Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 7

Onko tässä eri automerkkien liigoja vai mitä ne olikaan?
Niin siis Cuppeja...
On tässä useemman kisan Cuppejakin, yleensä rajoittava tekijä on vain PP arvo, mutta löytyy myös muitakin sääntöjä, muutamalla automerkillä on omia kisoja.

Lisäksi Cafea pelatessa on kolmen tehtävä-ryppään teemana joku tietty automerkki, jolloin sen käyttäminen on luontevaa, mutta ei pakollista.
 
Tuli kellotettua paljonko menee aikaa ja tulee crediittejä kun vetää World GT Series Championshipin.

Tuohan koostuu viidestä kilpailusta, ja easy - vaikeustasolla menin.

Itse kilpailut eivät menneet niin hyvin kuin toivoin, vaikka joka kisasta ensimmäiseksi pääsikin niin puhtaan ajon bonusta ei tullut 4 kisan kohdalta ollenkaan. Samalla tuli huomattua että esim. Mount Panoramalla ainoaksi virheeksi jäi se huipulla olevan shikaanin oikominen yhden kerran, eli kolhuja muihin tekoäly kuskeihin ei tullut yhtään ja tuosta rangaistuksena siis puhtaan ajon bonuksen menetys.

Tarkasta ja sääntöjen mukaisesta ajosta saa siis ihan tuntuvaa hyötyä, kolhia ei kannata eikä oikein oikominenkaan tee hyvää jos ansaintamielessä ajelee. Törttöily tuntuu lompakossa.

Lopputulema viiden kisan rahallisesta hyödystä oli siis 800k krediittiä sisältäen overall ranking bonuksen 250k. Ansaintamielessä puhtaasti ajamalla olisi 200k enemmän tarkemmalla ajolla eli jokaisesta kisasta puhtaan ajon bonus, yhteensä siis miljoona.
Aikaa kului 1h15min.

On tuo kuitenkin vaihtelevampaa kuin yhden radan tahkoaminen, siitä bonusta.
 
Se tunne kun yrittää 2 tuntia yhtä kisaa eikä edes voita. Se Colorado Spring kaksintaistelu ralliautolla. Se kisa taitaa olla sellainen kisa että täytyy ajaa täydellisesti että sen voittaa
 
Se tunne kun yrittää 2 tuntia yhtä kisaa eikä edes voita. Se Colorado Spring kaksintaistelu ralliautolla. Se kisa taitaa olla sellainen kisa että täytyy ajaa täydellisesti että sen voittaa
Pidä taukoja. Oletko lieventänyt vaikeustasoa?
Joku muu kuin Quattro sulla? Powerslaidia pitkällä kolmosella. Äläkä sääli tekoälyä. Röyhkeästi sisämutkaan. Jos rata ei ole entuudestaan tuttu, vaikeaa on.
Viime päivitys helpotti hyppyjen alastuloja. Silti niihin pitäisi mennä suoraan.
 
Oh The Human Comedy! Downgreidatulla Gr4 Jaggella tunnin kisa, Deep Forest, ilman varikkostoppeja. Taistelin pariinkin otteeseen Porschen Taycanin kanssa, kunnes sähköjänis päätti viimeisellä kierroksella viimeisen tunnelin jälkeen murjoa. Olin kolmantena. Päädyin seitsemänneksi. Pronssiajo ja 300 000Cr.
Tunnista.
P*rkele!
 
Oh The Human Comedy! Downgreidatulla Gr4 Jaggella tunnin kisa, Deep Forest, ilman varikkostoppeja. Taistelin pariinkin otteeseen Porschen Taycanin kanssa, kunnes sähköjänis päätti viimeisellä kierroksella viimeisen tunnelin jälkeen murjoa. Olin kolmantena. Päädyin seitsemänneksi. Pronssiajo ja 300 000Cr.
Tunnista.
P*rkele!
Tartun tähän, kun olen paininut näissä human comedyn kisojen kanssa, että millä autolla tai miten säätää noita autoja niihin. Pari kisaa mennyt heittämällä kultaan, mutta joissakin on hyvin hankalaa löytää hyvä auto. Heti ekoilla kierroksilla nopeimmat menee kolme sek nopeampaa kuin itse nopeimmilla. o_O

Esim maggiore en pysy millään vauhdissa, paras yritys supra gt500:lla. Muistaakseni ei anna vaikuttaa kuin renkaisiin. :rolleyes:
 
Alsace 1h oli ehkä vähän tylsä ajaa Chaparal 2j:llä. Yhden pysähdyksen taktiikalla kakkonen jäi keskivaikealla kaksi kierrosta. Lienee jäänyt bugi kun oikein säädettynä pp tippuu alle 420 :D
 
Deep Forestin kisasta hain vastusta ja se kolmas sija olisi ollut mahdollinen. Nyt vain miettimään voittavaa autoa..
Kyoton normiautokisassa bhp-höylätyllä GT40 Mark I:llä tuli voitto stopittomalla tunnin ajolla. Helposti pystyi kontrolloimaan kisaa lopussa. Voitto 15+ sekunnilla (yhden pyörähdyksen taktiikalla ;) ). Tuosta jäi hyvä maku!
 
Joo ei ole Circuit Experience ihmistä varten tehty :D monet niistä nimittäin vaikuttavat tolkuttoman vaikeilta

Ite oon saanu sektoriajat kohtuu vaivalla kultaiseksi (osa niistäkin ristuksen vaikeita), mut se one lap on paljon hankalampi, kun koko rata pitäis mennä nappiin kerralla. Onkohan Spa ainoa mikä täysin kullattu tällä hetkellä. Seuraavaksi joku rattimies lenhottaa paikalle kertomaan kuinka naurettavan helppoja ne on. No itse en ainakaan oo niin hyvä.
 
