Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Mites nää 9h jne pitkät endurancet A-speceis? Ei vissiikää saa tallennettua vaa pitää huudattaa konsolia yhtämittaa päällä niiden ajan. Jossain oli julkkarin aikoihin juttua että pidempiin Enduranceihin A-specissä saisi B-spec kuskin ajamaan välillä jotta voi itse huilata? Sinänsä olis iha hieno ominaisuus. Ei jaksais millää ajella 9h kisojakaa itse :)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Mites nää 9h jne pitkät endurancet A-speceis? Ei vissiikää saa tallennettua vaa pitää huudattaa konsolia yhtämittaa päällä niiden ajan. Jossain oli julkkarin aikoihin juttua että pidempiin Enduranceihin A-specissä saisi B-spec kuskin ajamaan välillä jotta voi itse huilata? Sinänsä olis iha hieno ominaisuus. Ei jaksais millää ajella 9h kisojakaa itse :)

Yksin ajelet ja ei voi tallentaa kesken. Olisi ollut helppo toteuttaa mutta yksi HV lisää pelaajille:mad:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Yksin ajelet ja ei voi tallentaa kesken. Olisi ollut helppo toteuttaa mutta yksi HV lisää pelaajille:mad:

Jääpä kyllä siis omalta osalta ajamatta noi Endurancet. Tuon Grand Valley 300km ajelin jonkinaika sitten, olisko ollu 60 kierrosta ja kesti vajaa 2h. Otti melko koville sekin köröttely jo joten kauhulla ajattelee noita 9h ja pidempii kisoi
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Tietääkö joku mikä systeemi tossa on pystyykö auton myymään vai ei? :confused:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Tietääkö joku mikä systeemi tossa on pystyykö auton myymään vai ei? :confused:

Jotkut autot pystyy myymään, mutta ei kaikkia. Kalliimpia autoja ei yleensä voi myydä ja välttämättä jotain konsepti autoja ei voi myöskään myydä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Jotkut autot pystyy myymään, mutta ei kaikkia. Kalliimpia autoja ei yleensä voi myydä ja välttämättä jotain konsepti autoja ei voi myöskään myydä.

Juu.. Huomasinkin ton jo että kalliimpia autoja ei pysty myymään. :rolleyes:
Ajattelin vaan kun noita autoja saa "nyt" ilmaseks niin millä olis paras hommata rahaa.. mutta eipä taida saada mistään jotain milliä. :D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Minä olen viime aikoina tunkannut vain b-speciä jostain syystä, mutta siinä Minolta ja Formula Gran Turismo on lyömättömiä. Tuossa endurance-kisoissa on hulvatonta kun häntäpään autot on parhaimmillaan -15 kierrosta takanapäin. :D

255 kierrosta voitin toisiksitulijaa tsukuban 9h kisassa.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

20 miljoonaa on näköjään maksimimäärä, mitä peli antaa kerätä rahaa.Äsken just sain yli 20 miljoonaa, niin tuli ilmoitus maksimimäärästä:mad:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Mä alan turhautumaan. Itsellä oli hyvä fiilis ennen tuota 30 leveliä. Mutta sitten kun sen saavutin alkoi alamäki. Kun tuntuu siltä että 100% pelin läpäiseminen kaatui tuohon Sebastian Vettel Challengeen. Onhan siellä tietenki 24 tunnin kisoja, mutta ne ei vaadi niinkään taitoa vaan kestävyyttä. Ja onnistun kyllä siinä. Pitää vaan sitä ennen päästä toi haaste läpi. Se haaste syö kyllä motivaatiota kun tuntuu mahdottomalta
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

20 miljoonaa on näköjään maksimimäärä, mitä peli antaa kerätä rahaa.Äsken just sain yli 20 miljoonaa, niin tuli ilmoitus maksimimäärästä:mad:

On se niin väärin, ens ajat tie sonnalla 20 milliä ja tommosen ovat kehdanneet laittaa katoksi. Eikö 900 biljoonaa ois parempi kun kerran jätkät jaksaa ajaa?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

On se niin väärin, ens ajat tie sonnalla 20 milliä ja tommosen ovat kehdanneet laittaa katoksi. Eikö 900 biljoonaa ois parempi kun kerran jätkät jaksaa ajaa?

Onhan tuo aika omituista, eikö kalleimmat autotkin maksa 15 000 000+....? Luulis että joku pelivara sallitaan tililläkin.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Nythän toi raha on menettäny merkityksensä, kiitos backup -kikkailun.Äskenkin ostin käytetyistä sen chaparralin vai mikä se oli, maksoi jotain 14 miljoonaa.Onneksi ei menny rahaa yhtään eli kaikki 20 milliä on tallella:) plussana tietty helpot B-specin historic voitot;)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

sori tyhmyyttäni mut osaisko joku selittää mitä tos backup kikas pitää tehä ku en itte oo tajunnu
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Nythän toi raha on menettäny merkityksensä, kiitos backup -kikkailun.Äskenkin ostin käytetyistä sen chaparralin vai mikä se oli, maksoi jotain 14 miljoonaa.Onneksi ei menny rahaa yhtään eli kaikki 20 milliä on tallella:) plussana tietty helpot B-specin historic voitot;)

menee aika hyvin pelin tarkoitus jos sitä alkaa koko ajan käyttämään
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Mitenkäs paljon porukka on ajellu GT5sta? Itellä on vaan joku 8000km ajettuna, mut oon nähny jonku kenel oli yli 90tkm takana. Itelle ei mee jakeluu miten joku on ehtiny niin paljon ees ajamaan :D tarkottaa siis jos 24pvä marraskuuta peli julkastiin ni peli ollu 46pvä ulkona eli on tarvinnu ajaa noin 2000km/päivä. Onko siis kyseessä joku glitchi, vai onko porukka oikeesti tahkonu vaa noi paljo peliä. Ja tiedän, B-Spec ajoistakin kertyy kilometrit. 90tkm on silti huima määrä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Jaa-a en osaa nyt sanoa, mutta sain juuri vähän aikaa sitten sen autobahn trophyn, joten jotain siihen suuntaan.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Yli 93tkm ajettu, Game Progress 99%. Ainoa ajamaton kisa molemmilla speceillä on Nürburgring 24h.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Kyllähän tuossa kertyy noita kilometrejä itsellä taitaa tulla kohta puoliin 70tkm täyteen ja en edes pelaa joka päivä. Ei kai tuossa mitään glitchiä ole, eiköhän kerry ihan hyvin noita kilsoja muutenkin jos b specciä ajattaa ja pelailee itse myös.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Mikä ihmeen tarkoitus niillä My Homen profiilisivulla lisensseistä saatujen pokaalien alla olevilla kypärän ja auton kuvilla on ja millä logiikalla ne toimii?
Joskus niissä harmaana olevien kypärien tilalla on näkyny B-kuskien kypärät ja niistä on päässyt tarkastelemaan ko. kuskin statusta. Samoin niiden autoikonien tilalla näkyy joskus jotain tallissa olevia autoja, mutta useimmiten nuo ovat tosiaan harmaina eikä niistä voi valita yhtään mitään.
 
Ylös Bottom