Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hartzu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Olen padipelaaja. Saako noita auton valoja mistään vaihettua lyhyiksi/pitkiksi/pois päältä?
Ennen R3 napilla sai lasinpyyhkijät heilumaan, onko tämä "turha" toiminto nyt todellakin poistettu kokonaan pelistä:confused:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Saako noita auton valoja mistään vaihettua lyhyiksi/pitkiksi/pois päältä?
Padinkin napit saa itse vapaasti konffata. Eli jos mikään nappi ei tuota vakiona tee, voit itse sen käydä asetuksista muuttamassa.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Padinkin napit saa itse vapaasti konffata. Eli jos mikään nappi ei tuota vakiona tee, voit itse sen käydä asetuksista muuttamassa.

Ja olikos se nyt neliö, jolla valot vaihtuu pitkästä lyhyeen päinvastoin...
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Jos autoja haluaa myydä, niin onko ne pakko myydä gargen sell-nappulasta, vai voiko niitä myydä jossain muuallakin??
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Tere.Mulla olis semmonen ikuisuus projekti tässä pelissä,eli pitäis saada kaikki autot ja kaikki viri osa ja renkaat mitä pystyy ostamaan autoihin.kysymys kuuluukin,että saako kaikki autot ostettua vai pitääkö voittaa joitakin autoja esim.lisensseistä kullaksi?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Tere.Mulla olis semmonen ikuisuus projekti tässä pelissä,eli pitäis saada kaikki autot ja kaikki viri osa ja renkaat mitä pystyy ostamaan autoihin.kysymys kuuluukin,että saako kaikki autot ostettua vai pitääkö voittaa joitakin autoja esim.lisensseistä kullaksi?
Kaikki autot ovat käsittääkseni ostettavissa. Tietenkin autojen levelikohtainen vaatimus pitää ylittyä. Äärimmäisen vaikeaa toi tulee olemaan, koska tarvii hyvää tuuria ja melko pohjatonta lompakkoa, kun se kallis harvinaisuus joskus ilmestyy kauppaan.

Tässä listaa mitä autot tulevat maksamaan.

Hinnat ei ole tarkkoja, mutta lähellä sitä mitä tulee oikeasti olemaan.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Tere.Mulla olis semmonen ikuisuus projekti tässä pelissä,eli pitäis saada kaikki autot ja kaikki viri osa ja renkaat mitä pystyy ostamaan autoihin.kysymys kuuluukin,että saako kaikki autot ostettua vai pitääkö voittaa joitakin autoja esim.lisensseistä kullaksi?

Tässä hiukan tietoa tosta automäärästä:
-pelissä on yhteensä 1045 autoa
-joista:
* 13 DLC-autoa (Premium)
* 17 Race Modification-autoa (Premium)
* 746 Standard-autoa
* 2 Winnable Only-autoa (Premium)
* 200 Premium-autoa

Noista "Winnable Only"-autoista senverran, että ne ovat:
* Nissan GT-R SpecV (GT Academy Version) '09
* Nissan 370Z Tuned Car (GT Academy Version) '08

Ton '09 version saa muistaakseni, kun kultaa S-lisenssin kokonaan. Tosta 370Z:sta ei sitten oo tietoa, ilmeisesti sen voi saada ainoastaan Gift Car Ticket 1000:sta (itseltä puuttuu myös tuo 370Z)

Itte oon tehny rahaa tolla A-Spec grindaamisella (saa levelinkin suht helposti 40 :)). Kantsii vaan ennemmin grindailla tota Like the Windiä, vaan 5 kierrosta, ja olikos se 70,000Cr per laaki. Multa ei esimerkiksi puutu noista kalleimmista autoista enää kuin Ferrari F10 ja Chaparral 2D (tallissa n. 960 eri autoa). Sitten tolla grindaamisella saa aika helposti noita 1000 Tickettejä, joista voi sitten tulla vissiin lähes mikä tahansa auto.

