Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gran Turismo 6

Kyllä tässä väkisinkin tulee sellanen fiilis kun peliä pelaa pidemmälle että oikean rahan toivossa on laitettu pienempiä rahasummia kisojen palkinnoiksi... Eihän noista kisoista saa mitään rahaa! Olen uralla edennyt siihen kolmannen alueen kisoihin ja isoin summa ''tilillä'' on ollut 140.000... Nitroistakin huudetaan 100.000... Eli lyhyemmin sanottuna pelissä joko täytyy jossain vaiheessa ostaan oikealla rahalla rahaa tai ajaa samoja kisoja uudestaan, uudestaan, uudestaan.....

Noi PP pisteet on sitten erittäin ärsyttäviä tässä niin kun oli gt5:ssäkin. Mutta ihan pelattava peli on kuitenkin vaikka parannettavaa löytyy vielä melkoisesti tietyistä asioista.

Ja sellanen ihmeellinen asia on mulla tullu ilmi, että kun käynnistää pelin ja alkaa ajamaan ekaa kisaa niin ääni pätkii jatkuvasti pari ekaa kisaa. Onko muilla ilmennyt tätä?

Tuo on kyllä ärsyttävä piirre, että joka kerta kun ottaa ns. uuden auton käyttöön, niin joutuu käydä laittamassa luistoneston pois päältä. *Syvä huokaus* Kaikki muut avut kyllä pysyy poissa päältä.

Kyllä tässä väkisinkin tulee sellanen fiilis kun peliä pelaa pidemmälle että oikean rahan toivossa on laitettu pienempiä rahasummia kisojen palkinnoiksi... Eihän noista kisoista saa mitään rahaa! Olen uralla edennyt siihen kolmannen alueen kisoihin ja isoin summa ''tilillä'' on ollut 140.000... Nitroistakin huudetaan 100.000... Eli lyhyemmin sanottuna pelissä joko täytyy jossain vaiheessa ostaan oikealla rahalla rahaa tai ajaa samoja kisoja uudestaan, uudestaan, uudestaan.....

Noi PP pisteet on sitten erittäin ärsyttäviä tässä niin kun oli gt5:ssäkin. Mutta ihan pelattava peli on kuitenkin vaikka parannettavaa löytyy vielä melkoisesti tietyistä asioista.

Ja sellanen ihmeellinen asia on mulla tullu ilmi, että kun käynnistää pelin ja alkaa ajamaan ekaa kisaa niin ääni pätkii jatkuvasti pari ekaa kisaa. Onko muilla ilmennyt tätä?

Tuosta rahasta niin sitä tuntuu saavan joistakin kisoista ihan hyvin noita kohtuuhintaisia autoja varten eli alle sadantonnin maksavia. En muista ulkoa mut joku jenkki-autojen kisa tuo 30 000 kun ajaa neljä kierrosta Laguna Secaa. Tietysti jos ja kun jatkuvasti virittää autoja niin tuntuu ettei sitä rahaa ole koskaan tilillä. Näin itselläkin. Vitosessa häipyi rahahuolet kun tuli sellanen Seasonal Race jossa sai miljoonan kun voitti yhden kierroksen kisan pitkällä Nyrrellä. Varmaan tähänkin jossakin vaiheessa joku vastaava. Äänissä ei ainakaan itellä mitään tuollasta häikkää mut muuten noista niin ei B-ryhmän pätkä-Audi pidä todellakaan tuollasta SIRINÄÄ:eek: niinkun tässä. Auto jota eniten tässä pelissä odotin ja sitä kautta myös suurin pettymys, juuri noiden äänien takia. Juutuupista löytyy hyvää kuvaa ja nimen omaan ääntä tästä autosta.

Ei toi oo ollenkaan huono asia. Tää onkin vahvasti menossa siihen suuntaan, että autotallissa tulee olemaan pelin loppuvaiheessakin ehkä 20-30 autoa, joita on kaikkia rakkaudella tuunattu. Ja pelin alussa lahjana saatava Mersun GT Vision -konseptijyrä on ihan kelpo peli vähän kovempiikin kisoihin, olisko PP lähellä 600 pistettä jopa...

GT5:ssä oli lopussa varmaan sata autoa, joista suurinta osaa en ollut koskaan ajanut metriäkään. Ei siinä ollut mitään järkeä.

Mun mielestä 1200 auton idea on juuri siinä, että esim niitä alkupään kisoja ajat uusiksi jollain sadalla eri autolla ja nautit juuri eri autoista. Nyt kun ei tässä rahaa tunnu saavan ollenkaan, niin olen ajellut vain niillä 15 vuotis juhla-autoilla joista löytyy joka kisaan sopiva. Parin kisan jälkeen haluaa uutta autoa ennemmin alle, kuin lähteä tuunaamaan vanhaa. Itseä ainakin kiinnostaa juuri ne vakiokalustot, eikä se et johonkin 2008 autoon ruvetaan tunkemaan isompaa turboa ja pakoputkia jne.

