Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 6

Vastaus: Gran Turismo 6

Onko tähän muuten tullut jo se että GPS:llä saa esim omasta työmatkasta tehtyä oman radan? Joskus tuosta jutusta uutisoitiin.
 
Vastaus: Gran Turismo 6

Itellä ois siihen gps juttuun muutama lenkkiä tiedos mistä tekisin radan.
 
Vastaus: Gran Turismo 6

Nämä Gran Turismo pelit voi olla kyllä hermoille raastavia pelejä :D. Lähinnä just lisenssiajot.

Esimerkki äsken.. 19.000 vaaditaan kultaan ja sitten itse saa 19.055 niin sillon kyllä kirosin. Mutta onneksi seuraavalla yrityksellä tuli helposti alitus.

Hermoille on parempi vaikka 21.000 kun 19.055. :D.
 
Vastaus: Gran Turismo 6

Itsellä raastaa hermoja nää "ratapäivät", joita jokaikinen kisa on. Koko aamun taas ajellut ja AI kuskit köröttelee omia polkujaan välittämättä mun ajosta. Ja missään tilanteessa ei haasteta yhtään. Koko pelissä AI kuskeilla ei ole mitään tarkoitusta, jonka vuoksi tää yksin köröttely menee vain siihen et kisasta toiseen driftailen ja pelleillen. Sen vuoksi pyörähtelen 2-3 kertaa kisassa ja silti voitan 10sekunnilla.

Kyllä taas alkaa parin tunnin pelailun jälkeen maistumaan niin puulta. Voi että ku forza löis päänsä yhteen tän pelin ratojen, ajomallin ja autojen kanssa.
 
Vastaus: Gran Turismo 6

Itsellä raastaa hermoja nää "ratapäivät", joita jokaikinen kisa on. Koko aamun taas ajellut ja AI kuskit köröttelee omia polkujaan välittämättä mun ajosta. Ja missään tilanteessa ei haasteta yhtään. Koko pelissä AI kuskeilla ei ole mitään tarkoitusta, jonka vuoksi tää yksin köröttely menee vain siihen et kisasta toiseen driftailen ja pelleillen. Sen vuoksi pyörähtelen 2-3 kertaa kisassa ja silti voitan 10sekunnilla.

Kyllä taas alkaa parin tunnin pelailun jälkeen maistumaan niin puulta. Voi että ku forza löis päänsä yhteen tän pelin ratojen, ajomallin ja autojen kanssa.

Joo. Toi on kyllä totta että melkein kaikki kisat (tähän asti ainakin) on kyllä ollut aika helppoja. Tosin täytyy sanoa että ne kisat joissa ajetaan pimeässä niin on jonkun verran vaikeampia. Kyllä neki voittaa mutta kuitenki vaikeampia
 
Vastaus: Gran Turismo 6

Anteeksi nyt vaan mut MITÄ *@#%*%#@....noi tehtävät kuussa. Miten ihmeessä tollasta törkyä tungetaan gt sarjaan. Ne ei oo hauskoja, ne ei oo vaikeita, mut aivan hanurista kaikinpuolin.
 
Vastaus: Gran Turismo 6

Itsellä raastaa hermoja nää "ratapäivät", joita jokaikinen kisa on. Koko aamun taas ajellut ja AI kuskit köröttelee omia polkujaan välittämättä mun ajosta. Ja missään tilanteessa ei haasteta yhtään. Koko pelissä AI kuskeilla ei ole mitään tarkoitusta, jonka vuoksi tää yksin köröttely menee vain siihen et kisasta toiseen driftailen ja pelleillen. Sen vuoksi pyörähtelen 2-3 kertaa kisassa ja silti voitan 10sekunnilla.

Kyllä taas alkaa parin tunnin pelailun jälkeen maistumaan niin puulta. Voi että ku forza löis päänsä yhteen tän pelin ratojen, ajomallin ja autojen kanssa.

Sulla on sitten varmaan eri peli kuin mulla, koska mulla tekoäly kyllä laittaa vastaan. Ja se kymmenen sekunnin ero tarkottaa vain ja ainoastaan epäonnistunutta autovalintaa. Ei peliä kannata syyttää jos vika on peilissä.
 
Vastaus: Gran Turismo 6

AI on todellakin aivan käsittämättömän surkea, mutta jonkin verran "haastetta" saat kun otat kisaan hitaamman auton ja vaikka huonommat renkaat. Ei tuolla silti mitään kamppailua radalla nähdä, mutta onpahan vähän hauskempaa.

Jonkin verran nopeammalta/agressiivisemmalta tuo AI vaikuttaa myöhemmissä kisoissa. Ei välttämättä mikään hyvä asia, monta kertaa oon tullut tönäistyksi---> auton hallinnan menetys ja kisa uusiks...


Nyt on kuitenkin sentään careerissa vähän enemmän vaihteluakin, josta iso plussa. Kun vaan saisi paremman AIn ja vähän pidempiä kisoja...
 