Suosittelen tohon automäärän seurantaan GTP:n GT5 Matrixia, jonka Excel-tiedostoon voi helposti merkata jo ostetut autot, ja sitten voi katsella että mitä puuttuu.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

tere taas.kiistos ja syvä kumarrus vastauksista.mitä toi dlc meinaa?ite olen kerännyt rahaa b-specillä sitä,taitaa olla dream car sarjaa.yhestä kisasta saa 86.600 5 kisaa ja kun voittaa sen saa vielä 430000 lisää menee noin 1 tunti sillä vettelin autolla eli taitaa tulla 1milli yhteensä.aika typerää,että saat kerättyä "ainoastaan"2000000"rahaa eikä enempää?nyt olis tarkotus ajaa a-spec enduranse se 4tunnin nyrre.onko kellään mitään hyvää auto ehdotuksia siihen kisaan?olen kokeillu formulaa ja tota vettelin autoa mutta rata on niin kapee,että ei oikein pysy lapasessa noi vehkeet.okei kyllähän noilla voittaa helposti sen kisan mutta ei ole oikein nautittavaa ajaa kun koko ajan pyörii minne sattuu.onko kukaan muuten kokeillu noita renkaitten kulöumisia?kerran kokeiltiin kaverin kanssa netissä 30kierroksen kisa ja toisella oli racing hard ja toisella soft eikä niissä hirveesti ollu kulumisen suhteen eroja.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Versiopäivitys 1.09 on julkaistu. Kokoa 49 megatavua eikä sisällä mitään oikeastaan muuta kuin pieniä fiksauksia sinne ja tänne.

The latest update for Gran Turismo 5 just went live. As expected, given the continued turmoil in Japan, it does not bring any new content or features. Thankfully, however, it does clean up bugs and glitches which were allowing players to “break out” of tracks and exploit the lap counter to quickly acquire cash. The game’s Online Car Dealership also appears to have been updated with fresh inventory.

Lähde: GTPlanet
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

onko kellään mitään hyvää auto ehdotuksia siihen kisaan?

Taisin itse ajaa kyseisen kisan P Castrol Tom´s Supralla. Siihen isompi ahdin Tuning Shopista ja sopivat säädöt alustaan= Auto on sen verran nopea että varmasti heikompitasoinenkin kuljettaja voittaa, ja sen lisäksi se on erittäin hyvä ajettava.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Versiopäivitys 1.09 on julkaistu. Kokoa 49 megatavua eikä sisällä mitään oikeastaan muuta kuin pieniä fiksauksia sinne ja tänne.

Päivityksen jälkeen ainakin täällä on peli toimii varsin kummmallisesti. Valikoissa ei soi taustalla fuusiojatsi ja latausajat on tooooooodella pitkiä jopa tämän pelin mittasuhteilla mitattuna. Kun vielä peli satunnaisesti tuntuu jämähtelevän niin tuntuu siltä että päivitys rikkoi pelin. Onko muilla samanlaista vai rupeanko kohta pelin uudelleenasennushommiin..?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Päivityksen jälkeen ainakin täällä on peli toimii varsin kummmallisesti. Valikoissa ei soi taustalla fuusiojatsi ja latausajat on tooooooodella pitkiä jopa tämän pelin mittasuhteilla mitattuna. Kun vielä peli satunnaisesti tuntuu jämähtelevän niin tuntuu siltä että päivitys rikkoi pelin. Onko muilla samanlaista vai rupeanko kohta pelin uudelleenasennushommiin..?

Ei mitään normaalista poikkeavaa oo mulla ainakaan vielä ilmennyt.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Thankfully, however, it does clean up bugs and glitches which were allowing players to “break out” of tracks and exploit the lap counter to quickly acquire cash.
Tää glitchi kyllä toimii vielä. Ilmeisesti se toinen reitti vain korjattiin ja nyt on löydetty vielä kolmaskin reitti sinne radan alle.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Tää glitchi kyllä toimii vielä. Ilmeisesti se toinen reitti vain korjattiin ja nyt on löydetty vielä kolmaskin reitti sinne radan alle.

Täh? Radoilla voi oikaista jostain? No tää oli uutinen. Kiltisti on tullut ajettua ratojen mukaan. Uskaltaako kysyä millä radoilla? :) Joku voi pistää vai spoilerin taakse jos ei saa muuten kertoa. :)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Hieman jääny pelaaminen vähemmälle kun loppui kiinnostus endurancekisojen myötä. Eikös jossain vaiheessa lupailtu näihin välitallennuksia? Vai joko se on mahdollista?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Mullakin lopahti kiinnostus. Se johtui kylläkin siitä Vettel haasteesta jota en koskaan läpäissyt. Tosin voipi olla että kiinnostus kasvaa taas ens viikolla kun tilasin tammikuun alkupuolella sen DFGT ratin ja tänään tuli ilmoitus että käsitelty ja postitettu. Josko vaikka nyt pääsis sen pronssille :)
 
Ylös Bottom