Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 Prologue -apu

Vastaus: Gran Turismo 5 Proloque apu

Jep Lotus Elise 111r tuned, en säätäny muuta ku paino pois ja tehonlisäykset täysille.... Jokunen päivä tossa s10 meni, mut kyllä se onnistuu.


Mä pelasin nuo läpi tuned corvetella. Mulla tuo s7 meni kohtuu helposti läpi, mutta tässä vinkkiä s10 rataan.
S10 oli mun mielestä vaikein eli se Japani rata. Muistaakseni laitoin downforcea aika reilusti. Toisen mutkan jälkeen kannattaa aina käyttää sitä temppua, että ajaa nurmikon läpi, niin voittaa monta sekuntia vaikka tuleekin se penalty. Radalla on aika vaikea ohitella mutkissa (ja eritoten riskialtista niiden fucking penaltyjen takia), joten itse odottelin aina suoria, joissa voi sitten mennä imusta ohi. Viimeisellä kierroksella voi vielä aivan vikan "tiukan" oikea vasen mutkan oikoa, niin silleen pääsin kolmanneksi. Tietsikka autot ei pääse siinä helposti ohi vaikka sen penaltyn saakin. Niitä voi estää ohittamasta sinua. Tämä ei siis toimi silloin jos olet esim. kymmenentenä, koska vaikka pääset parista autosta ohi ja pidät niitä takanasi, niin edessä olevat autot saa silloin liikaa etumatkaa.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Proloque apu

Hong Kong storesta ostettu peli ja pelattu jo aikapäiviä sitten "läpi"....ladattu se ending moviekin mutta ei mitään tietoa mistään tuned autoista eikä formulasta :confused:
Eli mitä pitää tehdä että näitä saa?

Olen pelannut pelin läpi euro nikillä enkä sillä hong kong nikillä....voisiko syy olla tässä?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Proloque apu

Hong Kong storesta ostettu peli ja pelattu jo aikapäiviä sitten "läpi"....ladattu se ending moviekin mutta ei mitään tietoa mistään tuned autoista eikä formulasta :confused:
Eli mitä pitää tehdä että näitä saa?

Olen pelannut pelin läpi euro nikillä enkä sillä hong kong nikillä....voisiko syy olla tässä?
Anyone?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Proloque apu

Oliko tuossa ohjaamonäkymä mukana, kuten takakannessa näkyy?

tai enkö ole vielä sohinut vain oikeaa nappulaa :)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Proloque apu

Oliko tuossa ohjaamonäkymä mukana, kuten takakannessa näkyy?

tai enkö ole vielä sohinut vain oikeaa nappulaa :)
On siinä ohjaamonäkymä. Jos et ole vaihtanut näppäinasetuksia niin silloin kuvakulmaa voi vaihtaa SELECT -nappulasta. Monia eri kuvakulmia löytyy.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Proloque apu

Hong Kong storesta ostettu peli ja pelattu jo aikapäiviä sitten "läpi"....ladattu se ending moviekin mutta ei mitään tietoa mistään tuned autoista eikä formulasta :confused:
Eli mitä pitää tehdä että näitä saa?

Olen pelannut pelin läpi euro nikillä enkä sillä hong kong nikillä....voisiko syy olla tässä?

Ei kai auta kuin odotella spec2 päivitystä honkong versioon tai jos ko. päivitys on tullut niin ladata ja asentaa se. Google kertonee josko ko. päivitys on jo olemassa. Ainakin japaniversioon on päivitys tullut. Päivityksen asentaminen nollaa pelitilanteet, eli pitää pelata uusiksi s-kisat auki, että tuunaus avautuu.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Proloque apu

Olen tahkonnut 4 päivää S10 eikä tulos ole ollut 8 parempi.
Mutkissa pääsen ohi, mutta suoralla kaikki menevät uudelleen heittämällä ohi.

Voisiko joku selventää tämän Quick Tune valikon alta löytyvät termit ja mihin ne vaikuttaa?

Tosin sen verran tiedän, että Power, Weight, Tyres, Brake Balance, Traction Control, ABS ja Transmission on selvät, sekä sen mihin ne vaikuttavat.

Näistä en tiedä:
Aerodynamics
Ride Height
Spin Rate
Damper
Toe
Camper Angle
Torgue Distribution
Max. Turning Angle
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Proloque apu

Olen tahkonnut 4 päivää S10 eikä tulos ole ollut 8 parempi.
Mutkissa pääsen ohi, mutta suoralla kaikki menevät uudelleen heittämällä ohi.

Voisiko joku selventää tämän Quick Tune valikon alta löytyvät termit ja mihin ne vaikuttaa?

Tosin sen verran tiedän, että Power, Weight, Tyres, Brake Balance, Traction Control, ABS ja Transmission on selvät, sekä sen mihin ne vaikuttavat.

Näistä en tiedä:
Aerodynamics
Ride Height
Spin Rate
Damper
Toe
Camper Angle
Torgue Distribution
Max. Turning Angle

Näin ensimmäiseksi varmaan kannattaisi laittaa Aerodynamiikkaa vähemmälle, jolloin ilman vastus pienenee suorilla, mutta mutkissa menetät sitten pitoa josta sulla ei ilmeisesti ollut puutetta;)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Proloque apu

Olen tahkonnut 4 päivää S10 eikä tulos ole ollut 8 parempi.
Mutkissa pääsen ohi, mutta suoralla kaikki menevät uudelleen heittämällä ohi.

Voisiko joku selventää tämän Quick Tune valikon alta löytyvät termit ja mihin ne vaikuttaa?

