Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tulee vasta joskus tulevaisuudessa päivityksellä.Onko tähän muuten tullut jo se että GPS:llä saa esim omasta työmatkasta tehtyä oman radan?
Itsellä raastaa hermoja nää "ratapäivät", joita jokaikinen kisa on. Koko aamun taas ajellut ja AI kuskit köröttelee omia polkujaan välittämättä mun ajosta. Ja missään tilanteessa ei haasteta yhtään. Koko pelissä AI kuskeilla ei ole mitään tarkoitusta, jonka vuoksi tää yksin köröttely menee vain siihen et kisasta toiseen driftailen ja pelleillen. Sen vuoksi pyörähtelen 2-3 kertaa kisassa ja silti voitan 10sekunnilla.
Kyllä taas alkaa parin tunnin pelailun jälkeen maistumaan niin puulta. Voi että ku forza löis päänsä yhteen tän pelin ratojen, ajomallin ja autojen kanssa.
Anteeksi nyt vaan mut MITÄ *@#%*%#@....noi tehtävät kuussa. Miten ihmeessä tollasta törkyä tungetaan gt sarjaan. Ne ei oo hauskoja, ne ei oo vaikeita, mut aivan hanurista kaikinpuolin.
Itsellä raastaa hermoja nää "ratapäivät", joita jokaikinen kisa on. Koko aamun taas ajellut ja AI kuskit köröttelee omia polkujaan välittämättä mun ajosta. Ja missään tilanteessa ei haasteta yhtään. Koko pelissä AI kuskeilla ei ole mitään tarkoitusta, jonka vuoksi tää yksin köröttely menee vain siihen et kisasta toiseen driftailen ja pelleillen. Sen vuoksi pyörähtelen 2-3 kertaa kisassa ja silti voitan 10sekunnilla.
Kyllä taas alkaa parin tunnin pelailun jälkeen maistumaan niin puulta. Voi että ku forza löis päänsä yhteen tän pelin ratojen, ajomallin ja autojen kanssa.
Sulla on sitten varmaan eri peli kuin mulla, koska mulla tekoäly kyllä laittaa vastaan. Ja se kymmenen sekunnin ero tarkottaa vain ja ainoastaan epäonnistunutta autovalintaa. Ei peliä kannata syyttää jos vika on peilissä.
Itsellä kyllä pelastaisi jo esim se, että Top Gearin rata (joka tästä muuten puuttuu), ja kun olet radalla, voit ladata itsellesi uuden auton. Tuo on vain niin älytöntä mennä takaisin päävalikkoon joka tilanteessa. Voisin ajella jotain yhtä rataa kaikilla 1200autolla, jos se olisi tehty nopeammaksi.
Ajomallin ja lisäautojen ulkopuolella tämä on gt5.