Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 Prologue -apu

Vastaus: Gran Turismo 5 Prologue -apu

Sain joululahjana tollasen driving force gt ratin, ratti toimi pari päivää hyvin mut sitten alko jarru jäädä laahaamaan. No minä pistin ratin takasi pakettiin ja palautin kauppaan sain sieltä vaihdossa samanlaisen. No sillä pelasin taas pari päivää gran turismo 5 prologueta niin sitten jäi taas laahaamaan, otin vaan sen polkimista rattiin tulevan johon irti ja laitoin takaisin. Sen jälkeen on toiminut ratti erinomaisesti. :) Sitemmin olen huomannut että lähes aina kun pelaan kaksin peliä GT5P:ssa, niin sen jälkeen alkaa jarru laahata. Mut onneksi se selviää johon irroittamalla. :D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Prologue -apu

Sain joululahjana tollasen driving force gt ratin, ratti toimi pari päivää hyvin mut sitten alko jarru jäädä laahaamaan. No minä pistin ratin takasi pakettiin ja palautin kauppaan sain sieltä vaihdossa samanlaisen. No sillä pelasin taas pari päivää gran turismo 5 prologueta niin sitten jäi taas laahaamaan, otin vaan sen polkimista rattiin tulevan johon irti ja laitoin takaisin. Sen jälkeen on toiminut ratti erinomaisesti. :) Sitemmin olen huomannut että lähes aina kun pelaan kaksin peliä GT5P:ssa, niin sen jälkeen alkaa jarru laahata. Mut onneksi se selviää johon irroittamalla. :D
Mulla aivan samanlainen ongelma!! En ole vielä ehtinyt käydä vaihtamassa sitä elikkäs testaan vielä jos se lähtee noin toimimaan:rolleyes:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Prologue -apu

ei tästä tuu mitää :D

Tuned Corvetella ja Amusella nyt koittanu s7 ja s10, mut pystyn kamppailee sijoista 11-12, 12:sta pääsee helposti mut seuraavasta sijasta taistelen ihan tosisaan ja sen edel oleviin ei ole toivoakaan päästä lähellekkään :S

Pitkillä suorilla ei kiihtyvyyttä riitä alkuunkaan ja jään niissä niin paljon et ei paljoa auta vaik kymmenyksen pari sais mutkis kiinni...
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Prologue -apu

Itselläni ei kestänyt hermo noiden kisojen kanssa, joten laitoin fysiikat Standardille ja laakista palkintopallille.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Prologue -apu

ei tästä tuu mitää :D

Tuned Corvetella ja Amusella nyt koittanu s7 ja s10, mut pystyn kamppailee sijoista 11-12, 12:sta pääsee helposti mut seuraavasta sijasta taistelen ihan tosisaan ja sen edel oleviin ei ole toivoakaan päästä lähellekkään :S

Pitkillä suorilla ei kiihtyvyyttä riitä alkuunkaan ja jään niissä niin paljon et ei paljoa auta vaik kymmenyksen pari sais mutkis kiinni...

Ootas huomiseen tai siis tänään käyn kurkkaisemassa mitä ne kisat oli.
Mutta se S10 pitäis onnistua kyllä Corvette Z06 / Tuned autolla ja noi säädöt on sinne päin mitä olen edellisellä sivulla maininnut, mutta alusta vois olla jäykempikin.Ajettiin meinaa onlinessä kyseisellä radalla kisaa ja tolla autolla.

Siinä S10 tais olla niin että alussa tuntui ettei ketään saa kiinne, mutta kyllä se siitä.
S7 en muista ensinkään, joten katson ne kisat mitä ne oli ja palataan asiaan....
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Prologue -apu

S7 -kisa oli tutumpi jotenkin paremmin muistissa eli S7 kisaa auto Corvette Z06 / Tuned.
Säädöt johonkin tähän suuntaan ( aikani ei riittänyt täys testiin ).

Ekaksi paino minimiin ja sitten tehoa pois, jotta PP raja on sallittu.
Airodynamics jätin testi ajan puutteen vuoksi liiemmin kokeilematta eli 14 / 26
Ride Height -10 ja -10 ( ehkä vois olla -10 ja -9 ).
Spring rate 9 ja 8.
Damper 8 ja 8
Camber Angle joko elä koske tai ( testasin hätäseen 1.0 ja 0.5 )
Toe jäi testaamatta.
Brake 9 ja 5 ( eli etu painoiset näin autosi pysähtyy, kun jarrut etupainoiset ).
Traction controll off.
ABS 1.
Vaihdelaatikko:
Final Gear 4.500
1- 85, 2- 120, 3 -165, 4- 205, 5- 255 ja 6- 357 ( näitä voit hakea ja säätää sitten mieleiseksi koitin kiireissäni löytää sopivat vaihde välit ).

Ajo vikki:
Aja mahdollisimman paljon 3 vaihteella Fuji radan mutkia käytä harvoin 2 ja ykköstä älä käytä lähdön jälkeen ollenkaan.

Kisassa tuntuu tapahtuvan enemmän jossain 3.5 -4-5 kierroksilla eli silloin pääset monista ohitse.Ehkä näihin säätöihin jollain huippu kuskilla saattais olla paremmat vinkit mutta pitäis onnistua S7 -kisa.S10 katson myöhemmin...
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Prologue -apu

Kiitoksia, on ajokaukalo maalauksessa osina tos lattialla, mut huomenna/ylihuomenna kun maali on kuivunut niin täytyy testailla.

ykköstä oon siel jyrkäs mutkas käyttäny ja kakkosellekki aika herkästi, et siin voi yks syy olla, täytyy testailla :)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Prologue -apu

S7 -kisa oli tutumpi jotenkin paremmin muistissa eli S7 kisaa auto Corvette Z06 / Tuned.
Säädöt johonkin tähän suuntaan ( aikani ei riittänyt täys testiin ).

Pakko tulla kiittämään kyllä nyt..

Eka aattelin et testaan sun säädöt, pääsin sijalle 7 olin jo et "jes kyl tää tästä", sit aattelin et toisel kertaa koitan sun neuvoas myös, eli aja kolmosella...tadaa, laakista kakkoseks ja läpäsy..

eli KIITOS!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 5 Prologue -apu

kyllä se ratti alko toimimaan nyt hyvin :) kaikissa nyt päästy palkinto sijoille mutta pakko yrittää voittaa kaikki :D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Prologue -apu

S10 kisa pitäis mennä samalla autolla eli Corvette Z06 / Tuned, mutta jotain pientä muutosta noihin "fuji" säätöihin olisi tehtävä.Pari sivua taaempana on jotain hahmotelmaa ja joku tais niillä päästä palkinto sijoituksillekin ja taas osa on ajanut Clio Tunedilla ja Amusella, mutta mulle ei kyseiset autot istu ollenkaan.

Voin kyllä joku päivä katsoa säätöjä, mutta en takaa mikä päivä ehdin ( ehkä vasta viikonloppuna ).
Mutta omaa ajotapaa voi yrittää muuttaa eli esim. niiden vaihteiden käyttöä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Prologue -apu

Jos ei muuten tunnu menevän kentät läpi niin ainut säätö mitä tarvii tehä on Driving Psysics = Standard

Ton kun laittaa ni auto menee ku kiskoilla ja varma voitto tulee..
 
Ylös Bottom