Tosin sen verran tiedän, että Power, Weight, Tyres, Brake Balance, Traction Control, ABS ja Transmission on selvät, sekä sen mihin ne vaikuttavat.

Näistä en tiedä:
Aerodynamics
Ride Height
Spin Rate
Damper
Toe
Camper Angle
Torgue Distribution
Max. Turning Angle

itte taistelin tuon saman kisan kanssa.. lopulta ostin corveten gran turismo shopista ja säädin sen silleen et kääntyminen ja jarrutus oli maksimissa, tehot ja paino sen verta pienemmäks... voitto tuli suht.helposti
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Proloque apu

itte taistelin tuon saman kisan kanssa.. lopulta ostin corveten gran turismo shopista ja säädin sen silleen et kääntyminen ja jarrutus oli maksimissa, tehot ja paino sen verta pienemmäks... voitto tuli suht.helposti

Vielä jos kysäsis, mistä sitä kääntymistä säädetään?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Proloque apu

tarkoittanee varmaan turning angle säätöä quick tune valikossa.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Proloque apu

Vielä jos kysäsis, mistä sitä kääntymistä säädetään?

siinä oikeessa reunassa on ne viivat ku kertoo huippunopeuden,kiihtyvyyden,jarrutuksen ja kääntymisen.... itte säädin ensin noi silleen et jarrutus ja kääntymis "viiva" tuli mahdollisimman pitkäks ja sit lopuks tiputin tehoja ja painoa sen verta et sain sen vaadittavan 700pistettä:

Aerodynamics
Ride Height
Spin Rate

ja sit vielä semmonen vinkki et ekalla kierroksella ei oo tarvetta päästä ku muutaman ohitte, ne kolaroi kisan edetessä ja kun vaan muistaa ne kohdat niin aina saa 1-3 sijaa lähemmäks voittoa...
Mut toi vette oli tosiaanki ainut auto millä itte pääsin s10 läpitte... kaveri kyl ajo sen kullaks tolla elise 111r/tunedilla, sillä joutuu vaan kiilailee suorilla ku ei kulje tarpeeks lujaa.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Proloque apu

siinä oikeessa reunassa on ne viivat ku kertoo huippunopeuden,kiihtyvyyden,jarrutuksen ja kääntymisen.... itte säädin ensin noi silleen et jarrutus ja kääntymis "viiva" tuli mahdollisimman pitkäks ja sit lopuks tiputin tehoja ja painoa sen verta et sain sen vaadittavan 700pistettä:

Aerodynamics
Ride Height
Spin Rate

Kiitos kaikille, jotka apuanne annoitte. Yritän tästä eteenpäin itse. Kysyn lisää, jos vaikeuksia tulee.

Minä olen pelien kanssa hieman hakusessa, kun tämä on ensimmäinen pelini, jota pelaan. Alku meni melko hyvin, mutta S-sarjaan päästyäni ja säätöjen tullessa ei ollutkaan enää niin helppoa. Todennäköisesti johtuu siitä, kun en ymmärrä noista säädöistä mitään.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Proloque apu

Pitääköhän tuota päivitystä vielä millä ilveellä säätää, kun se ei tahdo millään lautautua sen about 20-30% enempää.. Olen kokeillut kyllä ladata suoraan käynnistyksessä ja sen jälkeen GT-TV:n kautta, mutta aina katkeaa.
Eikö tätä saa mitenkään siirrettyä PS3:lle jonkun massamuistilaitteen kautta (muistitikku) netistä PCllä siihen ensin lataamalla?

Niin ja samalla, kun muuten yritän mennä GT-TV:seen, antaa se varoituksen jostain vääristä aika/päivämäärä-asetuksista, jotka on kyllä PS3:sen puolelta laitettu aivan oikein...
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Proloque apu

Pitääköhän tuota päivitystä vielä millä ilveellä säätää, kun se ei tahdo millään lautautua sen about 20-30% enempää.. Olen kokeillut kyllä ladata suoraan käynnistyksessä ja sen jälkeen GT-TV:n kautta, mutta aina katkeaa.
Eikö tätä saa mitenkään siirrettyä PS3:lle jonkun massamuistilaitteen kautta (muistitikku) netistä PCllä siihen ensin lataamalla?

Niin ja samalla, kun muuten yritän mennä GT-TV:seen, antaa se varoituksen jostain vääristä aika/päivämäärä-asetuksista, jotka on kyllä PS3:sen puolelta laitettu aivan oikein...

Mä en saanu menee sitä läpitte langattomasti, piuhalla sain muutaman yrityksen jälkeen... ja toi herja lähtee päivityksen myötä pois.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Proloque apu

Ei tää kysymys varsinaisesti peliapu ole, mut
toimiiko uusien päivityksien myötä Gran Turismon nettipeli kaveristalla tai party- toiminnolla?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Proloque apu

Millä kannattaa ajaa S-luokan 650PP, 675PP ja 725PP kisat?

650PP luokassa olen kokeillut Mitsubishi Lancer Evo IX Tuned:a ja Nissan 350Z Tuned:a. 675PP luokkaa koitin Ferrari F430:llä ja Ford GT40:llä. Ferrari F430:llä olen tullut maaliin useasti neljäntenä mutta muilla autoilla ei ole ollut mitään saumaa. 725PP kisoja en ole vielä kokeillut. Millä te olette päässeet kisat läpi?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Proloque apu

Nyt onnistui. 675PP kisaan otin Ford GT 40:n ja säätämällä sain sen ajattevaksi. 650PP:ssä tuntuisi Cliolla pärjäävän hyvin. Entäpä 725PP? Corvettea näyttää jotkut käyttäneen.
 
Ylös Bottom