powerpeugeot
Member
Autojen myynti mahdollisuutta ei tainnut vielä tulla? Muuten olisi kaikki trophyt kerätty puuttuu vain tuo "three legendary cars", joka tuottaa ilmeisen monelle päänvaivaa.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Oliks kukaan tätä tehny?
Kun tekee ihan ohjeen mukaan auton väriä myöden niin toimii. Itse ostin punaisen auton ja eihän se toiminu, jäi kisan jälkeen replay valikkoon, kävin maalauttaa venom vihreäksi ja alko toimii. Nyt se tahkoo tuolla rahaa sen aikaa et kerkee illalla itse syventyä peliin. Laitanpa yöksikin tekee. Vuorokaudessa saa kuitenkin jonkun 14M about
No eipä noissa turhissa mikromaksuissakaan mitään järkeä ole 70e pelin maksaneiden myötä jotka ei pääse koko pelistä halutessaan tavallaan nauttimaan ilman että grindaa tuntitolkulla (tässä tapauksessa) yhtä kallista autoa vartenNo tässä sitä järkeä vasta ei ole.
Ei tuollaista sovi toivoa kenellekään. Eihän se sulta ole pois jos joku haluaa kerätä itselleen rahaa. Tosin tuon etäkäyttö grindauksen kanssa tuli mieleen, että voiko ne potkia tuon takia jopa ulos koko pelistä? Tiedän vaan erään tapauksen Forza Horizon 5 puolelta kun joku laittoi jatkuvasti youtubeen videoita miten saa ''huijaamalla'' peliin rahaa niin sai ihan naurettavan bannin peliin. Puhuttiin jopa vuosista.Toivottavasti blokataan pian ja psn tunnus bannataan ikuisesti![]()
48M saa kun viitsii käydä ajamassa radat läpi. Päivityksen jälkeen yksinpelin puolella saa helposti kerättyä massia, ihme jos joku peliä oikeasti pelaava jaksaa vielä valittaa siitäMinusta se on kehittäjien ja/tai julkaisijoiden vika jos tehdään peli, jossa täytyy grindata. Ei olisi mitään ongelmia siis jauhaa sitä massia tuollaista kautta. Pelailee sitten muuten ihan normaalisti.
Forza Horizonin puolella minulla oli massia yllin kyllin enkä sitä juuri edes käyttänyt mutta oli ihan kiva että jos jotain halusi testailla niin yleensä siihen pystyi kun krediittejä löytyi.
Toki Gran Turismoihin kuuluu se tietynlainen "ryysyistä rikkauksiin"-kaava mutta rajansa kaikella. Siinä vaiheessa kun "oikotien onneen" saa mikromaksuilla tietää että krediittien ansaitsemisesta on tehty vaivalloisempaa mitä sen oikeasti pitäisi tai kannattaisi olla.