Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 Prologue -apu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gkTxJy19pd2
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gran Turismo 5 Proloque apu

Kertokees siihen yhden kierroksen F-40 kisaan säädöt, oon kokeillu sitä jo ihan liian kauan, eikä tee miel enää pelata, mitenkä ei peli onnistu vaikka säädöt ois mitkä! :mad:

Pahan kysymyksen heitit.
Minä en valitettavasti muista ton laitteen säätöjä, muuten olisin ne heittänyt kehiin ja ne säädöt jotka mulla oli ja tatilla ajoin pääsin hopealle.
Sen vaan muistan, että oli vaikein kisa ja alku mutkat todella tärkeitä saada rytmi päälle ja päästä puikkelehtimaan niissä mutkissa tyylikkäästi ohitse.

Toivottavasti joku viisaampi heittäis sinulle vastauksen tänne tai privaan.

nuilla säädöillä pääsin ite läpi ton viimein :;) kiitos paljon. vaikkakin kyllä siitä huolimatta saa aika kovaa taistella siitä pokaalista :)

No hyvä.
Kisa olisi kenties helpottunut jos olisin ne vaihdelaatikon säädöt heittänyt, mutta ois pitänyt jo itse testatakin.Noi säädöt olivat aika hahmotelmaa, mutta...

pitää vissii poistaa tuo save ku on menny pelin läpitte jos haluu alottaa pelin alusta? vois melkeen alottaa hakkaan toisilla autoilla läpitte ku ei tos oo enää mtn saavutettavaa ku on menny S sarjanki läpi :P

Joo jos meinaat hurjana aloittaa alusta, niin savet on poistettava.
Itse en lähtisi moiseen taisteltuani pokaalit, kaikki autot ja rahat.
Niitä autoja on kuitenkin jonkin verran ja osa aika hinnakkaitakin, joten rahaa joutuu aika lailla keräämään jotta kaikki autot saa itselleen ostettua.

Suosittelisin ennemmin saavuttamallasi/ ostamillasi autoilla ajamaan time ja netti kisoja hakemaan niissä hyviä sijoituksia ja kisoja.

No hyvä.
Kisa olisi kenties helpottunut jos olisin ne vaihdelaatikon säädöt heittänyt, mutta ois pitänyt jo itse testatakin.Noi säädöt olivat aika hahmotelmaa, mutta...

Joo jos meinaat hurjana aloittaa alusta, niin savet on poistettava.
Itse en lähtisi moiseen taisteltuani pokaalit, kaikki autot ja rahat.
Niitä autoja on kuitenkin jonkin verran ja osa aika hinnakkaitakin, joten rahaa joutuu aika lailla keräämään jotta kaikki autot saa itselleen ostettua.

Suosittelisin ennemmin saavuttamallasi/ ostamillasi autoilla ajamaan time ja netti kisoja hakemaan niissä hyviä sijoituksia ja kisoja.

niinno emmä tiä mitä mä enää rahallakaa teen ku omistan jko ton F1. :D

Mikähän lienee syynä, kun yrittää pävittää peliä, jotta voisi pelata verkossa, niin puolessa välissä tekee tiltin lautakselle? Ei enää jaksa pelata, kun on kaikki saavutettu, niin pitää yritää verkossa pelata... :)

Jos yhtään olet näitä GT5 triidejä silmäillyt niin samaa tekee kaikilla, vaikka latauspalkki aina alkaa alusta, niin se jollain tasolla pitää hallussa jo ladatun datan, eli uutta putkeen vaan kunnes lataus valmistuu.

GT5 topicista:
Minkähän takia en pääse muuttamaan 720p/1080i tilaa tuolta Prologuen optionssista? Muuten komeaa peliä rumentaa melkoisesti nuo kaameat sahalaidat, ajattelin että olisko tuosta apua.
Ei resoa pysty pelistä käsin muuttamaan, peli valitsee itse resonsa joko 720 tai 1080 sen mukaan mikä on "työpöydän" kooksi valittu, siis konsolin näyttöasetuksista.

Viittiskö joku kertoa kuinka pääsee ajamaan kaikki merkkiluokkien kisat? C, B, A, S on ajettu, jokaisesta kultainen pokaali ja silti osa merkkiluokista on vaan harmaana!?

Viittiskö joku kertoa kuinka pääsee ajamaan kaikki merkkiluokkien kisat? C, B, A, S on ajettu, jokaisesta kultainen pokaali ja silti osa merkkiluokista on vaan harmaana!?

Kaikille merkeille ei ole omia kisoja.

Pitää olla kyseiseen kisaan kelpaaa auto käytössä..

Hei onko tähän keinoja?:o Rattini on siis Logitech driving force pro....

Paina ratista R3 + R1 + select yhtä aikaa 4 kertaa, tuntuu helpottavan hitusen. Sitten on vielä yksi merkittävä ajan parannus säätö: Active Steering strong-asentoon ja päävalikosta ratin säädöistä kanssa.

Paina ratista R3 + R1 + select yhtä aikaa 4 kertaa, tuntuu helpottavan hitusen. Sitten on vielä yksi merkittävä ajan parannus säätö: Active Steering strong-asentoon ja päävalikosta ratin säädöistä kanssa.

Mitäs toi näppäinyhdistelmä tekee? (toimiiko myös DFGT:ssä?)

ja ite otin active steeringin pois kun muuten ei tullu pelistä mitään

Vastaus: GT5 prologue.

Milläs autolla ois hyvä ajaa se kaikista viiminen S-sarjan kisa?

Näin ilman katsomatta onko se viimeinen kisa S10? vai mikä? en muista on niin kauan siitä kun pelasin noi läpi.
Mutta jos S10 lue edelliseltä sivulta minun viimeinen juttu se auttoi ainankin jotain pelaajaa...auton säädöt on vain juttuun "pinta" raapaistu eli sellaiset että siitä saa alustavan avun ja kenties niillä palkinto sijoituksille suoraan.

Vastaus: GT5 prologue.

Näin ilman katsomatta onko se viimeinen kisa S10? vai mikä? en muista on niin kauan siitä kun pelasin noi läpi.
Mutta jos S10 lue edelliseltä sivulta minun viimeinen juttu se auttoi ainankin jotain pelaajaa...auton säädöt on vain juttuun "pinta" raapaistu eli sellaiset että siitä saa alustavan avun ja kenties niillä palkinto sijoituksille suoraan.
Noi asetukset toimii mutta... nyt sitte alko ohjain ongelamt -.- Jarru poljin on niin herkkä että kun jarrutan ja päästän irti niin se jaa about millin tuhannesosan hirttämään ja vaikuttaa ajoon hirveästi. Sitten normi ohjaimella kun yritän niin ohjaus ei toimi... asetuksia olen säädellyt mutta ei toimi :s Jollakin tietoa jompaan kumpaan ongelmaan?

Vastaus: Gran Turismo 5 Prologue -apu

Ite oon s10 ajanu läpi tuned corvetella (ratilla) ja tuned elisellä (Padillä)..
Mullaki on joskus jäänu driving force gt;llä jarru laahaamaan, pelin/konsolin uudelleen käynnistäminen on ratkassu ongelma mulla muutaman kerran..

Vastaus: Gran Turismo 5 Prologue -apu

Noh, sain sen normi ohjaimen pelittämään ja pääsin siinä kisassa 3.. Pitää käydä vaihtamassa ratti uuteen kun jouluksi sen hankin.

Ylös Bottom