Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 7

Nyt kun tiedetään mitkä kolme autoa siihen trophyyn vaaditaan niin laskin, että pitää ajaa se 825k kisa 32 kertaa että saa noihin kolmeen autoon rahat. Laskin että yksi kisa vie 20min, hieman yläkanttiin, itse ajanut sen parhaimmillaan hieman yli 18 minuuttiin. Mutta pitää 11 tuntia grindata että saa rahat niihin. Olen nyt melkein joka päivä ajanut 825k kisan pari-kolme kertaa, kohta tulee Tomahawkin mittariin jo 3000km tuota rataa.
 
Nyt kun tiedetään mitkä kolme autoa siihen trophyyn vaaditaan niin laskin, että pitää ajaa se 825k kisa 32 kertaa että saa noihin kolmeen autoon rahat. Laskin että yksi kisa vie 20min, hieman yläkanttiin, itse ajanut sen parhaimmillaan hieman yli 18 minuuttiin. Mutta pitää 11 tuntia grindata että saa rahat niihin. Olen nyt melkein joka päivä ajanut 825k kisan pari-kolme kertaa, kohta tulee Tomahawkin mittariin jo 3000km tuota rataa.
Aja ratatestit kullalle, niin taskussa 47miltsiä. Nopein tapa hankkia rahaa, jos vielä ne ajamatta. Pitkä Nyrre antaa jo pelkästään 5milj. Muutenkin yhden radan grindaaminen nykyään jo ihan turhaa. Monia kisoja, joista saa melkein saman c/min, mutta ei tunnu rgrindaamiselta, kun valkkaa eri kisoja ja saa massit siinä samalla ihan huomaamatta :)
 
Viimeksi muokattu:
Aja ratatestit kullalle, niin taskussa 47miltsiä. Nopein tapa hankkia rahaa, jos vielä ne ajamatta. Pitkä Nyrre antaa jo pelkästään 5milj. Muutenkin yhden radan grindaaminen nykyään jo ihan turhaa. Monia kisoja, joista saa melkein saman c/min, mutta ei tunnu rgrindaamiselta, kun valkkaa eri kisoja ja saa massit siinä samalla ihan huomaamatta :)
Joo jos on tyyliin jumalasta seuraava, mitä kokeillu niitä sektoreita ajella niin ihan mahdottomia saada kullalle... Säästyy hermot ja miljoona kirosanaa kun grindaa rahat kasaan. Ootko muka ite vetäny kaikki kullalle?
 
Joo jos on tyyliin jumalasta seuraava, mitä kokeillu niitä sektoreita ajella niin ihan mahdottomia saada kullalle... Säästyy hermot ja miljoona kirosanaa kun grindaa rahat kasaan. Ootko muka ite vetäny kaikki kullalle?
Mulle riitti pronssipalkinto noista, kun osassa niistäkin oli oikeasti tekemistä. Voisin käyttää johonkin rataan kymmenen tuntia saadakseni sen kullattua; samassa ajassa saisin "hieman" enemmän creditsejä kasaan ajamalla vaikka wtc 800 kisoja. On tiedettävä rajansa :D
 
Mulle riitti pronssipalkinto noista, kun osassa niistäkin oli oikeasti tekemistä. Voisin käyttää johonkin rataan kymmenen tuntia saadakseni sen kullattua; samassa ajassa saisin "hieman" enemmän creditsejä kasaan ajamalla vaikka wtc 800 kisoja. On tiedettävä rajansa :D
Just tämä itselläkin. Mieluummin grindaan sen 11 tuntia ja saan rahat kasaan kun että hion yhtä rataa kullalle monta tuntia ja saan 2milj.
 
Joo jos on tyyliin jumalasta seuraava, mitä kokeillu niitä sektoreita ajella niin ihan mahdottomia saada kullalle... Säästyy hermot ja miljoona kirosanaa kun grindaa rahat kasaan. Ootko muka ite vetäny kaikki kullalle?
Itte tykkään eniten ajaa noita online-kisoja, niin en ole vielä käynyt kaikkia rata-testejä ajamassa, kun en tarvii pelistä platinaa. Ne rata-testit mitä oon jaksanut käydä kokeilemassa, niin kultaa tullut tähän mennessä suhkot helposti, samalla kertaa, max muutamalla yrittämällä, suurin haaste on päästä kaverilistalla riittävän ylös.

Ihmettilin vaan miksi kukaan grindaa mahdollisimman puuduttavasti rahaa, kun peli tarjoaa ihan mukavasti mielenkiintoistakin pelattavaa ja samalla saa kerättyä rahaa autoihin ja osiin.

Eihän siinä jos se on kuitenkin sulle se mielenkiintoisin tapa kerätä tarvittavat rahat.
 
Itte tykkään eniten ajaa noita online-kisoja, niin en ole vielä käynyt kaikkia rata-testejä ajamassa, kun en tarvii pelistä platinaa. Ne rata-testit mitä oon jaksanut käydä kokeilemassa, niin kultaa tullut tähän mennessä suhkot helposti, samalla kertaa, max muutamalla yrittämällä, suurin haaste on päästä kaverilistalla riittävän ylös.

Ihmettilin vaan miksi kukaan grindaa mahdollisimman puuduttavasti rahaa, kun peli tarjoaa ihan mukavasti mielenkiintoistakin pelattavaa ja samalla saa kerättyä rahaa autoihin ja osiin.

