Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 7

oottelen collector's editionia.

ajopenkki on katottuna ja odotan mitä ratteja peli tukee.

varastossa logitech driving force gt ja joku ferrarin paketti, mitä tuskin tukee.
 
Voiko udella mitkä ovat GT7 suurimmat uudistukset? Vai onko kyseessä nyt vihdoin ensimmäinen GT peli joka pyörii 4K / 60fps ja se on suurin uudistus. Itse ehdottomasti tulen tämän hankkimaan kunhan PS5 konsolini saapuu ensi vuoden alussa.
 
TÄ. " Kunhan PS5 konsolini saapuu ensi vuoden alussa." Minä olen silloin jo vuoden konsoliani käyttänyt. Ei mitään uutta konsoli rintamalla tämä. Pettynyt koko hökötykseen :(
 
Siis tarkoitat pettynyt kun ei ole pelattavaa? GT7 siirtyi?
Ymmärrän hyvin pettymyksen molempiinkin current gen-konsoleihin. Eihän niille mitään erityistä uutta pelattavaa ole juurikaan tullut. Toistaiseksi oikeastaan vain Kena on ollut itselleni konsoliyksinoikeuksista system seller. Muuten on ollut sinänsä mukava pelata Ubin uusimpia pelejä XSX:llä sekä myös paljon Xbone- ja PS4-pelejä paranneltuina taaksepäin yhteensopivuudella. Tuo onkin ollut itse asiassa itselleni tärkein asia näissä uusissa konsoleissa tähän mennessä. Ilman sitä ei olisi ollut mitään järkeä vielä XSX:ää ja PS5:sta vielä hankkia.
 
Pidetään keskustelu ihan GT7:ssä eikä siinä, kuinka pettynyt tai tyytyväinen PS5:n muuhun pelitarjontaan on ollut.
 

Kazilta pari sanaa autokulttuurista ja GT7:sta uuden videon myötä.
Video piirtää katsojalle aika ajoin tutusti mutkittelevaa viivaa ruudulle.
Vanha perinteinen Deep Forest -rata näyttäisi tekevän paluun GT7:ssa
 
Yllättävän vähän autoja seiskassa, vaikka onkin todella tarkasti mallinnettu. Esim. Gran Turismo 6 on yli 1200 autoa.
 
GT Sportissa oli 168 autoa julkaisussa ja tällä hetkellä taitaa internetin mukaan niitä olla 324 kpl. Mukavan laaja ja monipuolinen lista tuollakin määrällä. Enkä itse ehtinyt edes ajamaan lähelläkään kaikilla niillä autoilla mitkä itseäni kiinnosti.

Eiköhän GT 7 saa myös sen joku reilu sata autoa lisää vielä pelin julkaisun jälkeen. Omasta mielestäni määrä ei todellakaan korvaa laatua ja mikäli joku vanha suosikki ei enää löydy niin avaralla mielellä kyllä löytää uusia kiinnostavia autoja.
 
400 autoa on oikein hyvä määrä. Kuinka moni Gran Turismo 6:n yli tuhannesta autosta oli peliä varten mallinnettu ja kuinka moni oli niitä PS2 aikaisia mallinnuksia? Ennemmin otan vähemmän mutta viimeisen päälle tehty. Lisäksi ei jostain Honda Civicistä ihan joka vuoden mallia tarvita.
 
Aivan sama kuinka monta autoa siellä on, kunhan career mode on tehty monipuoliseksi ja muutenkin mahdollisimman hyvin.

Ettei taas tarvitse ratin varressa ihmetellä, että siellä ne padikuskit painelee ihan omia aikojaan. Kuten Sportissa.

Eli yksinpeli edellä kiitos, pitkästä aikaa.
 
Olisi kiinnostava tietää teidän TOP-5 suosikki autot ja kuinka monta niistä löytyy tulevasta GT7 pelistä? Itse toivon kovasti että olisi tuo uusi F1 auto, vuoden 2022 malli, tällainen prototyyppi joka esiteltiin. Sekä Pagani Zonda jonka toivon löytyvän myös.
 
Täs taitaa kuitenkin olla jokaisen auton sisusta vimosen päälle mallinettu? Tosin kun siinä GTkutosessa ei, tai edes ollut kaikis autois sisustaa ellen väärin muista?

Sitäpaitsi me kaikki tiietää että dlc.t tuo lisää autoja vuosien mittaan.
 
Oletetaan että seiskassa on kaikissa autoissa sisusta mallinnettu. Varmasti tulee autoja lisää kuten sportissa ajan kanssa päivityksillä. Samaa mieltä, että mieluummin täysin mallinnetut autot ja vähemmän kuin iso määrä samaa mallia kymmenen samaa autoa eri vuosilta.
Teoriassa olisi varmasti mahdollista tuoda seiskaan vaikka 1500 autoa täysin mallinnettuna mutta se veisi ihan älyttömän määrän aikaa, mieluummin 400 autoa ja saadaan peli maaliskuussa.
 
Ylös Bottom