Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä (katso myös GT5-yhteisön keskustelut)

Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Kuuluu asiaan. Asennuksen jälkeenkin GT5 vielä purkaa sitä asennusdataa aina tarvittaessa. Jossain vaiheessa tuokin oletattavasti loppuu, kunhan kaikki data on saatu purettua.

Okei kiitos tiedosta :) Ajattelin jo että menikö asennus jotenki persiillee
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Toimiiko tällä hetkellä tuo nettipeli kun menen aulaan niin ei sieltä tule mitään huoneita ja kerran se jo jämähti koko paska ku aattelin jos odottamalla tulis???
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Jessus hakkasin tunnin verran tota Top Gear challengee. Mediumia missä vedää Elisellä. Kovat renkaat alla ja aivan yhtä tuskaa. Viidenneks pääsin ja se sai riittää et sai pronssin.

Abs ja traction control molemmat 1:llä muut pois päältä. Perä lähtee hiukan helposti alta. Haluan tietää onko joku päässy 1 siinä tai edes 2. Olenko vaan niin sunnuntaikuski.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Ny joku 4 tuntii takana, ja on kyl huikee peli! oon ajanu pelkästään Special Eventsejä, ja kaikista kultaa tähän asti:D ainut missä on ollu pakko laittaa ajo-avut päälle, oli TopGearin Lotus Elise kilpailu. tunnin koitin jauhaa ilman apuja, ja 6 oli paras sijoitus:) on se STIG kyl päälikkö vetämään, on nimittäin aikas herkkä pirssi toi Elise. ny oon levelil 12 ja rahaa on 455.953... perkele ku alkaa kädet jo pikkuhiljaa puutumaan:D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Jessus hakkasin tunnin verran tota Top Gear challengee. Mediumia missä vedää Elisellä. Kovat renkaat alla ja aivan yhtä tuskaa. Viidenneks pääsin ja se sai riittää et sai pronssin.

Abs ja traction control molemmat 1:llä muut pois päältä. Perä lähtee hiukan helposti alta. Haluan tietää onko joku päässy 1 siinä tai edes 2. Olenko vaan niin sunnuntaikuski.
Kaikista naurettavinta on se, että diskataan jos koskee yhteenkin tötsään tai vähän kovempaa kolahtaa toiseen autoon, mutta toisethan saa oikoa miten haluavat ja kilkata ympäri.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Toimiiko tällä hetkellä tuo nettipeli kun menen aulaan niin ei sieltä tule mitään huoneita ja kerran se jo jämähti koko paska ku aattelin jos odottamalla tulis???

Kokeilin itekin noin tunti sitten ja ensin pääsin yhteen huoneeseen sisään mutta itse kisa ei koskaan jostain syystä alkanut. Piti sitten sammuttaa koko peli että pääsi takaisin. Sen jälkeen tuo nettipeli on tehnyt mullakin tuota samaa.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Onkos kukaan saanut vielä siirrettyä PSP go mallista niitä autoja? Ja saakohan noita rahoja siirrettyä... on muuta "jörö" tullu kerättyä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

pakko sanoa että on vähän turhan helppo peli..(eteneminen siis) =( ostin alkuun civicin ja sen perään vanhan E-Typen. Näillä vein aikani kisoja kunnes huomasin että tilillä on 200000 kredittiä muutaman kisan jälkeen!
Nyt olen kai level 9 ja alla C63 amg, jossa 100000kreditin virit(660hp ja 1410kg). Tällä sitten ajetaan amateur-kisoja sellaisilla +40 sekuntia marginaaleilla voittoon. ei kiva.:mad:
Tämä kaikki siis tämän päivän aikana.

Hyvältä tuntuu silti ajaminen g25:lla! Varsinkin toka top gear challenge oli hauska!
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Siis mistä ihmeestä pääsee nettipeliin? :D Siis onko se my GT:stä lobby?

E: niin muutkaan ei ole päässyt?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Jessus hakkasin tunnin verran tota Top Gear challengee. Mediumia missä vedää Elisellä. Kovat renkaat alla ja aivan yhtä tuskaa. Viidenneks pääsin ja se sai riittää et sai pronssin.

