Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Eilen tuli on-linessä vedettyä Spa:ta koko rahalla. Näyttää aika monessa huoneessa olevan tuo ajossa, että hyvin pääsee testailemaan ennen ostopäätöstä. Rata oli kyllä hieno, mutta enpä taida ainakaan vielä ostaa...
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Eilen tuli on-linessä vedettyä Spa:ta koko rahalla. Näyttää aika monessa huoneessa olevan tuo ajossa, että hyvin pääsee testailemaan ennen ostopäätöstä. Rata oli kyllä hieno, mutta enpä taida ainakaan vielä ostaa...

Rata oli tuttu jo formuloista,ei tarvinnu testailla.Heti paketin ostin kun se tuli ja kisat on hyviä ajaa span radalla.
Jos on kunnon ratti niin pakkohan on kaikki lataukseen tulevat uutuudet hommata jos ajaminen kiinnostaa.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Voisiko joku ystävällisesti selventää seuraavan asian. Olen ajanut onlinessa uutta Red Bull X2011 tykkiä ratilla. Säädöt ovat kohdallaan enkä ole kaikkein huonoimpia ajajia. Siitä huolimatta pädilla ajavat menevät "kahta sataa ohitse". Meno ei ole tietenkään kovin tasaista, mutta vauhtia tuntuu olevan enemmän kuin ratilla ajaessa. Autoahan pitäisi ajaa ratilla, mutta tämä on vain minun mielipiteeni. Eli onko pädillä ajavilla jonkinlainen "etu" puolellaan?
 
Exodus: Ainoa padille tarjottava "etu" on mahdollisuus säätää tattien ohjausherkkyyttä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Voisiko joku ystävällisesti selventää seuraavan asian. Olen ajanut onlinessa uutta Red Bull X2011 tykkiä ratilla. Säädöt ovat kohdallaan enkä ole kaikkein huonoimpia ajajia. Siitä huolimatta pädilla ajavat menevät "kahta sataa ohitse". Meno ei ole tietenkään kovin tasaista, mutta vauhtia tuntuu olevan enemmän kuin ratilla ajaessa. Autoahan pitäisi ajaa ratilla, mutta tämä on vain minun mielipiteeni. Eli onko pädillä ajavilla jonkinlainen "etu" puolellaan?
Selvennän semmosen seikan että älä pelaa Red Bullilla laisinkaan. Surkea auto, ei mitään ajamisen iloa. Jos nettipeli vaatii sitä, pelaa jotain muuta.

Nimim. Vettel Challenge kullattu, mutta viha autoa kohtaan on ikuinen.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Tuli eilen ajettua täydellä serverillä tuota Spa'ta Ferrarin F1'llä. Oli kyllä aika eeppistä, vaikka pari perseilijää sinne aina välillä eksyikin. Sadekeli oli täyttä kaaosta. :D
 
Selvennän semmosen seikan että älä pelaa Red Bullilla laisinkaan. Surkea auto, ei mitään ajamisen iloa. Jos nettipeli vaatii sitä, pelaa jotain muuta.

Nimim. Vettel Challenge kullattu, mutta viha autoa kohtaan on ikuinen.

Itse olen myös vältelly Vettel pirssejä. Silläpä se challengekin on vielä pelaamatta, edes pronssille. Jotenki ei vain pysty sulattaan sitä autoa, ei sitten millään. Eipä kyllä ole edes harmittanut että challenge on ajamatta. Nautinto kaukana kun sillä ajaa, vaikka pädillä mennään :p
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Itse olen myös vältelly Vettel pirssejä. Silläpä se challengekin on vielä pelaamatta, edes pronssille. Jotenki ei vain pysty sulattaan sitä autoa, ei sitten millään. Eipä kyllä ole edes harmittanut että challenge on ajamatta. Nautinto kaukana kun sillä ajaa, vaikka pädillä mennään :p

Itte oon pelannu sen verran, että joku jalometalli on saatu. Autosta en tykkää ollenkaan. Seasonal eventsin Vettel event olis taas järkyttävän helppo. Ratilla vetäs helposti kullalle - pädillä myös, mutta kierros menee niin helposti punaselle.
Omasta mielestä parasta kisailu on n.500-600pp vakioautoilla...
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Joo kyllä toi gt5 ja wipeout pitäs pitää erillään.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Kummalla Ferrarin F1:llä tykkäätte enemmämpi ajella? Kyllähän tuo 2007 ois suomalaisen silmissä kauniimpi, vaan tuo 2010 halvempi ja ei pahan näköinen sekään :)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Voisiko joku ystävällisesti selventää seuraavan asian. Olen ajanut onlinessa uutta Red Bull X2011 tykkiä ratilla. Säädöt ovat kohdallaan enkä ole kaikkein huonoimpia ajajia. Siitä huolimatta pädilla ajavat menevät "kahta sataa ohitse". Meno ei ole tietenkään kovin tasaista, mutta vauhtia tuntuu olevan enemmän kuin ratilla ajaessa. Autoahan pitäisi ajaa ratilla, mutta tämä on vain minun mielipiteeni. Eli onko pädillä ajavilla jonkinlainen "etu" puolellaan?

