Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 6

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gran Turismo 6

Vieläkö itketään, että peli on tehty mikromaksuja varten?

Peli tehdään mikromaksuja silmälläpitäen, porukka itkee, tehdään muutos ja sit sanotaan et "mitä te ootte itkeny?"...
Just sen takia on itketty, että muutosta saa ja nyt saatiin.
 
Vastaus: Gran Turismo 6

Komeita kuvia pelle! Varsinkin tuo Willow Springs on hieno.

Ps. tuo ei ole Pikes Peak Audi, vaan ihan "perus" B-ryhmän Sport S1 Quattro. Pikes Peak versiossa on reilusti enemmän siipeä, ja värikin taitaa olla erilainen.

Miksiköhän muistelin, että peli olisi väittänyt tuon olleen pikes peak versio. Oli pakko googlettaa ja perus b-ryhmäläinenhän se olikin.
 
Vastaus: Gran Turismo 6

Photo moodin kikkoja käsitelty Eurogamerin artikkelissa.
Aika pintapuoliseksi jää anti, mutta ehkä tuolta voi jotain täkyjä poimia omiinkin kuvaussessioihin.
 
Vastaus: Gran Turismo 6

Jos viitenä päivänä peräkkäin kirjautuu sisään niin viidentenä päivänä saa tuolta international a sarjasta ''Like the Wind'' kisan kolmannesta radasta 140,000. Ite olen sitä rataa ajanu uudestaan ja uudestaan sillä lahja-mersulla, 4minuuttia menee yhteen kertaan, saa ihan kivasti rahaa jolla keräillä autoja:cool:

Onko tuo 200% palkinto summa voimassa vain sen yhden päivän?
 
Vastaus: Gran Turismo 6

Se pysyy kunhan käynnistät pelin joka päivä. Jos jää päivä välistä niin se tippuu sille edelliselle tasolle jne. Jos ei viiteen päivään käynnistä ollenkaan niin ollaan perus lukemissa.
 
Vastaus: Gran Turismo 6

Se pysyy kunhan käynnistät pelin joka päivä. Jos jää päivä välistä niin se tippuu sille edelliselle tasolle jne. Jos ei viiteen päivään käynnistä ollenkaan niin ollaan perus lukemissa.

Ahaa. Pitää sitten muistaa käynnistää peli joka päivä että saa paremmin rahaa autojen ostoon;)
 
Vastaus: Gran Turismo 6

Juuri äsken pamahti Gift Carina talliin tuo Nissan kun käynnistin pelin.
 
Vastaus: Gran Turismo 6

Onko muilla ollut ongelmia gt6:sen 1.02 päivityksen asennuksen suhteen? Minulla ei rupea edes lataamaan päivitystä, pleikka piippaa kolme kertaa ja käynnistyy uudestaan, olen asentanut käyttöjärjestelmän/storen uusimmat päivitykset-->ei vaikutusta
 
Vastaus: Gran Turismo 6

Onko muilla ollut ongelmia gt6:sen 1.02 päivityksen asennuksen suhteen? Minulla ei rupea edes lataamaan päivitystä, pleikka piippaa kolme kertaa ja käynnistyy uudestaan, olen asentanut käyttöjärjestelmän/storen uusimmat päivitykset-->ei vaikutusta
Tähän auttanee vanha kikka; älä hyväksy päivitystä heti, vaan odota siihen asti, että PS3:n kiintolevyn oranssi merkkivalo lakkaa vilkkumasta. Siinä saattaa kestää helposti parikin minuuttia, joten ole kärsivällinen. Vasta sen jälkeen salli päivitys.
 
Vastaus: Gran Turismo 6

Onko muilla ollut ongelmia gt6:sen 1.02 päivityksen asennuksen suhteen? Minulla ei rupea edes lataamaan päivitystä, pleikka piippaa kolme kertaa ja käynnistyy uudestaan, olen asentanut käyttöjärjestelmän/storen uusimmat päivitykset-->ei vaikutusta

Itselläni tuli kyllä tuo reilu gigan päivitys hyvin, mutta kun peli käynnistyttyään tarjoaa jotain minipäivitystä (tai update available) niin sen lataamisen jälkeen peli ei enää käynnisty. Lopulta konsoli pitää sammuttaa virtanäppäimestä. Ja sitten seuraavalla käynnistyskerralla pitää tarkastuttaa tiedostojärjestelmä jne. Ärsyttävää.
 