Mun mielestä 1200 auton idea on juuri siinä, että esim niitä alkupään kisoja ajat uusiksi jollain sadalla eri autolla ja nautit juuri eri autoista. Nyt kun ei tässä rahaa tunnu saavan ollenkaan, niin olen ajellut vain niillä 15 vuotis juhla-autoilla joista löytyy joka kisaan sopiva. Parin kisan jälkeen haluaa uutta autoa ennemmin alle, kuin lähteä tuunaamaan vanhaa. Itseä ainakin kiinnostaa juuri ne vakiokalustot, eikä se et johonkin 2008 autoon ruvetaan tunkemaan isompaa turboa ja pakoputkia jne.

Tässä on toki eri koulukuntia. Minulle tuottaa eniten nautintoa tuunata joku takavuosien tavisauto ihan hillittömäksi tykiksi. Sitä tunnetta ei voita mikään, kun kanarialinnunkeltaisen Citroën Xantian mittari näyttää liki 250 km/h.

En ole ennen pelannut GT-sarjaa, ja olen miettimässä tämän ostoa. Yksinpeli kuulostaa kirjoitusten perusteella melko tylsältä, joten kysyn, että voiko onlinessa saada rahaa menestyksekkäästä kisasta, ja niillä tuunailisi autoja ym? Vai onko kaikki autot jo valmiiksi auki onlinessa? Vai pitääkö yksinpelissä avata ensiksi kaikki autot?

En ole ennen pelannut GT-sarjaa, ja olen miettimässä tämän ostoa. Yksinpeli kuulostaa kirjoitusten perusteella melko tylsältä, joten kysyn, että voiko onlinessa saada rahaa menestyksekkäästä kisasta, ja niillä tuunailisi autoja ym? Vai onko kaikki autot jo valmiiksi auki onlinessa? Vai pitääkö yksinpelissä avata ensiksi kaikki autot?

Varoituksen sanana, GT-pelisarja ei ole sitten ihan kaikille suunnattu, eli ennen moninpeliä tiedossa on pitkä taival yksinpelissä "grindaamisessa". Autoja varmaankin on jokunen auki myös suoraan, mutta todelliset autot avautuvat vain pelaamalla.

Miten tässä pelissä tallenetaan pelitilanne muistitikulle ? Ja miten muistitikulta ladataan tallenne pleikkariin ?
Gt5:sta pelasin aikaan tosi pitkälle ja sitten särkyi pleikkari, vähänko harmitti kun ei ollut pelitilannetta tikulla
Siihen jäi vitosen peluu kun en enää jaksanut alusta aloittaa !

Normisti tallennat pelin ja sitten pleikan omista valikoista pelitiedon tallennustyökalulla kopsaat.

http://www.gamereactor.fi/arviot/174504/Gran+Turismo+6/

Ekaa kertaa joku pelimedian edustaja uskaltaa asettua poikkiteloin isoa pelisarjaa vastaan. Tosin samaa on tehneet pelaajatkin: http://www.gamereactor.fi/uutiset/175134/Gran+Turismo+6+myy+varsin+laiskasti/?noad

Olen kyllä samaa mieltä lähes kaikessa, mitä arvostelussa mainitaan. Joskus itse ajotuntuma on siltin kiva, vaikka ei simu olekaan. Kaikki muu vaan kuraa.

LOL
Sanopas, mikä sun mielestä on simu, jos ei GT6?

http://www.gamereactor.fi/arviot/174504/Gran+Turismo+6/

Ekaa kertaa joku pelimedian edustaja uskaltaa asettua poikkiteloin isoa pelisarjaa vastaan. Tosin samaa on tehneet pelaajatkin: http://www.gamereactor.fi/uutiset/175134/Gran+Turismo+6+myy+varsin+laiskasti/?noad

Olen kyllä samaa mieltä lähes kaikessa, mitä arvostelussa mainitaan. Joskus itse ajotuntuma on siltin kiva, vaikka ei simu olekaan. Kaikki muu vaan kuraa.

Omasta mielestä pelin ainoat heikot lenkit ovat joidenkin autojen äänet ja ratilla ajaminen. Nuo kun saadaan kuntoon niin ei parempaa ajopeliä löydy.

Itsekin olen niissä kolmannen alueen kisoissa (National A) ja tililtä löytyy noin 850 000 niin en nyt oikein nää tuon rahan saannin suhteen mitään ongelmaa.

Ja mulla on siis ihan kaupasta hankittu karvalakkimalli, eli ei sitä miljoonaa anniversary editionista.

LOL
Sanopas, mikä sun mielestä on simu, jos ei GT6?
rFactor, iRacing jne

Ylös Bottom