Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hartzu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Joo aika samoilla linjoilla. Tuli semmonen fiilis et se tyyppi oli jonku tunnin ehtiny pelailee ja sitten kirjottanu. Onneks TM on yleensä arvostellu GTt perusteellisesti. Muutenki taidan MB tilauksen lopettaa, on taso laskenu rajusti parin viime vuoden aikana.
Toskin lehdes oli juttu Macbook airistä otsikolla: Keveyttä ilman kompromissejä, laittesta jossa ei oo mitään optista asemaa, vähemmän liitäntöjä kun monessa puhelimessa ja hitaamalla prosessorilla kun meidän koulun 3 vuotta vanhoissa sillon 110€ maksaneissa pc:ssä.

Jep ja joku 1000 sivunen acerin mainos kirja lehteen liimattu sisälle. Mikropiltissä siis.

Varmaa miljoona kertaa kysytty pitääkö sen nissan GT-R 07 olla vakio siin nyrre haasteessa? ja hard sports kumit alla?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

^^ Ja minkätakia sellasten pitää ees arvostella peliä, joita peli/pelit ei kiinnosta pätkän vertaa...
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Mulle ainakin just tollaset asiat on niitä mitkä oikeasti erottaa Gran Turismo fiilikseltään muista ja kuuluu asiaan. Mä tykkään kaikesta "ylimääräsestä hölmöstä diipadaapasta" jota Turismot on yleensä täynnä, ja totisesti toivon että samalla linjalla jatkavat tulevaisuudessakin.

Komppaan. Lisäksi nuo öljynvaihdon äänet jne kuuluvat tähän peliin. Emäntä naureskeli noille äänille, ni sanoin vaan että ne kuuluu asiaan Gran Turismoissa. :)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Onkohan edes järkevää elätellä toiveita, että tulisi patchi liittyen tohon maalaamiseen eli jos ostaa/saa jonkun värin niin sitä saa sitten käyttää niin paljon kuin haluaa eikä vain kerran. En ole itse vielä päässyt pelaamaan, mutta tämä kyllä ärsyttää jo valmiiksi, kun ennen julkaisua juuri tästä olin iloinen, että nyt kun ostaa auton niin voi sentään väriäkin vaihtaa, mutta vaikeaksi se on taas tehty.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Onkohan edes järkevää elätellä toiveita, että tulisi patchi liittyen tohon maalaamiseen eli jos ostaa/saa jonkun värin niin sitä saa sitten käyttää niin paljon kuin haluaa eikä vain kerran. En ole itse vielä päässyt pelaamaan, mutta tämä kyllä ärsyttää jo valmiiksi, kun ennen julkaisua juuri tästä olin iloinen, että nyt kun ostaa auton niin voi sentään väriäkin vaihtaa, mutta vaikeaksi se on taas tehty.

Tuskin tulee. Siitä meinaan saa Trophyn kun kerää olikohan nyt 256 väriä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Olenko ymmärtänyt oikein, että GT5:ssä ei voi "nollata" palkintokisoja ja farmata rahaa myymällä palkintoautoja yhä uudelleen, kuten GT4:ssä?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Mikäs noista ratti säädöistä on "oikea" G25 ratille...:confused: Toivottavasti ymmärsitte.:rolleyes:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

https://www.gran-turismo.com/hk/gt5/signin/
Tuolta pääsee katsomaan omaa profiiliaan, sekä myöskin katsomaan ottamiaan kuvia jotka on laitettu "set to online":ksi.
Kuvien kopiointi onnistuu ainakin niin, että valaisee kuvan(tulee samalla muitakin tekstejä), kopioi ja liittää vaikkapa OpenOffice writeriin, josta kuvan pystyy tallentamaan koneelleen. Itse en kuvan osoitetta lähdekoodista löytänyt, mutta kai sekin siellä jossakin piilossa on, ettei tekstinkäsittelyohjelmia tarvitse käyttää.