En ole itse vielä jaksanut perehtyä noihin enduranceihin mutta tässä videossa olis autokohtaiset asetukset. Tässä myös väitetään, että joissain radoissa bugi, että jos vaikeusaste on helppo tai normaali niin ai olisi mahdoton voittaa mutta vaikealla sen taas voi voittaa:oops:

 
1h kei car endurance tuli ajeltua Honda Beatilla. Jälkeenpäin ajatellen tais olla heikoin vaihtoehto kolmesta mahdollisesta, ainakin jos AI:n suorituskykyä tutkaili, mutta ehdottomasti bensapihein, josta sai etua lyhyemmällä varikkostopilla sekä ei tarvinnut fuel mixturen kanssa säätää ollenkaan. Alkuun meni varmaan 45min säätää auto sellaiseksi, ettei se lähde liikaa liukuun pitkissä kaarteissa. Jostain youtube-videoista sitten kopion jotain säätöjä, mutta suurin apu oli takasiivestä. Siitä kun laittoi aerot maksimiin ja edestä nollaan, niin alkoi olla balanssi aika ok. Stintin lopussa kuluneilla renkailla tuli vaikeaa, mutta onneksi sitä ei kestänyt kuin pari kierrosta.

Kahden stopin taktiikalla kisaan. Eka stintti meni kärkeä kiinni ajaessa. Noin 3-4s perässä pitille ja nopeamman pitin ansiosta toisena kuvan keltaisen S660:n perässä ulos. Kuvan valkoinen S660 ihan perässä. Siinä sitten ajeltiin kolmen kimpassa seuraava stintti. Nousin kärkeen ja vähän tein eroa kun renkaat olivat tuoreet, mutta keltainen honda tuli ohi puolivälin jälkeen ja toisella sijalla pittaamaan viimeisen kerran. Tällä kertaa minun ei tarvinnut ottaa enää täyttä tankkia maalin päästäkseni ja pääsinkin 12s erolla jälkimmäiselle stintille. Vipalla stintillä AI vauhti oli pykälän hitaampaa ja kun eivät enää saaneet minun läheisyydestä buustia, niin maaliin tullessa ero oli kasvanut 30 sekuntiin. Nopein kierros oli 1:24 ja hitain 1:30.

Oli kyllä hauska kisa ja tosissaan sai ajaa koko ajan. Maalissa oli oikein tyytyväinen fiilis onnistuneesta suorituksesta.

1649667123060.png
 
Viimeksi muokattu:
Ite oon saanu sektoriajat kohtuu vaivalla kultaiseksi (osa niistäkin ristuksen vaikeita), mut se one lap on paljon hankalampi, kun koko rata pitäis mennä nappiin kerralla. Onkohan Spa ainoa mikä täysin kullattu tällä hetkellä. Seuraavaksi joku rattimies lenhottaa paikalle kertomaan kuinka naurettavan helppoja ne on. No itse en ainakaan oo niin hyvä.
Itselle Red Bull Ring on ollut helpoin. Ehkä siksi, että se on niin lyhyt. Toisella yrittämällä tuli kultaa one lap attack;issa.
 
Pääsiäismunia:
Jos pelissä vilahtaa katsomoissa Hideo Kojima,
photostudio_1649733375986.jpg
pitää siitä löytyä myös todisteet lehmän abduktiosta:
photostudio_1649733468479.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Milläs autolla olette ajaneet tuon human comedy La Maggioren? Ajanut kolmella eri autolla Bmw m6, Peugeot Rcz, Corvette c7. Paras sijoitus keskivaikeella viides sija. Joka kerta saanut ajettua 30 kierrosta. Kierros ajat itsella 2min molemmin puolin. Paras 1:57. Kokeillut yhden ja kahden pysähdyksen taktiikalla.
 
Milläs autolla olette ajaneet tuon human comedy La Maggioren? Ajanut kolmella eri autolla Bmw m6, Peugeot Rcz, Corvette c7. Paras sijoitus keskivaikeella viides sija. Joka kerta saanut ajettua 30 kierrosta. Kierros ajat itsella 2min molemmin puolin. Paras 1:57. Kokeillut yhden ja kahden pysähdyksen taktiikalla.
Kokeilitko laittaa vaikeusasetuksen vaikealle ja sitten tuolla Peugeot RCZ? Tällä sivulla muutama viesti ylöspäin laitoin youtubesta videon, jossa auton asetukset ja sanotaan, että jotkut kisat voi voittaa vain vaikealla johtuen bugista.
 
Edit:

Update Details (1.12)

A new update for Gran Turismo 7 has been released. The following is a list of the main features and adjustments introduced.

1. Brand Central
 - Fixed an issue with the ‘Invitation’ feature wherein the invitations would inadvertently expire earlier than intended. Furthermore, with this update 'Invitations' from the manufacturers listed below will be distributed to all accounts who will log in-game by 24 April:

 ・Aston Martin
 ・Bugatti
 ・Citroën
 ・Ferrari
 ・Lamborghini
 ・Pagani
 ・Porsche

With the installation of Update 1.12, the invitations are now valid for 30 days from the time they are received.

2. World Circuits
 - Fixed an issue wherein the BGM would not play at the start and finish lines of a race.




Thank you for your continued support and please continue to enjoy Gran Turismo 7!

https://www.gran-turismo.com/us/gt7/news/00_3316553.html
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom