CONTINUE_F5
Well-Known Member
Moi
Pistäkää paremmaksi
Moi.
Millä tavalla? Ajallisesti hiukan hankalaa, kun pitäisi näköjään ensin itse kellottaa nuo kierrokset.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Moi
Pistäkää paremmaksi
Moi
Pistäkää paremmaksi
Aja ratatestit kullalle, niin taskussa 47miltsiä. Nopein tapa hankkia rahaa, jos vielä ne ajamatta. Pitkä Nyrre antaa jo pelkästään 5milj. Muutenkin yhden radan grindaaminen nykyään jo ihan turhaa. Monia kisoja, joista saa melkein saman c/min, mutta ei tunnu rgrindaamiselta, kun valkkaa eri kisoja ja saa massit siinä samalla ihan huomaamattaNyt kun tiedetään mitkä kolme autoa siihen trophyyn vaaditaan niin laskin, että pitää ajaa se 825k kisa 32 kertaa että saa noihin kolmeen autoon rahat. Laskin että yksi kisa vie 20min, hieman yläkanttiin, itse ajanut sen parhaimmillaan hieman yli 18 minuuttiin. Mutta pitää 11 tuntia grindata että saa rahat niihin. Olen nyt melkein joka päivä ajanut 825k kisan pari-kolme kertaa, kohta tulee Tomahawkin mittariin jo 3000km tuota rataa.
Joo jos on tyyliin jumalasta seuraava, mitä kokeillu niitä sektoreita ajella niin ihan mahdottomia saada kullalle... Säästyy hermot ja miljoona kirosanaa kun grindaa rahat kasaan. Ootko muka ite vetäny kaikki kullalle?Aja ratatestit kullalle, niin taskussa 47miltsiä. Nopein tapa hankkia rahaa, jos vielä ne ajamatta. Pitkä Nyrre antaa jo pelkästään 5milj. Muutenkin yhden radan grindaaminen nykyään jo ihan turhaa. Monia kisoja, joista saa melkein saman c/min, mutta ei tunnu rgrindaamiselta, kun valkkaa eri kisoja ja saa massit siinä samalla ihan huomaamatta
Mulle riitti pronssipalkinto noista, kun osassa niistäkin oli oikeasti tekemistä. Voisin käyttää johonkin rataan kymmenen tuntia saadakseni sen kullattua; samassa ajassa saisin "hieman" enemmän creditsejä kasaan ajamalla vaikka wtc 800 kisoja. On tiedettävä rajansaJoo jos on tyyliin jumalasta seuraava, mitä kokeillu niitä sektoreita ajella niin ihan mahdottomia saada kullalle... Säästyy hermot ja miljoona kirosanaa kun grindaa rahat kasaan. Ootko muka ite vetäny kaikki kullalle?
Just tämä itselläkin. Mieluummin grindaan sen 11 tuntia ja saan rahat kasaan kun että hion yhtä rataa kullalle monta tuntia ja saan 2milj.Mulle riitti pronssipalkinto noista, kun osassa niistäkin oli oikeasti tekemistä. Voisin käyttää johonkin rataan kymmenen tuntia saadakseni sen kullattua; samassa ajassa saisin "hieman" enemmän creditsejä kasaan ajamalla vaikka wtc 800 kisoja. On tiedettävä rajansa
Itte tykkään eniten ajaa noita online-kisoja, niin en ole vielä käynyt kaikkia rata-testejä ajamassa, kun en tarvii pelistä platinaa. Ne rata-testit mitä oon jaksanut käydä kokeilemassa, niin kultaa tullut tähän mennessä suhkot helposti, samalla kertaa, max muutamalla yrittämällä, suurin haaste on päästä kaverilistalla riittävän ylös.Joo jos on tyyliin jumalasta seuraava, mitä kokeillu niitä sektoreita ajella niin ihan mahdottomia saada kullalle... Säästyy hermot ja miljoona kirosanaa kun grindaa rahat kasaan. Ootko muka ite vetäny kaikki kullalle?