Edit: tuossahan oikealla alhaalla oli nappi, josta kuvan saa tallennettua koneelle :D Voisi pitää silmät auki joskus..
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

@primeri
Kiitti, hyvin näyttää pelittävän tuo sivu.

vu3WM9jxHdVoBtAnHs_0.jpg


PS. Ja kuvatkin pystyy linkittämään tuolta.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Viimeinkin sain avattua tuon Vettel-challengen ja vaikeustaso pompsahti sellaisiin mittakaavoihin, että ensimmäistä kertaa sitten julkaisun otin pelilevyn pois koneesta. On kai niitä muitakin pelejä kuin tämä.
Ensimmäisessä radassa pitäisi parantaa 30 sekuntia ja toisessa 16, viimeistä en viitsinyt enään edes yrittää.
PRONSSILLE !!! :eek:
 
Käykö autokauppa?

Montakos autoa olette (sen ensimmäisen lisäksi) pelissä ostelleet? Palkintokieseilläkin pärjää aika pitkälle, vai pärjääkö?

Itse olen joutunut pelkästään kisoissa etenemisen takia ostamaan ekan Mazda Familia Sportin jälkeen Lamborghini Gallardon, BMW M3:n, muistaakseni Toyota Vitzin sekä muutaman muun. Yritän pärjätä palkintokaaroilla mahdollisimman pitkälle. Bugatti Veyronin voittaminen helpotti tätä urakkaa entisestään.

Huvinpäiten olen ostellut ehkä puolenkymmentä autoa (mm. kaikki eteen osuvat Sitikat), mutta osalla en ole edes ajanut. Isommat muksutkin (6- ja 4-v tytöt) tykkäävät tätä pelailla, joten heille olen hankkinut noita alle 70-heppaisia harjoituskappaleiksi.
 
Vastaus: Käykö autokauppa?

Montakos autoa olette (sen ensimmäisen lisäksi) pelissä ostelleet? Palkintokieseilläkin pärjää aika pitkälle, vai pärjääkö?

Itse olen ostanut vasta yhden auton, mutta tätä on edesauttanut Collector's Edition mukana tulleet autot tietystikin.

Jos pelaa tasaisesti A-speciä, lisenssejä ja specialseja, ja vielä B-speciä, ja tähtää aina kultaan, pärjää palkinnoilla suht pitkään etenkin jos niiden virittämiseen uhraa aina muutaman tonnin.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Minkälaiset ääniasetukset teillä on pelissä ja kuinka selvästi taustamusiikit kuuluu?
Ensimmäisellä käynnistyksellä musiikit kuuluivat todella selvästi ja perinteiseen tyyliin säädin heti musiikkeja pienemmälle. Lisäksi valitsin dynamiikka-asetukseksi Large Theatre.
Kaikki musiikit katosivat lähes olemattomiin. Nyt musiikit kuuluvat todella vaimeasti, mistään sanoista ei saa selvää ja hyvä että edes huomaa taustalla soivan jotain vaikka dynamikka-asetuksena on livingroom ja kaikki volumet 100.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Viimeinkin sain avattua tuon Vettel-challengen ja vaikeustaso pompsahti sellaisiin mittakaavoihin, että ensimmäistä kertaa sitten julkaisun otin pelilevyn pois koneesta. On kai niitä muitakin pelejä kuin tämä.
Ensimmäisessä radassa pitäisi parantaa 30 sekuntia ja toisessa 16, viimeistä en viitsinyt enään edes yrittää.
PRONSSILLE !!! :eek:

Pädilläkö pelaat? :o Pronssit onnistui hetken yrittämisen jälkeen ainakin ratilla.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Tulipas nyt ajettua ensimmäinen endurance-kisa ja samalla huomasin, ettei bensan määrä ilmeisesti vaikuta paljoakaan. Renkaiden kuluminen vaikuttaa selvästi enemmän kuin bensan määrä tankissa. Yllättävän nopeaa tahtoivat kulua Racing Hard renkaatkin, joten en viitsinyt ajaa kuin 10 kierroksen stinttejä niillä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Tulipas nyt ajettua ensimmäinen endurance-kisa ja samalla huomasin, ettei bensan määrä ilmeisesti vaikuta paljoakaan. Renkaiden kuluminen vaikuttaa selvästi enemmän kuin bensan määrä tankissa. Yllättävän nopeaa tahtoivat kulua Racing Hard renkaatkin, joten en viitsinyt ajaa kuin 10 kierroksen stinttejä niillä.

Kyllä itse ainakin ajoin sekunnin pari nopeampia kierroksia kun tankki oli puolillaan vs tankki täynnä (renkaat vaihdoin uudenkarheisiin mutta lisää löpöä en ottanut varikolla)
 
Ylös Bottom