Tuo on niin äkkinäinen auto ja ratti on niin tarkka ohjain, että on tosi vaikeaa ajaa ratilla sulavasti. Lisäksi ratin kääntäminen on hitaampaa kuin tatin, joka on hetkessä äärilaidassa.

Oletko katsonut, ajaako ne tatti-kuskit Skid recovey force asetus päällä?
Esim. itse kokeilin kerran tuota täysin typerää ja luonnotonta asetusta Grand valleyssä DTM-Mersulla. Olin tasan 2 sekuntia nopeampi Skid recovery forsella kuin ilman...
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Saako tässä millain hankittua tuon formula gt:n kun ei sitä suoraankaan kaupan taida olla ja käytettynä ei ole vastaan luikkinut.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Saako tässä millain hankittua tuon formula gt:n kun ei sitä suoraankaan kaupan taida olla ja käytettynä ei ole vastaan luikkinut.
Taitaa löytyä tällä hetkellä Online Dealershipin valikoimasta 5 miljoonan krediitin hintaan. Muussa tapauksessa se tulee tuurilla vastaan käytettyjen autojen joukosta.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Kummalla Ferrarin F1:llä tykkäätte enemmämpi ajella? Kyllähän tuo 2007 ois suomalaisen silmissä kauniimpi, vaan tuo 2010 halvempi ja ei pahan näköinen sekään :)

Itselläni on nuo molemmat ja kyllä tuo F2007 sopii paremmin mulle. F10'n kulkee ihan mukavasti, mutta F2007 taitaa olla hieman nopeampi imo. Ja pitäähän jokaisella suomalaisella olla Räikkösen mestaruusauto. :D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Taitaa löytyä tällä hetkellä Online Dealershipin valikoimasta 5 miljoonan krediitin hintaan. Muussa tapauksessa se tulee tuurilla vastaan käytettyjen autojen joukosta.

Jeps pitää käydä sieltä luuppaamassa kiitoksia tiedosta
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Luin tuossa joku aamu vuodentakaisesta Pelaaja-lehdestä Yamauchin haastattelua, jossa herra sanoi yksinpelin olevan GT5:n ydin ja moninpelin olevan lähinnä kokemuksien jakamista, eikä niinkään "kilvanajoa kavereiden kanssa".

Lainaus ketjun ensimmäiseltä sivulta.Eiköhän tässä ole vastaus sen onlinen omituisuudelle?Tähän kai niitä onlinen tarkkailijoita tarvitaan.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Näin muistelen itsekin jostain lukeneeni. Vähän hassulta kyllä kuulostaa sinänsä, kun ei siellä yksinpelin puolella mitenkään ihmeemmin haastetta ole. Toisaalta kyllähän tuolla nettipelin puolella monikin voisi ymmärtää ettei se voittaminen ole ihan kaikki kaikessa. Voisi tulla vähän rennompia kisoja randomien kanssa..
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Ja jälleen pientä päivitystä tulossa:

We will be doing an October GT5 update in North America and Europe, planned for Oct. 27th. This will consist of:

1. Kart Space I/II of the DLC will become drivable with cars other than Karts in the online lounge and free run of Practice
2. Expanded restriction options for cars in the online lounge [Car Restrictions], [Performance Points], [Power], and [Car Model] regulations will be possible to set simultaneously.
3. Fix for issues in: Setting sheets, G25/27, resuming from pits in endurance races, TC car numbers and LSD settings, etc.
Many more minor adjustments have been made, but something like this.


Eli siis jo huomenna :) Hienoa että jaksavat kuunnella pelaajia ja parantaa peliä jatkuvasti.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Hienoa että jaksavat kuunnella pelaajia ja parantaa peliä jatkuvasti.
Siis missä näitä toivomuksia saa esittää ? Haluan vanhoja hyviä ratoja ja lisää kisoja urapuolelle A-Speciin ;)
 
Ylös Bottom