Eihän siinä jos se on kuitenkin sulle se mielenkiintoisin tapa kerätä tarvittavat rahat.
Vaikka olisikin sinulla suhteellisen helppoa ja vaivatonta saada kultaan oikeuttavia aikoja, niin se ei tarkoita, että kaikille se olisi ollenkaan helppoa tai edes mahdollista. Henkilökohtaisesti pidän kyllä autopeleistä varsin paljon, mutta jo aikoja sitten olen joutunut myöntämään, etteivät minun taitoni ja reaktionopeuteni riitä kärkipään kamppailuihin oikein missään autopeleissä - siis ainakaan vähänkään vaativammilla vaikeustasoilla saatikka onlinessa. Sitten onkin pitänyt vaan tyytyä ajamaan sillä tavalla, jolla itse jotenkin pärjään ja pääsen pelillisesti eteenpäin.
 
Mulle on kyllä online-skabailu maistunut viikonloppuisin varsinkin kun ottaa muutaman oluen lisäämään paineensietokykyä.

Yleensä aika-ajoissa häviän maailman topille 10sek (vaikka sama kiesi) eli kisoihin lähden aina peräpäässä. Sieltä sitten hivuttautua pikkuhiljaa ylöspäin täydellisen puhtailla ohituksilla ja hiillostuksen aiheuttamilla ulosajoilla. Maalissa sija 7 mutta mielessäni olen kisan mvp.

Kerran pääsin jopa palkintopallille ja piti ihan skumppaa lähtee alkosta hakemaan.
 

Liitetiedostot

  • 180512391a943-screenshotUrl.jpg
    180512391a943-screenshotUrl.jpg
    761,9 KB · Lukukerrat: 22
Itselläni ei elämä liian vakavaa ja muutamat online-kisat on maistuneet, vaikka peräpään tuntumaan jääty. Kunhan ei ihan viimeiseksi :D

Okei, sen yhden kerran vatutti oma suoritus kun aika-ajon jälkeen keskikaartissa, mutta jotenkin kisan aiheuttaman ylilatautumisen vuoksi kaksi ekaa kierrosta sisälsi karseat ulosajot. Lopputulemana sai taas kerran käyttää loppukisan jahdaten muita takaa…mitä tehdään noissa yksinpelin tehtävissä jo vähän hemmetisti. Huonolla tavalla deja vu :mad::p
 
Millanen toi GT Sport Mode on?
Lyhyesti ja nooesti: ajat virallisia Gran Turismo -onlinekisoja muita pelaajia vastaan. Kisoissa korotat (ja mahdollisesti pudotat) sekä nopeus- että herrasmieskuljettaja-arvojasi ajan myötä. Saavutetuilla arvoilla peli yhdistää sinut lopulta samanveroisten kuljettajien kanssa samaan lobbyyn.
https://www.gran-turismo.com/us/gt7/manual/sportmode/01

Daily-kisoissa korotat arvojasi aluksi helposti. Voit myös osallistua World Series -kisoihin, joita on Manufacturer Series ja Nations Cup. Ne on jaettu kolmeen eri liigaan kuljettajatasojen mukaan.
https://www.gran-turismo.com/us/gt7/manual/sportmode/04
 
Jos tätä peliä täytyy jostain kritisoida niin se on tuo missionien ohitustehtävät. Se car collision on täyttä paskaa vailla mitään logiikkaa. Siinä viidennessä setissä kun ajetaan formuloilla sateessa niin välillä kyljet osuu yhteen eikä tule mitään. Ootappa kun vedät sisäkurviin ja ohitat niin mutkasta ulos tultaessa tietokoneen auton keula hipasee oman auton pakoputken päätä niin johan lävähtää try again ruutuun. Sama kun kerran tarttu auto vesilammikkoon ja tietokone ajo perään mulle niin seki oli pelaajan syy ja taas try again ruutuun. Kolmas esimerkki on se kun kerran karkas mutkasta ulostulo vähän sivuun ja tietsikka ohitti kolmeasataa kylkiä hipoen ja taas kerran try again vaikka mulla ei ollu mitään osuutta asiaan.

Kyllä saa hopea riittää siitä. Hermot tuohon loppuu. Mukava vain katsoa kun kaverilistalla yksi päässy ykköseksi 1.24,2 ajalla ja oma 1.23,1 aika riittää huimaan toiseen sijaan.
 
Jos tätä peliä täytyy jostain kritisoida niin se on tuo missionien ohitustehtävät. Se car collision on täyttä paskaa vailla mitään logiikkaa. Siinä viidennessä setissä kun ajetaan formuloilla sateessa niin välillä kyljet osuu yhteen eikä tule mitään. Ootappa kun vedät sisäkurviin ja ohitat niin mutkasta ulos tultaessa tietokoneen auton keula hipasee oman auton pakoputken päätä niin johan lävähtää try again ruutuun. Sama kun kerran tarttu auto vesilammikkoon ja tietokone ajo perään mulle niin seki oli pelaajan syy ja taas try again ruutuun. Kolmas esimerkki on se kun kerran karkas mutkasta ulostulo vähän sivuun ja tietsikka ohitti kolmeasataa kylkiä hipoen ja taas kerran try again vaikka mulla ei ollu mitään osuutta asiaan.

Kyllä saa hopea riittää siitä. Hermot tuohon loppuu. Mukava vain katsoa kun kaverilistalla yksi päässy ykköseksi 1.24,2 ajalla ja oma 1.23,1 aika riittää huimaan toiseen sijaan.
Tuulen suunnalla on tuossa iso merkitys varmasti vieläkin.
 
Noi tunnin endurancet on ihan mukavia. Melko haastavia osa, kaikkea en oo vielä kullalle saanu. Tänään ajoin Alsacen vanhojen autojen kisan. Siitä toki kultaa 35 sekunnin erolla. Mazda RX500 autona ja säätöä vaatii että menee PP-rajan alle. Todella bensapihi ja renkaita säästävä vehje, yhdellä stopilla pääsee kisan.
 
Ylös Bottom