Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 7

ihan perseestä toi gt7 olen ajannyt kaikki licensi läpi mutta silti ei ole sellaista autoa tarjolla joka sopii gr3 tai gr4 tason autoja sitten puutuu joku pp 630 tai 730 ja tekoäly auto saa edellee töniä pelaajan auton ulos radanta
 
Onko seiskassa uusia hiekkaratoja vrt sportiin? Itse tykkään hiekalla ajaa enemmän .. kannattaako seiska ostaa vaikka on vain PS4 pro ja ei ole aikeita ostaa pleikkavitosta?
Ei ole ja radat aukeavat kampanjamoodin myötä.. myöhemmin.
Kannattaa. Käsittääkseni PS4 Pro on tuettu grafiikoiltaan hyvin GT7:ssa. Eikä pelillisesti taida olla isompia ongelmia tullut esiin. Yhden havainnon tein online-lobbytoiminnasta eilen: PS4:lla pelaavan kaverin peli kaatui kesken leikin.
PS5 on kuitenkin se alusta, johon vääjäämättä ollaan painopistettä siirtämässä. .. Ja ne lataustauot ovat poissa.
 
ihan perseestä toi gt7 olen ajannyt kaikki licensi läpi mutta silti ei ole sellaista autoa tarjolla joka sopii gr3 tai gr4 tason autoja sitten puutuu joku pp 630 tai 730 ja tekoäly auto saa edellee töniä pelaajan auton ulos radanta
Mä sain lisensseistä kyllä Gr.4 ja Gr.3 autot. Ostaa niihin vaan paino- ja teho-säätimet, niin saa tiputettua pp:n haluttuun.
 
Onks tos superlicense S-5 hiekalla joku rengasbugi vai yhtäkkiä hiton vaikee saada kultaan. Asfaltit meni siinä mieles heittämäl mut nyt jää monta sekuntia eikä vaan löydy sitä pitoa mitä Demossa näyttää olevan. Treeniäkö vaan sitten kuitenkin..
 
Onks tos superlicense S-5 hiekalla joku rengasbugi vai yhtäkkiä hiton vaikee saada kultaan. Asfaltit meni siinä mieles heittämäl mut nyt jää monta sekuntia eikä vaan löydy sitä pitoa mitä Demossa näyttää olevan. Treeniäkö vaan sitten kuitenkin..
Bugi, antaa nyt kuulemma väärät renkaat. Ennen päivitystä toimi.
 
Onks tos superlicense S-5 hiekalla joku rengasbugi vai yhtäkkiä hiton vaikee saada kultaan. Asfaltit meni siinä mieles heittämäl mut nyt jää monta sekuntia eikä vaan löydy sitä pitoa mitä Demossa näyttää olevan. Treeniäkö vaan sitten kuitenkin..

Sieltä known problems osiosta näkee mihin kaikkiin testeihin rengas bugi vaikuttaa.
 
Tilailin PS Storesta julkkaripäivänä ton Anniversary Editionin ja ymmärsin et mukana piti olla 1,5m€ lisäksi yaris + 3 autoo ja ne avatarit ja popit. Autoista yaris löytyy, mutta missä ne muut kiesit on? Ne bonus autot olis ihan kivat, nimittäin kattelin että siellä pelin sisäisessä kaupassa maksaa jo pelkästään se Porsche millin.
Ne ilmesty jossain välissä kun sitä cafea pelaili eteenpäin.
Eivät vaan ilmesty nuo 3 bonus autoa vaikka kuinka veivaa. Vituttaa kun ostat tällaisen hemmetin kalliin version pelistä ja saat ainoastaan jotain hemmetin avatareja ja yhden yariksen suomen liput kyljessä. Olis kantsinut vaan hommata se perusversio.
 
Eivät vaan ilmesty nuo 3 bonus autoa vaikka kuinka veivaa. Vituttaa kun ostat tällaisen hemmetin kalliin version pelistä ja saat ainoastaan jotain hemmetin avatareja ja yhden yariksen suomen liput kyljessä. Olis kantsinut vaan hommata se perusversio.
Aa, siis ne autot mulla oli kyllä heti. Rahat ilmesty tyyliin ekan kolmen kisan jälkeen ku ostin ekan auton ni sen oston jälkeen.
 
Eivät vaan ilmesty nuo 3 bonus autoa vaikka kuinka veivaa. Vituttaa kun ostat tällaisen hemmetin kalliin version pelistä ja saat ainoastaan jotain hemmetin avatareja ja yhden yariksen suomen liput kyljessä. Olis kantsinut vaan hommata se perusversio.
Siis ostitko ennakkoon? Ne kolme autoahan oli ennakkotilaus etuna+100000 crediittiä.
 
Pahuksen rengasbugi! Melkein sain ajettua kultaa IB-5 rallipätkässä noilla väärillä renkailla, 0,2 sek jäi eroa. Ei vaan onnistunut. Toivottavasti jo ensi viikolla korjaavat vian.

Missionit: "otetaanpa tuosta helppo cone challenge Toyota Aqualla keiloja kaadellen ennen nukkumaan menoa". Totuus: Ja vitut, pelin vaikein haaste! Tiukkaa teki edes kaataa kaikki keilat ja kulta aika oli monen sekunnin päässä.
 
Täytyy antaa kyllä miinusta varikko käynneistä. 10 kierroksen kisoissa joutuu käymään varikolla niin oudosti ja tyhmästi tehty kun ajat varikolle niin joudut odottamaan jopa 30 sekuntia että auto saapuu omalle paikalleen. Varikko ukkelit vaan seisoo paikoillaan kun autoa odotetaan. Sportissa auto saapuu heti omalle paikalleen eikä odotella mitään. Ainakin yhdessä 5 kierroksen kisassa joutui käymään joka kierroksella tankkaamassa, olisko vähän jo liioiteltua?
 
