Janispetke
Active Member
Noita sport moden nation cupin jne tuloksia ei taida näkyä gt netti sivulla? Jotain siellä näkyy mutta mielestäni vain usa/canada?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
En tiedä löytyykö kisan tulokset, mutta sarjan tilanne löytyy. Jos menee oletuksena usa:n sivuille, niin perus gran-turismo osoitteen perään pitää lisätä ”gb”, niin pääsee eu-alueelle, kunhan kirjautuneena.Noita sport moden nation cupin jne tuloksia ei taida näkyä gt netti sivulla? Jotain siellä näkyy mutta mielestäni vain usa/canada?
Lisättäköön huomio että 'viitsiminen' vaatii myös kultasuoritukset, jotka tuntuvat olevan paikoitellen todella tiukassa. Etenkin kontrollerilla kultaan vääntäminen on varsin haastavaa joidenkin osalta. Jotenkin myös oli olettanut että koko kierroksen yhteisaika on vähän löysempi kuin eri sektorit yhteensä, näin ei sitten ollutkaan mm. High Speed Ringillä, jossa koko kierroksen aika on noin 3 sekuntia vähemmän kuin sektoriajat yhteensä.48M saa kun viitsii käydä ajamassa radat läpi. Päivityksen jälkeen yksinpelin puolella saa helposti kerättyä massia, ihme jos joku peliä oikeasti pelaava jaksaa vielä valittaa siitä
Sport modeen ottamaan peräpusuja, riittää tekemistä(lue kestämistä).Lisättäköön huomio että 'viitsiminen' vaatii myös kultasuoritukset, jotka tuntuvat olevan paikoitellen todella tiukassa. Etenkin kontrollerilla kultaan vääntäminen on varsin haastavaa joidenkin osalta. Jotenkin myös oli olettanut että koko kierroksen yhteisaika on vähän löysempi kuin eri sektorit yhteensä, näin ei sitten ollutkaan mm. High Speed Ringillä, jossa koko kierroksen aika on noin 3 sekuntia vähemmän kuin sektoriajat yhteensä.
Eilen näitä rupesin grindailemaan kun tuli se finale ajettua läpi (ts. alkaa tekeminen loppua).
(Sais nyt ne polkimet).
Sitä on ajettu ne 50 kisaa trophya varten. Ei muuta tarvetta, rahaakin sieltä saa sen verran vähän ja harvoin. Tarkoitan siis tässä Daily A kisoja. Niihin muihin ei ole mitään kiinnostusta.Sport modeen ottamaan peräpusuja, riittää tekemistä(lue kestämistä).
Niin, kulta vaatii sen, että viitsii opetella radan kunnolla ja auton käsittely kunnossa. Omasta mielestä hyvä, että ajopeli tarjoaa jonkinlaista haastetta ja noi on vielä täysin reiluja, koska kaikki joutuu ajamaan ne samallatavalla, eikä ole kuminauhaa yms. sekoittamassa menoa.Lisättäköön huomio että 'viitsiminen' vaatii myös kultasuoritukset, jotka tuntuvat olevan paikoitellen todella tiukassa. Etenkin kontrollerilla kultaan vääntäminen on varsin haastavaa joidenkin osalta. Jotenkin myös oli olettanut että koko kierroksen yhteisaika on vähän löysempi kuin eri sektorit yhteensä, näin ei sitten ollutkaan mm. High Speed Ringillä, jossa koko kierroksen aika on noin 3 sekuntia vähemmän kuin sektoriajat yhteensä.
Eilen näitä rupesin grindailemaan kun tuli se finale ajettua läpi (ts. alkaa tekeminen loppua).
(Sais nyt ne polkimet).
Näkyy ostellessa, oliko se nyt sininen kirjan kuvake.En oo nyt hetkeen pelaillut kun horizon pahasti kesken mutta tuli mieleen että näkyykös tässä autoja ostellessa omistaako jo auton vai pitääkö käydä tallin puolelta tarkastamassa?
Totta. Mutta turhautuminen tuli esim. Tsukuban kakkossektorin kanssa, se tuntuu vaativan aivan täydellisen suorituksen. Teen oletuksen että ratilla ja polkimilla tuo on helpompi hallita kuin kontrollerilla. En haluakaan että kulta tulee heti ensimmäisillä yrityksillä, mutta turhautuminen tulee kyllä vastaan kun yrittää ja yrittää. Ja tuo HSR:n koko kierroksen ajan oleminen reilusti alle sektorien yhteisajan tuntuu hassulta, jossain toisessa missä katsoin niin koko kierroksen raja oli muutamia sekunteja enemmän kuin sektorien yhteisaika.Niin, kulta vaatii sen, että viitsii opetella radan kunnolla ja auton käsittely kunnossa. Omasta mielestä hyvä, että ajopeli tarjoaa jonkinlaista haastetta ja noi on vielä täysin reiluja, koska kaikki joutuu ajamaan ne samallatavalla, eikä ole kuminauhaa yms. sekoittamassa menoa.