Vastaus: Gran Turismo 6

Sulla on sitten varmaan eri peli kuin mulla, koska mulla tekoäly kyllä laittaa vastaan. Ja se kymmenen sekunnin ero tarkottaa vain ja ainoastaan epäonnistunutta autovalintaa. Ei peliä kannata syyttää jos vika on peilissä.

AI ajaa keskenään letkassa, ei ohittele toisiaan. Jos ajat rinnalle, vetää AI jarrut pohjaan ja on mutkan ulostulossa 1-2 sek jäljessä. Ja muissakin peleissä AI skaalautuu oman auton mukaan. Jos otat rajoitusten mukaisen auton, niin ei silloin pitäisi kenenkään tulla sanomaan et ota hitain peli joka tallista löytyy.

Lisäksi kun AI odottaa et voitat. Otin esim etuvetokisaan niin tehottoman kipon, ettei teoriassakaan ollut mahdollista voittaa. Kahden kierroksen kisa ja ekalla kierroksella saavutin vain 0,2sek kärkeä kun ylämäessä auto hyytyi. Toisella kierroksella AI mateli niin, että 5sek takaa-ajosta voitin reilulla 4sekunnilla.

Jos ottaa rinnalle vaikkapa motogp 13, F1 2013 ja jopa vanhat milestonen superstar V8 pelit, niin eihän nämä tee muuta kuin kiertävät rataa ympäri kuin sunnuntai ajelulla. Jopa "ratapäivä" vertaus oli minulta huono, koska silloin ne yrittäisivät edes omaa parastaan. Tilaa ei myös anneta yhtään, vaan takapuskuriin töytäistään törkeästi.
 
Vastaus: Gran Turismo 6

Erittäin hyvä peli minun mielestä. Bugeja löytyy ja ominaisuuksia puuttuu, mutta kyllä tätä pelailee ps4sta odotellessa.
 
Vastaus: Gran Turismo 6

Kun näitä juttuja kuuntelee, niin olisi kyllä todella hyvä että GT saisi haastajan PS4:lle, esim. odotan kovasti Project Cars peliä.

Kovin panostetaan uusiin autoihin, mutta miten ihmeessä perus asiat vieläkin voi olla noi pielessä, ihan esimerkkinä pelin äänet. Voisko olla nyt niin että perus pädillä ajavat tästä pelistä tykkää, mutta ns. rattimiehet alkaa olla väsyneitä ettei homma mene eteenpäin ja enemmän simulaattorin suuntaan. Pädilläkö siellä ajellaan ilman ajo apuja jollain 600 heppasilla muskeli autoilla :D?

Autoja älytön määrä ja niiden virityksiä yms. Voiko tässäkin pelissä osallistua kilpailuihin täysin ylivoimaisella autolla? Eikös oikeissa kilpa-ajo simulaattoreissa ajeta tasaväkisillä autoilla, niitä sitten voi säätää itse, mutta tehojen lisääminen ei onnistu.

Tulee kyl kovin mietittyä et pitäiskö toi peli ostaa, kun tulee pelattua GT5 ja F1 2013, vai pitäiskö vaan jättää ostamatta, koska sitten on hyvä syy siirtyä PS4:seen kun sinne ne seuraavat pelit tulee.
 
Vastaus: Gran Turismo 6

Kyllähän näin rattimiehenä juuri tuo itse ajaminen on todella kohdallaan, nyt takavetoisia on paljon vaikeampi hallita, mutta vielä kun joku menisi kertomaan niille, et tehkää peli tohon ympärille. :D

Itsellä kyllä pelastaisi jo esim se, että Top Gearin rata (joka tästä muuten puuttuu), ja kun olet radalla, voit ladata itsellesi uuden auton. Tuo on vain niin älytöntä mennä takaisin päävalikkoon joka tilanteessa. Voisin ajella jotain yhtä rataa kaikilla 1200autolla, jos se olisi tehty nopeammaksi.
 
Vastaus: Gran Turismo 6

Itsellä kyllä pelastaisi jo esim se, että Top Gearin rata (joka tästä muuten puuttuu), ja kun olet radalla, voit ladata itsellesi uuden auton. Tuo on vain niin älytöntä mennä takaisin päävalikkoon joka tilanteessa. Voisin ajella jotain yhtä rataa kaikilla 1200autolla, jos se olisi tehty nopeammaksi.

Siis joutuuko vieläkin menemään menun kautta jos haluaa vaihtaa autoa? Se oli jo edellisessä osassa pirun rasittavaa jos halusi paria autoa testata, niin piti aina mennä menun kautta garageen vaihtamaan sitä autoa.
 
Vastaus: Gran Turismo 6

Ajomallin ja lisäautojen ulkopuolella tämä on gt5. Kaikki nää ärsyttävyydet on tallessa.
 
Vastaus: Gran Turismo 6

Viittiskö joku tarkistaa, että saako 2-split screeniin nykyään botteja mukaan? Vai onko edelleen niin, että kahdestaan vaan voi pelata. Entäs pääseekö nettiin kahdella? Kiitoksia vastauksista.
 
Ylös Bottom