pois?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Mulla olis semmonen ongelma ku mä ajan nii dfgt alkaa "vängätä" vastaan. Ja esim jos ajaa seinää nii ratti itestää korjaa auton radalle? miten saan sen pois?
Force siel vänkää vastaan,voit pienentää sitä pelin asetuksista tai otat virtapiuhan irti,ni eipä ainakaan vängää.Auto pyrkii itsestään oikasemaan renkaat suoraan,kuten oikeassakin autossa.:)
 
Ylös Bottom