Vastaus: Gran Turismo 6

Itsellä kävi sama kuten monella muullakin. Joillakin alkanut peli muutenkin kunnolla jumittelemaan tuon mini päivityksen jälkeen. Itse en ole kokeillut kun odottelen sunnuntaihin asti, että on 200% login bonus.
Tavallaan huvittavaa, että forzaan myydään 50$ season passia jolla saa autoja ja tähän on jo nyt tullut viisi ilmaista autoa. Tosin muut paitsi vision gt mersu täytyy ansaita ajamalla kisat läpi, mutta kuitenkin. Onneksi hudson kisassa kuulemma riittää pronssi jotta sen saa omaan talliin sillä se kullan saaminen on kuulemma jo kohtuu haastavaa.
 
Vastaus: Gran Turismo 6

Hauska auto ajaa tuo Andrettin Hudson. Kolmannella kierroksella meni muistaakseni kullalle se, ja vielä ihan kohtalaisella erolla. Paljon kauemmin hakkasin kullalle sitä Silverstonen Mitolla ajettavaa Stowe Circuitin Seasonal racea. Yli 20 kierrosta jouduin veivaamaan sitä, että sain kullalle.
 
Vastaus: Gran Turismo 6

Mä en tajua mistä johtuu mutta viimeiset kaksi päivitystä on johtanut siihen että se kyllä lataa ja asentaa päivityksen mutta sitten kun se käynnistää pelin niin jämähtää mustaan ruutuun eikä reagoi muuhun kun sammuttaa järjestelmä konsolista
 
Vastaus: Gran Turismo 6

Lunar mission eli nää kuuajelut oli kyllä aivan turhaa touhua. Lisäksi hypyssä keula kohti "taivasta" ja siellä loistaa kuu :)

No joo. Ei muuta ku takas radalle :)
 
Vastaus: Gran Turismo 6

"Järjestelmän tallennustilan tiedostojärjestelmä on vioittunut ja palautetaan ennalleen" pirun hienoo ku ei pleikka käynnisty enää ollenkaan! Onko muilla gt6 tehny tota, vai veteleekö mun kovo viimesiään? On se toisinaan tota tehnyt, mut nyt ei mene tarkistuksen jälkeen etiäpäin...
 
Vastaus: Gran Turismo 6

"Järjestelmän tallennustilan tiedostojärjestelmä on vioittunut ja palautetaan ennalleen" pirun hienoo ku ei pleikka käynnisty enää ollenkaan! Onko muilla gt6 tehny tota, vai veteleekö mun kovo viimesiään? On se toisinaan tota tehnyt, mut nyt ei mene tarkistuksen jälkeen etiäpäin...

Varmaan kovalevy menossa, kannattaa ottaa tallennukset talteen jos saat vielä pleikan käyntiin.
 
Vastaus: Gran Turismo 6

Joo, mulla meni kanssa hermo noiden kuuajelujen kanssa. En ihan täysin ymmärrä miksi ne ovat mukana tässä pelissä. Seiskaan sitten Mars-mönkijä?

Vähän ehkä aikaista vielä huudella, mutta Vitoseenhan tuli DLC:nä muunmuassa Spa'n rata ladattavaksi. Toki Kutoseen tuli useita uusia ratoja, mutta silti vielä hienoja ratoja tästäkin puuttuu. Omalla toivelistallani olisi ehdottomasti Imola ja Donington. Lisäksi vanha Monza ovaalin kanssa olisi mukava lisä.
 
Vastaus: Gran Turismo 6

Varmaan kovalevy menossa, kannattaa ottaa tallennukset talteen jos saat vielä pleikan käyntiin.

Ei välttämättä. Mulla teki NHl13 tota viime keväänä, enkä voinu asialle mitään. Minkään muun pelin kanssa silloin, eikä sen jälkeen ole ollu ongelmia.

Joo, mulla meni kanssa hermo noiden kuuajelujen kanssa. En ihan täysin ymmärrä miksi ne ovat mukana tässä pelissä. Seiskaan sitten Mars-mönkijä?

Ei noihin hermo ehtinyt menemään, kun olivat niin helppoja, että sekuntikaupalla meni alle ekalla. Kaikki töyssyt kun jarrutti rajusti ennen, niin ei tullu ilmalentoja.
 
Ylös Bottom