Group 3:sen auto, mikä sopii itselle parhaiten. Joko ECUa säätämällä tai Power restrictoria käyttämällä ottaa PP sinne alle 700. Itse käyttänyt mm. BMW Z4, ja viimeksi Peugeot RCZ GR3; ei jää Suzuki Swiftille mitään palaa.Tässä on kyllä sellaisia kisoja että vaatii kyllä harjoittelua ja miettimistä että mikä auto tulisi olla missäkin kisassa. Esimerkkinä vaikka Laguna Secan se world touring car 700 kisa. Kakkoseksi pääsin äsken helposti mutta voittaminen vaatii harjoittelua ja eri auton ilmeisesti tai ainakin säätöjä
Varmaan se, mistä itse tykkää eniten. Veikkaisin, että Music Rally se ei ainakaan ole useimmille. En pidä lisenssitesteistä, mutta moni niitäkin jaksaa hioa kultaan asti. Sitten on kyllä aika paljon omasta mausta kiinni, mitä haluaa pelata. Kahvilakampanja on aika helppo lähtökohta pelaamiselle, mutta ei se erityisen hyvä ollut toteutukseltaan, vaikka ei varsinaisesti huonokaan. Satunnaisten kisojen ajaminen tekoälyä vastaan on myös vähän tylsää pitemmän päälle. Ehkä kannattaa pelata vähän kaikkea ja löytää ne tavat pelata, jotka ovat kiinnostavimpia. Aika mukavasti on erilaisia vaihtoehtoja tarjolla.Mikä tässä on paras pelimuoto yksinpelin kannalta??
Tosin Cafen kautta sitten kyllä aukeaa ratoja ja kisoja ja autoja. Että tavallaan se on kyllä vähän pakollinen vetää ainakin jonnekin asti että saa radat auki, ja kartalle eri paikat auki.Varmaan se, mistä itse tykkää eniten. Veikkaisin, että Music Rally se ei ainakaan ole useimmille. En pidä lisenssitesteistä, mutta moni niitäkin jaksaa hioa kultaan asti. Sitten on kyllä aika paljon omasta mausta kiinni, mitä haluaa pelata. Kahvilakampanja on aika helppo lähtökohta pelaamiselle, mutta ei se erityisen hyvä ollut toteutukseltaan, vaikka ei varsinaisesti huonokaan. Satunnaisten kisojen ajaminen tekoälyä vastaan on myös vähän tylsää pitemmän päälle. Ehkä kannattaa pelata vähän kaikkea ja löytää ne tavat pelata, jotka ovat kiinnostavimpia. Aika mukavasti on erilaisia vaihtoehtoja tarjolla.
Kuten tuolla jo suositeltuin kannattaa pelata kaikkea, niin mielekkäintä.Mikä tässä on paras pelimuoto yksinpelin kannalta??
Maestro Hamilton oli esillä GT7:n lopputeksteissä. Jotakin saattaa olla taas tulossa.Minusta nuo Time trial haasteet ovat myös ihan ensiluokkaista sisältöä autopeleissä. Harmi, ettei niitä ole vielä enemmän. Sportissakin parasta oli se Hamilton-lisäri. Vaikka voi harmittaa, ettei heti onnistu ja saa kultaa, on noissa kuitenkin lopulta se tavoitteiden saavuttamisen tuottama mielihyvä sen arvoista.
Kuten tuolla jo suositeltuin kannattaa pelata kaikkea, niin mielekkäintä.
Alussa kannattaa keskittyä Cafeen ja Lisenssitesteihin. Myöhemmin Missioneihin ja rata-testeihin, sekä kartalta köytyviin kisoihin.
Cafe aukaisee ominaisuuksia ja toimii hyvänä pelin esittelynä ja samalla saa autoja/rahaa.
Lisenssit toimii hyvänä kouluna ajotekniikan opetteluun, tarjoaa haastetta ja palkinnoksi saa autoja.
Missionit tarjoaa vaihtelevia haasteita, tarjolla rahaa ja muutama auto.
Rata-testi on hyvä keino opetella radat kunnolla, palkintona hyvin rahaa.
Kartalta löytyvät kisat tarjoaa varsinaista kilvan-ajoa, vaihtelevilla säännöillä, ilman aika-ajoa, lähtö yleensä hänniltä. Haastetta pystyy itse hyvin säätämään, autovalinnallaan ja sen virityksellä/säätämisellä. Kisoista saa palkinnoksi nyt hyvin rahaa.
Lisäksi löytyy arcade, time-trial ja custom race moodit, mutta niissä palkinnot on huomattavasti pienempiä mitä valmiissa kisoissa