Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
millä autolla ootte päässy läpi kisat S7 ja S10? ihan mahdottoman tuntuset :/ aina jotai minuutin peräs kärjestä....
Mä kuittasin kultaa noista Amuse 2000:lla. Muutamalla autolla testasin ennen kuin tuota Amusea tajusin kokeilla...
muutikko mitään säätöjä? vai vedikkö ihan vakio amusella?
Nykyaikana kaikki pitää saada läpi 3 sekunnissa nyybit?... Pennuilla enää mtn. itse yrittämisen riemua...
nm. Kokenut enkä kellekkään enää ewö mtn. säätö ohjeita antava 34v. jäärä!
Nim.merk. itse haen omat säätöni AJAN (jopa 10h per auto/rata) kanssa...
Wituttaa jo noi säätöohjeita metsästävät ja best setuppeja vonkuavat sunnuntai ajelijat...
Menkää niitä ritkereisereitänne kurvailemaan!!!
joo. mut mikä on otsikkona "ps3 peliapu" eikö silloon oo pelkästään normaalia et kysytään apuja jos ei meinaa onnistua?
Mistä löydän peliin tallennuksen missä ovat vaikka kaikki autot valmiina ja miljardeja rahaa, että voi ostaa bensaa ja raketteja autoihin?
Alkaa vituttamaan tuo S10-kisa kun en millään pääse läpi
Raketeilla meinaan ampua Hiikerin tapaiset aasit (perästä päin tieysti koska ohikaan en pääse) jotka tulevat tänne Prologue apu-ketjuun leuhkimaan omilla ajotaidoilla ja miten itse on löytänyt oikeat säädöt autoihin. Hommaa itsellesi emäntä niin ei tarvii 10h kokeilla säätöjä joka kisaan ja todeta sen jälkeen mitkä osuvat parhaiten kohdalleen.
Kun tuntuu kerran olevan jo kunnon säädöt rataan kuin rataan niin miksi et jaa omaasi tietoa muille ketkä eivät ole niin hyviä ajamaan kuin sinä?
Ja kertokaa myöskin miten asennan sen tallennuksen pleikkariin! Vai pitääkö sitäkin itse kokeilla useampia tunteja milloin alkaa pelittää???
Mistä löydän peliin tallennuksen missä ovat vaikka kaikki autot valmiina ja miljardeja rahaa, että voi ostaa bensaa ja raketteja autoihin?
Ja kertokaa myöskin miten asennan sen tallennuksen pleikkariin! Vai pitääkö sitäkin itse kokeilla useampia tunteja milloin alkaa pelittää???
Vähän hakusessa mutta koitan vastailla miten nyt ymmärsin...pahoittelen.
Pelin tallennus löytyy mankelin alkuvalikosta eli suomeksi ainankin Tiedon tallennustyökalu.
Ruksilla sisään ja näin näet kaikki peliesi tallennukset, sitten kun painat jonkun pelin kohdalla kolmiota niin tulee seuraavat valinnat:
Kopioi > USB -muistitikulle (suosittelen jos vain peli antaa tallentaa, koska jos PS3 joskus hajoaa..),
Poisto ( poistaa kokopelin lopullisesti)
ja Info.
GT omat ostamasi autot löytyy Garage -valikosta ja ton oikealta puolelta löydät autojen osta paikan.
Bensaa ja raketteja ei voi ostaa, eikä myöskään tässä prologeussa viritysosiakaan ainoastaan autoja voi ostaa ja säätää tehoa, painoa, alustaa ym.
GT peli tallentaa peli tietosi automaattisesti PS3, jollet ole vaihtanut manuaali tallennukseen tuolta GT options -valikosta.
En muista S 10 kisaa enää mikä se oli ja mikä tehoraja.
Sen muistan että itse ajoin Z06 / Tuned autolla ja sen verran muistan että pienet säädöt tein hätäseen.
Valitettavasti en enää muista kunnolla säätöjäni.
Eli paino(weight) lähes minimiin ja ton jälkeen renkaat (Tyres R2 toden näköisesti) ja tämän jälkeen tehon säätö (Power) niin ettei PP -raja ylittynyt (ehkä jotain 420-450 en takaa).
Airodynamics en en muista koskinko ensinkään silloin.Tämä vaikuttaa myös PP -rajaan.
maavara (Ride Height) lähes minimiin,
alustaa jäykemmäksi (spring rate) ehkä oli 5 ja 4 suhde.
Damper 4 ja 4.
jarrut (brake) eteen enemmän kuin taakse näin auto pysähtyy parhaiten, niin kuin oikeissakin autoissa etujarruilla esim. 9 ja 6 suhde.
Traction controll off eli pois päältä (syö tehoja).
ABS ykkösellä.
Vaihdelaatikkoa kannattaa säätää niin että huippu nopeutta paljon pois tossa autossa tais olla aika huima.
Tätä vaihdelaatiko pykälien säätö arvoja en uskalla tarjota.Saatan saada haukut niskaan.Ois mulla jotain hajua niistäkin.
Voi olla että näistä säädöistä tulee muutenkin sanomista, mutta siinä on jotain hahmotelmaa.
pitää vissii poistaa tuo save ku on menny pelin läpitte jos haluu alottaa pelin alusta? vois melkeen alottaa hakkaan toisilla autoilla läpitte ku ei tos oo enää mtn saavutettavaa ku on menny S sarjanki läpi