Itse olen ajellut tätä aika rauhalliseen tahtiin. Cafe menujen ohessa kaikenlaista missionia ja satunnaisia 'sivukisoja' tai 'arcadekisoja', joten vasta eilen iltasella aukesi Nürburgring. Melkoinen nostalgiamatka kertalaakista pyöreästi kymmenen vuotta taaksepäin, jolloin tuota tuli GT5:ssä ajeltua mielettömiä määriä niin time trialissa kuin myös nettiauloissa. Vähän oli homma hakusessa ensimmäisellä kierroksella, kun lähdin 911 GT3 RS:llä muistelemaan. Toki radan mutkat muistan edelleen vaikka unissani, mutta jarrutuspaikat olivat aavistuksen hakusessa.

Kivaa oli silti! Kunhan jossain vaiheessa talliin päätyy ikoninen NSX Type R '02, niin pääsen tutkimaan, että vieläkö se on Nürren kuningas omassa PP-luokassaan. GT5:n aikaan meikäläisen virittämä ja säätämä NSX Type R '02 oli yksi nettiaulojen pelätyimmistä laitteista Nürrellä, jolla kepitin Ferrareita ja vastaavia samoissa PP-luokissa ns. 'mennentullen'. Kärkipään lähtöruudusta Nordschleifen alun mutkaosuudella horisonttiin ja seuraavan kerran muita näinkin vasta maalissa, kun saapuivat 5+ sekuntia minun jälkeeni.
 
Tulipa ajeltua Tsukuban 30 kierroksen kisa ja high speed ring 30 min kisa. Molemmat kyllä tarjoilee loistavaa viihdettä renkaan vaihtoineen, tankkauksineen ja tietysti sääolot vaihtelee. Mutta kun ne on vain mission kisoja niin eihän niistä rahaa saa mitään. Molemmat sain hopealle ja jälkimmäisessä kisassa oli lopussa renkaat punasella, bensaa 1 kierros jäljellä ja 6 sijan auto tuli maalissa sekunnin päässä. Joten se hopea tuli aika hampaat irvessä taistellen.

Harmi ettei niihin viitsi hirveästi aikaa tuhlata kun voitostakin saa vain 5k ja hopeat kyllä riittää meikäläiselle.
 
Siis ostitko ennakkoon? Ne kolme autoahan oli ennakkotilaus etuna+100000 crediittiä.
Siis olivat vai? Miten ymmärsin että nuo kuuluivat tuohon 25th AE:hen myös. No olipa todellakin turha ostos tämä sitten. Nuo rahathan (1,5m€) olis tehnyt kohtuu nopeasti ajamallakin, eikä tuolla Yariksella tee juurikaan mitään puhumattakaan noista avatarista ja musiikeista.
Meni kohtuu perseelleen yleensäkin tämän osto. Alunpitäen oli varauksessa Verkkokaupasta fyysinen versio tästä ja ilmoittivat sitten julkkaripäivänä, että en saakaan peliä kun olivat saaneet noita vähemmän kuin oli tilattu.
 
Onko äijillä ollu ongelmia tossa cafe menun "dragon tail circuit lap attack" kisassa ohjaimella? Ite hieronu jo kaksi tuntia ja ei millään tule kultaan, ohjain hajoo käsiin ja paras aika 142.692 ku vaatii 142.400... alkaa loppua mielenkiinto koko peliin kohta ku ei vaa onnistu.. :D

edit: Jaa luulin et tarvii kullan et menee läpi, kun luki "victory" :D no ei siinä, tulipaha hierottua rataa kunnolla..
 
Mä luovutan. Noi GT cup kisat on liian vaikeita mulle :D. Ne taitaa olla kisoja joissa ei virityksellä pärjää yksinään vaan pitää myös ajaa. Jos virittää liikaa niin sillon PP lukema nousee liian korkeaksi ja jos sattuu löytymään auto, joka on alle sen PP rajan ja jolla pärjää niin sitten polttoaine kulutus on aivan liian korkea.

Sen lisäksi F12berlinetta 12 autolla ei kannata lähteä Daytonan World Tour car 800 kisaan. Sama juttu. Saa olla tosiaan kokoajan olla tankkaamassa.
 
Siis olivat vai? Miten ymmärsin että nuo kuuluivat tuohon 25th AE:hen myös. No olipa todellakin turha ostos tämä sitten. Nuo rahathan (1,5m€) olis tehnyt kohtuu nopeasti ajamallakin, eikä tuolla Yariksella tee juurikaan mitään puhumattakaan noista avatarista ja musiikeista.
Meni kohtuu perseelleen yleensäkin tämän osto. Alunpitäen oli varauksessa Verkkokaupasta fyysinen versio tästä ja ilmoittivat sitten julkkaripäivänä, että en saakaan peliä kun olivat saaneet noita vähemmän kuin oli tilattu.
No itselläkkin jäi saamatta verkkokaupasta tuo erikoisversio. Tosin ennkkotilauksen tein vasta helmikuussa, joten sen suhteen olin myöhässä. Kävin sitten lopulta ostamassa gigantista ps4 version (45€) ja päivitin storesta 10€:lla ps5-versioon. Ebay:stä tuli sitten hankittua tuo DLC ennakotilauskoodi kun niitä julkaisun aikaan sai 5€:lla.
 
Ylös Bottom