Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Kokeile tuota jollakin kakkostilillä, ajat sille yhden auton auki ja lähetät kaverille, ja yrität tuota kikkailua. Teoriassa tuo voisi olla mahdollista, koska tuo onlinejakaminenhan on bugittanut jo aiemminkin tässä pelissä..
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Sä et ymmärtäny vissiin pointtia, siis en mä omia pelitiedostojani mihinkään lähetä vaan otan backupin omista pelitiedostoistani ja sen jälkeen ostan vaikka Ferrari F2007:n ja sendin sen kaverille.No, mulla meni sitten kaikki rahat ja kaveri sai formulan:eek: mutta ei hätää, mä otin backupit ja restoretan ne takas.Eikö mulla sitten oo taas fyrkat tallella ja kaverilla formula?

Tämä toimii, just kokeilin. Ostin kakkos accolla kokeeksi Lancer 1600 GSR '74 romun käytetyist, otin backupit. Lähetin ykkösaccolle jolla kävin lunastamassa auton. Tämän jälkeen kävin laittamassa backupit ennen auton antoa ja auto löytyy kakkosaccon tallista.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Jepu, testaillaan zpeedin kanssa tuota vielä, jahka pääsen töistä kotiin. Ainakin konsolin sisäisten käyttäjien kesken toimii, joten voihan sen sitten tarvittaessa tehdä 1. accolta 2. accolle, palauttaa 1. acco ja lähettää 2. accolla eteenpäin... auttanee sen formulan hommaamisessa ;)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Kyllä se toimii näemmä, lähetin just testiaccountille 12.5 miljoonan F1 Ferrarin.Testiacco sai pirssin ja mulla säily rahat:)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Jännä kyllä, että on jätetty tämmönen backportti peliin, mutta toisaalta tässä ei kai pelintekijä menetä mitään oikeaa rahaa oikealla rahalla ostettavien autojen merkeissä jne, joten mitä sitä suotta moiseen huomiotakaan kiinnittämään.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Jepu, testaillaan zpeedin kanssa tuota vielä, jahka pääsen töistä kotiin. Ainakin konsolin sisäisten käyttäjien kesken toimii, joten voihan sen sitten tarvittaessa tehdä 1. accolta 2. accolle, palauttaa 1. acco ja lähettää 2. accolla eteenpäin... auttanee sen formulan hommaamisessa ;)

Tässähän pystyy nyt X2010 omistaja sendimään kavereilleen sen auton:) Kelpais mullekkin, takas voin sendiä formula gran turismon:rolleyes:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Tossa vaan on se 1 gift per päivä rajoitus. Eli ei kovin nopeeta, jos haluaa rahaa tollee tehdä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Jeps, 1 gift/24 hours on rajoitus, mutta kyllä tuo silti helpottaa esim. formulan hankkimista. Itsehän sen ajattelin ostaa tässä huomenna tai ylihuomenna, mutta voihan sitä kavereille tarjoilla, mikäli haluavat..
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Uuuh oon hurahtanu iha täysin tohon Mazda 787b LeMans autoon. Aivan jumalaiset äänet, aivan uskomaton ajettavuus ja siihen päälle raaka ulkonäkö kruunaa kaiken! Moottorikin on tosielämässä massasta poikkeava Wankel-moottori mikä jo itsessään on mahtava seikka. :rolleyes: Tällä tulee kyllä Nyrreä kierrettyä satoja kertoja

304-2.jpg
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Ostaa pitää. 5,2miljoonaa kustantaa mutta on kyllä jokase krediiti arvone :rolleyes:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Zonda R irtoaa kyllä B-specistä palkintona (Ellen sitten lukenut vasta päikkäreiltä heränneenä väärin ja tuossa tarkoitettiin tuota 787B:tä.) :D

Joka tapauksessa, tuntuisi että B-specin palkintoautot olisivat parempia kuin A-spec.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Nimenomaan 787:sta oli puhe, Zondahan aukesi juu muistaakseni Professional-tason läpäsystä B-Specissä, vai mistä se nyt ikinä tulikaan. Samoten Toyota Minolta on ihan ehdoton palkintoauto, sillä pesee kyllä aika hienosti suurimman osan kisoista.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Minolta on myös ihan kova peli, mutta ei kyllä vedä vertoja tolle Mazdalle :) Zonda R:llä ajelin paljon ennen ton 787b:n ostoa. Kierrosajat oli Zondalla useita sekunteja huonompia kuin 787b:llä :)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Minä olen viime aikoina tunkannut vain b-speciä jostain syystä, mutta siinä Minolta ja Formula Gran Turismo on lyömättömiä. Tuossa endurance-kisoissa on hulvatonta kun häntäpään autot on parhaimmillaan -15 kierrosta takanapäin. :D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Nimenomaan 787:sta oli puhe, Zondahan aukesi juu muistaakseni Professional-tason läpäsystä B-Specissä, vai mistä se nyt ikinä tulikaan. Samoten Toyota Minolta on ihan ehdoton palkintoauto, sillä pesee kyllä aika hienosti suurimman osan kisoista.

Mistä tuon Minoltan saa palkinnoksi? Ilmeisesti se Formula Gran Turismo pitää myös ostaa, jotta voi sen formulakisan läpäistä. Vai saako sellaisen jostain palkinnoksi?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Mistä tuon Minoltan saa palkinnoksi? Ilmeisesti se Formula Gran Turismo pitää myös ostaa, jotta voi sen formulakisan läpäistä. Vai saako sellaisen jostain palkinnoksi?

Voitat A-Specin Extremessä Like the wind-kisat, niin saat Minoltan. Formula pitää ostaa, löytyy online dealershipistä ja voit ostaa sen, kun A-Spec-level on 24.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Minä olen viime aikoina tunkannut vain b-speciä jostain syystä, mutta siinä Minolta ja Formula Gran Turismo on lyömättömiä. Tuossa endurance-kisoissa on hulvatonta kun häntäpään autot on parhaimmillaan -15 kierrosta takanapäin. :D

Juuri nyt oma FGT on 125 kierrosta 2. tulevaa kuskia edellä Tsukuban 9h kisassa ja kisaa on vielä puoltoista tuntia jäljellä. Minusta tuossa ei vain ole mitään hulvatonta. Todella surkeaa ja laiskaa pelin suunnittelua kylläkin.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

B-Specistä saa yleensä enemmän expaa samasta kisasta, mutta tuntuu myös kierroksia olevan n. 1.5-kertanen määrä A-Speciin verrattuna.
 
Ylös Bottom