Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onko joku keino tallentaa noita autojen asetuksia? Voi olla että olen puusilmä...
Ne tallentuvat automaattisesti kun poistut "quick tune" säätövalikosta. Peli taitaa tosin kysyä haluatko tallentaa tms. Joka autollehan voi tallentaa kolme eri asetusta, ylimpänä valikossa saa valittaa haluaako asetukset kirjaimen a, b tai c alle.
Pahoittelut sekavista ohjeista...
Ei muuta kun menet muiden autojen imuun ja imusta ohi, sitte taas seuraavan auton imuun jne. Sillain melkein ainoa keino päästä läpi.
Olisinkohan ajanu ite Nissan GT-R:llä tuon kisan, teho kuiteski ratkasee aika paljo tuossa kisassa.
millä autolla ootte päässy läpi kisat S7 ja S10? ihan mahdottoman tuntuset :/ aina jotai minuutin peräs kärjestä....
Itelle oli kaikkein vaikeimmat kisat S7 ja S10...sit ostin tuned/corveten ja pääsin eka yrityksellä S7:n 1 sijalle ja sit S10 pääsin kakkoseks helv.. moisen säätämisen ja kiroomisen jälkeen
Vetellä mä ainaki noot läpäsin
tekeekö muuten tolla millin arvosella citroen GT:llä yhtään mitään (onnii paljo potkua ettei sillä saa osallistua mihinkää S sarjan kisoihin ees)? tai sit sillä formulalla?
millää helevetin veteellä? x))
Mamelukki: S7:n ja S10:n läpäiseminen onnistuu mielestäni helpoiten Renaul Clio Tuned:lla. Itse löysin GTPlanetista autoon hyvät säädöt ja niiden avulla läpäisin kyseiset kisat ensimmäisellä yrityksellä.