Vaikka olisikin sinulla suhteellisen helppoa ja vaivatonta saada kultaan oikeuttavia aikoja, niin se ei tarkoita, että kaikille se olisi ollenkaan helppoa tai edes mahdollista. Henkilökohtaisesti pidän kyllä autopeleistä varsin paljon, mutta jo aikoja sitten olen joutunut myöntämään, etteivät minun taitoni ja reaktionopeuteni riitä kärkipään kamppailuihin oikein missään autopeleissä - siis ainakaan vähänkään vaativammilla vaikeustasoilla saatikka onlinessa. Sitten onkin pitänyt vaan tyytyä ajamaan sillä tavalla, jolla itse jotenkin pärjään ja pääsen pelillisesti eteenpäin.Itte tykkään eniten ajaa noita online-kisoja, niin en ole vielä käynyt kaikkia rata-testejä ajamassa, kun en tarvii pelistä platinaa. Ne rata-testit mitä oon jaksanut käydä kokeilemassa, niin kultaa tullut tähän mennessä suhkot helposti, samalla kertaa, max muutamalla yrittämällä, suurin haaste on päästä kaverilistalla riittävän ylös.
Ihmettilin vaan miksi kukaan grindaa mahdollisimman puuduttavasti rahaa, kun peli tarjoaa ihan mukavasti mielenkiintoistakin pelattavaa ja samalla saa kerättyä rahaa autoihin ja osiin.
Eihän siinä jos se on kuitenkin sulle se mielenkiintoisin tapa kerätä tarvittavat rahat.
Lyhyesti ja nooesti: ajat virallisia Gran Turismo -onlinekisoja muita pelaajia vastaan. Kisoissa korotat (ja mahdollisesti pudotat) sekä nopeus- että herrasmieskuljettaja-arvojasi ajan myötä. Saavutetuilla arvoilla peli yhdistää sinut lopulta samanveroisten kuljettajien kanssa samaan lobbyyn.Millanen toi GT Sport Mode on?
Tuulen suunnalla on tuossa iso merkitys varmasti vieläkin.Jos tätä peliä täytyy jostain kritisoida niin se on tuo missionien ohitustehtävät. Se car collision on täyttä paskaa vailla mitään logiikkaa. Siinä viidennessä setissä kun ajetaan formuloilla sateessa niin välillä kyljet osuu yhteen eikä tule mitään. Ootappa kun vedät sisäkurviin ja ohitat niin mutkasta ulos tultaessa tietokoneen auton keula hipasee oman auton pakoputken päätä niin johan lävähtää try again ruutuun. Sama kun kerran tarttu auto vesilammikkoon ja tietokone ajo perään mulle niin seki oli pelaajan syy ja taas try again ruutuun. Kolmas esimerkki on se kun kerran karkas mutkasta ulostulo vähän sivuun ja tietsikka ohitti kolmeasataa kylkiä hipoen ja taas kerran try again vaikka mulla ei ollu mitään osuutta asiaan.
Kyllä saa hopea riittää siitä. Hermot tuohon loppuu. Mukava vain katsoa kun kaverilistalla yksi päässy ykköseksi 1.24,2 ajalla ja oma 1.23,1 aika riittää huimaan toiseen sijaan.
Katoos, kiitos.Taas on serveri huoltoja tiedossa 25.4 https://www.gran-turismo.com/us/gt7/news/00_8283676.html
Juu samaan kiinnittänyt huomiota. Joka ikinen kerta tulee se huonoin vaihtoehto. Siis JOKA IKINEN KERTA!!! Mikä helvetin arvonta se tuollainen on? Uskomattoman aivopierun ovat kyllä tehneet tuon toteutuksessa.Lippuruletista 10/10 kertaa se surkein, yleensä kolikot.
Ei voi olla sattumaa. VMP.