Abs ja traction control molemmat 1:llä muut pois päältä. Perä lähtee hiukan helposti alta. Haluan tietää onko joku päässy 1 siinä tai edes 2. Olenko vaan niin sunnuntaikuski.

ite sain kovan tahkoamisen jälkeen itteni kakkoseks ja jäi vaan kaks sadasosaa paalulta.. =/ pakko mennä uudestaan ajamaan.. Ajan samoilla asetuksilla kuin sinä mutta traction control on minulla off. Rattina g25
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Saikos Prologuen autot siirrettyä tähän koko versioon?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Pahoittelut jos on kysytty aiemmin mutta minnekkä tuon koodin saa näpyttää jolla mie voitan sen Mersun ?(siis sen oikean auton)
 
Tämän haluaisin minäkin tietää, googlellakaan ei pikaisesti löytynyt tietoa.

E: Gtplanetin mukaan toimii vain arcadessa.. Mikähän järki siinäkin, jos asia näin on.

Ei toimi sielläkään ainakaa single racessa.

Btw, RS6 Audi on aika tappo vehjexkun virittää tappiin (+820hp).
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Tähän mennessä paras kisa tullut ajettua Top Gear radalla VW Samba busseilla, oli naurussa pidättelemistä kun 12 samanlaista rotiskoa radalla.

Itsekin tuli tälle naureskeltua kun aloin pelailemaan :D Todella mukavaa touhua :) Mutta siitä hommaattiin kulta ja nyt ajellaan Arcadessa Zonda R:llä Top Gear Test Trackia sladissa ympäri. :cool: On tämä vaan niin hieno peli.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Tuli just pelailtua peliä pari tuntia 3D:nä.
Kävin valikoista vaihtamassa 3D:n päälle, ja huolestuin heti kun valikoissa ei käytännössä ollut mitään 3D efektejä. Mutta kun ralli alkoi niin ei voinut muuta kun hymyillä. Ohjaamosta ajaessa 3D efekti on aivan loistava.

Top Gear challengen terroristivolkkari oli myös mielettömän hieno 3D:nä, ohjaamo on todella tilava, ja takapenkit näytti tyylikkäiltä. :)

Hienoin 3D peli mitä itse olen tähän mennessä pelannut/kokeillut.
3D pudottaa pelin 720p tilaan, mutta itse en juurikaan noteeraannut että grafiikan taso olisi erikoisemmin pudonnut.

Pelasin viisi tuntia peliä putkeen, josta kaksi tuntia 3D:nä, eikä käynyt yhtään silmille.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Ei näy mitään pelejä Lobbyssä? Jotain pielessä?

Älkää hämäntykö porukka noista liian helppo jutuista, gurut leveilee... Pronssit menee heittämällä, mutta kultaa tuskin tulee edes haettua kun kattelin paljonko jäin.

Järkky hyytymisiä tässä alussa? Varsinkin Garagessa, mielestäni asensin koko pelin ensin, vai tekeekö se optimointia vielä pitkäänkin?
 
pakko sanoa että on vähän turhan helppo peli..(eteneminen siis) =( ostin alkuun civicin ja sen perään vanhan E-Typen. Näillä vein aikani kisoja kunnes huomasin että tilillä on 200000 kredittiä muutaman kisan jälkeen!
Nyt olen kai level 9 ja alla C63 amg, jossa 100000kreditin virit(660hp ja 1410kg). Tällä sitten ajetaan amateur-kisoja sellaisilla +40 sekuntia marginaaleilla voittoon. ei kiva.:mad:
Tämä kaikki siis tämän päivän aikana.

Hyvältä tuntuu silti ajaminen g25:lla! Varsinkin toka top gear challenge oli hauska!

Ite oon 12 levelillä ja todella hidasta etenemistä jotenki nyt jo, ja ei meinaa pysyä AI:n perässä enää vaikka tehoa löytyy autoista. On vain vaatimukset semmosia jo et tarttis ostaa standardi autoja et sais tarpeeksi hyvän alle.

Ja käytettyjen autojen kauppaan ei oo kertaakaan tullu niit autoja joita kisoihin tarttis :/

B puoli oli todella turhauttavaa katseltavaa, ja yksinpelissä haluis kokoajan jotai uutta, mut kisat rajottaa ihan liikaa mitä autoja voi ottaa.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

*3D Hehkutusta*

GARGH! Pitääkö tässä alkaa tosissaan pohtia 3D-töllön ostamista. Kummallista ettei arvosteluissa ole pahemmin tuotu esille tätä ominaisuutta - etenkin jos 3D:n toteutus on parasta mitä tämän hetkisistä peleistä löytyy. :confused:
 
Ylös Bottom